Pawlo1276 pisze: ↑29 sie 2023, 06:20
Kod silnika CDUC
Kolego to będzie tak:
1. uszczelka pod podstawę chłodnicy oleju, nr org.: 059 117 070 duża uszczelka i jeszcze do tego mała uszczelka: 059 117 070 A
2. Uszczelka pod chłodnicę oleju, nr org.: 059 117 070 B
3. Króciec, nr org.: 059 121 506 C
4. Uszczelka pod ten króciec, nr org.: 059 121 149 C
5. O-ring na ten króciec, nr org.: N 90809102
6. Zawór odcinający, nr org.: 059 121 737 H
7. Uszczelka pod ten zawór, nr org.: 059 121 149 B
Ja zastosowałem:
- dla pozycji nr 1 uszczelki elringa, wtedy uszczelka duża i mala są w komplecie,
https://allegro.pl/oferta/zest-uszczele ... 2838885723
- dla pozycji nr 2 uszczelkę elringa,
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-chl ... 3512203510
- dla pozycji nr 3, 4, 5 króciec viki wówczas wszystko jest w komplecie,
https://allegro.pl/oferta/krociec-glowi ... 3185229300
- dla pozycji 6 i 7 zawoór metzgera wówczas wszystko jest w komplecie,
https://allegro.pl/oferta/zawor-steruja ... 3514586920
Zdecydowałem się na zamienniki, bo te org. to kicha.
Tez mam silnik CDUC.
Kolego przed robotą kup ręczną odsysarkę oleju w dziale ogrodniczym dowolnego marketu budowlanego. Będzie to niezbędne do odessania mieszaniny oleju i płynu chłodniczego, które wydostaną się pomiędzy głowice w rejonie pompy wysokiego ciśnienia po demontażu chłodnicy spalin i oleju. Zanim zdemontujesz całkiem podstawę chłodnicy oleju musisz wszystko odessać, bo ten syf może dostać się do środka silnik w rejon panewek na wale.
Jest tego syfu dużo, u mnie było ok. 1,0 l zanim zdjąłem podstawę chłodnicy.
Powodzenia
