Witam,
macie jakieś doświadczenia z czyszczeniem smoka oleju silnikowego w CDUC albo innych 3.0 TDI? Czy ktoś może wymieniał sam wałek napędzający pompę oleju od dołu przez miskę??
zamierzam w sobotę wyczyścić smok i wymiane samego wałka i ciekaw jestem czy macie jakieś cenne rady?
Czyszczenie smoka oleju - wymiana wałka napędu pompy
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Re: Czyszczenie smoka oleju - wymiana wałka napędu pompy
Jakieś objawy z ciśnieniem oleju czy wymiana na wszelki wypadek?
- Łukasz_1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 126
- Rejestracja: 02 sie 2018, 17:19
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Cookstown
Re: Czyszczenie smoka oleju - wymiana wałka napędu pompy
generalnie irytują mnie hałasy dochodzące z silnika i staram się sam szukać przyczyny tych szmerów z komory silnika wiec korzystam z okazji ze miska będzie zdjęta wyczyszczę smoka a napęd nowy już czeka na wymianę tylko nie wiem jeszcze czy da się go tak wymienić od środka. ALe jak coś to jutro bedą świerze informacje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 26 lip 2013, 22:41
- Imię: mirefire
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Czyszczenie smoka oleju - wymiana wałka napędu pompy
Witam...
Ja wymieniałem wałek napędu pompy oleju...(ze złymi wspomnieniami>mechanik zamiast wyjąc sam "wałek/ołówek/imbus" to odkręcił koła zębate....)
(trzeba specjalnej procedury serwisowej żeby je wyregulować bo inaczej skończy się tak jak u mnie)..
Po 3tyś km doszło do uszkodzenia / wyłamania zębów na zębatkach...
Ale ja mam 2.0 CGLC wiec może u ciebie nie będzie tak źle...
Jest gdzieś post na forum o moim przypadku i procedury nastawcze zębatek...
Ja wymieniałem wałek napędu pompy oleju...(ze złymi wspomnieniami>mechanik zamiast wyjąc sam "wałek/ołówek/imbus" to odkręcił koła zębate....)




Po 3tyś km doszło do uszkodzenia / wyłamania zębów na zębatkach...
Ale ja mam 2.0 CGLC wiec może u ciebie nie będzie tak źle...
Jest gdzieś post na forum o moim przypadku i procedury nastawcze zębatek...