Witam,
Dzisiaj w czasie jazdy zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych, a auto wpadło w tryb awaryjny i straciło moc. Po ponownym uruchomieniu silnika lampka zgasła i niby wszystko jest ok do momentu mocniejszego wciśnięcia pedału gazu przez okres paru sekund - wtedy problem powraca. Zauważyłem też, że auto zaczęło delikatnie szarpać przy przyspieszaniu z niskich obrotów, wcześniej takiej sytuacji nie było. Po podłączeniu do komputera wyświetliło błąd P008700 - system paliwa/ciśnienie liniowe - zbyt niska wartość. W związku z powyższym mam do Was zapytanie od czego zacząć diagnozę i czym to może być spowodowane, gdzie szukać przyczyny. Czy to wina wtrysków, jakiegoś zaworu czy jeszcze może coś innego? Filtr paliwa wymieniam co druga wymianę oleju czyli co 20 tys. km. Na chwilę obecną filtr ma od wymiany 13 tys. km. Auto ma 163 tys. km przebiegu. Będę wdzięczny za pomoc.
[CVUA 3.0 BI TDI 320KM] Błąd P008700
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 12 wrz 2020, 13:51
- Imię: Krystian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 320KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kowale Oleckie
Re: [CVUA 3.0 BI TDI 320KM] Błąd P008700
Auto naprawione, przyczyną był padnięty jeden wtrysk. Po regeneracji i wymianie przy okazji wszystkich podkładek miedzianych i oringów autko jeździ elegancko. Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: [CVUA 3.0 BI TDI 320KM] Błąd P008700
Dobrze, że napisałeś co było
.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 maja 2023, 12:59
- Imię: Kajetan
- Rocznik: 2014
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
Re: [CVUA 3.0 BI TDI 320KM] Błąd P008700
Witam!
Pytanko do użytkownika CVUA - czy w tym motorze też jest ten problem niskiego ciśnienia oleju na wolnych obrotach?
Kupiłem CVUA i chciałbym o niego zadbać - trochę profilaktyki na start
Co polecasz?
Pozdrowienia!
Pytanko do użytkownika CVUA - czy w tym motorze też jest ten problem niskiego ciśnienia oleju na wolnych obrotach?
Kupiłem CVUA i chciałbym o niego zadbać - trochę profilaktyki na start

Co polecasz?
Pozdrowienia!
finger3 pisze: ↑12 lip 2021, 21:34Witam,
Dzisiaj w czasie jazdy zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych, a auto wpadło w tryb awaryjny i straciło moc. Po ponownym uruchomieniu silnika lampka zgasła i niby wszystko jest ok do momentu mocniejszego wciśnięcia pedału gazu przez okres paru sekund - wtedy problem powraca. Zauważyłem też, że auto zaczęło delikatnie szarpać przy przyspieszaniu z niskich obrotów, wcześniej takiej sytuacji nie było. Po podłączeniu do komputera wyświetliło błąd P008700 - system paliwa/ciśnienie liniowe - zbyt niska wartość. W związku z powyższym mam do Was zapytanie od czego zacząć diagnozę i czym to może być spowodowane, gdzie szukać przyczyny. Czy to wina wtrysków, jakiegoś zaworu czy jeszcze może coś innego? Filtr paliwa wymieniam co druga wymianę oleju czyli co 20 tys. km. Na chwilę obecną filtr ma od wymiany 13 tys. km. Auto ma 163 tys. km przebiegu. Będę wdzięczny za pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 350
- Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
- Imię: olyon86
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: [CVUA 3.0 BI TDI 320KM] Błąd P008700
Za dużo Youtuba , poza tym niby problem w Bitdi nie występuję co nie gwarantuje że sie nie zatrze jak mają w zwyczaju teraz wszystie 3.0 TDI. Poprostu loteriakajwis pisze: ↑26 lip 2023, 13:23Witam!
Pytanko do użytkownika CVUA - czy w tym motorze też jest ten problem niskiego ciśnienia oleju na wolnych obrotach?
Kupiłem CVUA i chciałbym o niego zadbać - trochę profilaktyki na start
Co polecasz?
