Hej,
Kupiłem samochód 2 tygodnie temu i od początku miałem wrażenie, że nie jedzie tak jak powinien. Temat zacząłem analizować na własna rękę. Pojechałem na hamownie rezultat 151 KM i 384 nm co tylko potwierdziło moje odczucia. Dzisiaj byłem na diagnostyce w Masters i niestety sa one spójne z moimi; cały problem wynika ze zbyt wysokich temperatur spalin ( EGT aż do 870 stopni ). Diagnoza to źle ustawiony wałek wydechowy( to tylko opinia) + słabe 2 wtryskiwacze. Niestety Masters nie mógł jednoznacznie określić usterki więc nawet za diagnozę nie zapłaciłem..moje pytanie co może powodować, aż takie wysokie temperatury ? oraz drugie czy w moim silniku 2.0 tdi cnha 2014 rok jest w ogóle wałek wydechowy ? Dodam, że poza brakiem mocy i zbyt wysokich temperatur samochód nie ma żadnych błędów a wszystkie wskazania wyglądają sensownie. DPF czysty , Turbo pompuje tyle co powinno , Egr działa nie dymi, działa równo. Spotkał sie ktoś z takim problemem ? Jak do niego podejść?
Pozdr
Krzysiek
Brak mocy w CNHA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 kwie 2024, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0.TDI 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Brak mocy w CNHA
Mam maly update EGR na 1 sensorze pokazuje mi -100% błędów czy to może być źródłem problemów z temperaturą silnika ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 kwie 2024, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0.TDI 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Brak mocy w CNHA
Hej,
Mały update. Oddałem do sprawdzenia wtryskiwacze 3 z nich na maszynie wyszły, że są do wymiany. Oczywiście zamówiłem komplet. Same wtryskiwacze suche, ładnie wyglądające.. Zobaczymy czy coś to zmieni.
Pozdr
KRzysiek
Mały update. Oddałem do sprawdzenia wtryskiwacze 3 z nich na maszynie wyszły, że są do wymiany. Oczywiście zamówiłem komplet. Same wtryskiwacze suche, ładnie wyglądające.. Zobaczymy czy coś to zmieni.
Pozdr
KRzysiek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 kwie 2024, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0.TDI 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Brak mocy w CNHA
Wymiana wtryskiwaczy nie rozwiązała problemu. Oddałem samochód do auto-wrony na analizę i cierpliwie czekam
pan Piotr zasugerował że zacznie od z czytania komputera i porównania ze standardowym programem żeby sprawdzić czy ktoś coś zmienił

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 kwie 2024, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0.TDI 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Brak mocy w CNHA
Chwilę mnie tu nie było ale samochód ciągle nie naprawiony .. o to update :
- po wgraniu seryjnego softu pojawiły się błędy EGR -u co od początku podejrzewałem. Rozwiązanie podpięcie jednej z wtyczek i adaptacja. Całość bezproblemowa . Samochód oddany żebym go sprawdził i przedmuchal ewentualnie oddał next day
- pierwsze wciśnięcie gazu na 4 biegu i już wiedziałem że problem istnieje ale...mam nowy błąd extensive air flow I mrugająca ikonka check engine. W końcu samochód zaczyna coś podpowiadać..
- wymiana EGR przepustnica całkowicie zablokowana w trybie open. Co moim zdaniem ma sens sam się dusił swoimi spalinami stąd wysoka temperatura ... Niestety z problemem za długo chyba jeździłem nie wiedząc o tym ok 2000 km więc to nie wszystko. Szukanie kolejnych problemów
- wymiana testowo jednego z czujnikow od EGR nic nie pomogła szukamy dalej ...
- patrzymy na kolektor dolotowy a tam beton z sadzy. Bardzo wysokie temperatury plus zanieczyszczenia . Wygląda srogo idzie leżeć z nadzieją że da się go odratować .
- po całej tej akcji pytanie wywalamy EGR . Odpowiedz zdecydowanie tak. Silnik tak doskonale utrudniał analizę problemu a dostęp tragiczny ze nie chce więcej przez to przejśc. Mam nadzieję że w końcu go odbiorę i będę się mógł cieszyć ze sprawnego samochodu
- po wgraniu seryjnego softu pojawiły się błędy EGR -u co od początku podejrzewałem. Rozwiązanie podpięcie jednej z wtyczek i adaptacja. Całość bezproblemowa . Samochód oddany żebym go sprawdził i przedmuchal ewentualnie oddał next day
- pierwsze wciśnięcie gazu na 4 biegu i już wiedziałem że problem istnieje ale...mam nowy błąd extensive air flow I mrugająca ikonka check engine. W końcu samochód zaczyna coś podpowiadać..
- wymiana EGR przepustnica całkowicie zablokowana w trybie open. Co moim zdaniem ma sens sam się dusił swoimi spalinami stąd wysoka temperatura ... Niestety z problemem za długo chyba jeździłem nie wiedząc o tym ok 2000 km więc to nie wszystko. Szukanie kolejnych problemów
- wymiana testowo jednego z czujnikow od EGR nic nie pomogła szukamy dalej ...
- patrzymy na kolektor dolotowy a tam beton z sadzy. Bardzo wysokie temperatury plus zanieczyszczenia . Wygląda srogo idzie leżeć z nadzieją że da się go odratować .
- po całej tej akcji pytanie wywalamy EGR . Odpowiedz zdecydowanie tak. Silnik tak doskonale utrudniał analizę problemu a dostęp tragiczny ze nie chce więcej przez to przejśc. Mam nadzieję że w końcu go odbiorę i będę się mógł cieszyć ze sprawnego samochodu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 maja 2024, 00:10
- Imię: Tom
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polkowice
Re: Brak mocy w CNHA
Hej. Jaki była przyczyna zaniku mocy w aucie ?