Pozdrowienia!
finger3 pisze: ↑12 lip 2021, 21:34Witam,
Dzisiaj w czasie jazdy zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych, a auto wpadło w tryb awaryjny i straciło moc. Po ponownym uruchomieniu silnika lampka zgasła i niby wszystko jest ok do momentu mocniejszego wciśnięcia pedału gazu przez okres paru sekund - wtedy problem powraca. Zauważyłem też, że auto zaczęło delikatnie szarpać przy przyspieszaniu z niskich obrotów, wcześniej takiej sytuacji nie było. Po podłączeniu do komputera wyświetliło błąd P008700 - system paliwa/ciśnienie liniowe - zbyt niska wartość. W związku z powyższym mam do Was zapytanie od czego zacząć diagnozę i czym to może być spowodowane, gdzie szukać przyczyny. Czy to wina wtrysków, jakiegoś zaworu czy jeszcze może coś innego? Filtr paliwa wymieniam co druga wymianę oleju czyli co 20 tys. km. Na chwilę obecną filtr ma od wymiany 13 tys. km. Auto ma 163 tys. km przebiegu. Będę wdzięczny za pomoc.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 12 wrz 2020, 13:51
- Imię: Krystian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 320KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kowale Oleckie
Re: [CVUA 3.0 BI TDI 320KM] Błąd P008700
Z tego co mi wiadomo to chyba w BiTdi nie na tego problemu. Ja w każdym razie się do tego nie dotykałem i nic nie zmieniałem. Auto odpukać lata bezproblemowo, a mam 182 tys. km przebiegu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 paź 2023, 18:17
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: [CVUA 3.0 BI TDI 320KM] Błąd P008700
Witam wszystkich zgromadzonych, jak widać jestem nowy. Umieszczam swoj post w tym dziale, iż wszystko sprowadza się do kontroli od świec żarowych.
Więc zaczynamy: kupiłem wymarzone Audi
. Wiedziałem że będzie do zrobienia wtryski, po 5miesiacach padł silnik, oddałem do specjalisty zrobił ładnie nowy silnik itp. Po przejechaniu 900km zapalił się DPF i spirala od świec żarowych, cały czas będąc w kontakcie tel, okazało się że mam wodę w komputerze ( nie wiem jak długo) opróżniłem wysuszylem.
Sterownik był zaśniedziały i osad zielony. Więc zakupiłem nowy oryginał.
Na starym czy nowym samochód łapie błędy wszystkie świece żarowe że są przerwane i górna granica przekroczona ( samochód normalnie odpala i jeździ) tylko że po 15sek zapala się kontrolka i auto jest w trybie awaryjnym, po wykasowaniu błędu ( ograniczenie działania filtra cząstek stałych) o powraca równo w 15sek. Dodam że DPF bym czyszczony w specjalizującej firmie czyszczącej. Na dodatek po sprawdzeniu zapełnienia oleju brak , zeczywisty stan pyłu pokazuje 58 a komputer wylicza 62.
Próbując zainicjować wypalanie , zero reakcji. Wszystkie dane otrzymuję przez OBDeleven, Będę umawiał wizytę u elektryka, czy ktoś miał podobny problem? Dziękuję za wszelką pomoc może to blachostka lub ewidentnie elektryka.
Więc zaczynamy: kupiłem wymarzone Audi
Sterownik był zaśniedziały i osad zielony. Więc zakupiłem nowy oryginał.
Na starym czy nowym samochód łapie błędy wszystkie świece żarowe że są przerwane i górna granica przekroczona ( samochód normalnie odpala i jeździ) tylko że po 15sek zapala się kontrolka i auto jest w trybie awaryjnym, po wykasowaniu błędu ( ograniczenie działania filtra cząstek stałych) o powraca równo w 15sek. Dodam że DPF bym czyszczony w specjalizującej firmie czyszczącej. Na dodatek po sprawdzeniu zapełnienia oleju brak , zeczywisty stan pyłu pokazuje 58 a komputer wylicza 62.
Próbując zainicjować wypalanie , zero reakcji. Wszystkie dane otrzymuję przez OBDeleven, Będę umawiał wizytę u elektryka, czy ktoś miał podobny problem? Dziękuję za wszelką pomoc może to blachostka lub ewidentnie elektryka.