WItam,
Jestem w trakcie oglądania A6 C7 3.0 BiTurbo 313KM quatrro 2014. Jest pełna historia, ostatni przegląd w marcu. Jedna jest również wzmianka o wymianie nastawnika turbosprężarki. Nie byłoby w tym pewnie nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt że gdy samochód wjechał na podnośnik to się okazało, że ściągana była skrzynia biegów.
Stąd moje pytanie. Ponieważ sporo osób twierdzi, że jest spora szansa, że aby dostać się do układu turbin w tym aucie możliwe,że procedury serwisowe audi zalecają dostanie się tam poprzez odjęcie skrzyni. Czy ktokolwiek wie/słyszał coś na ten temat ? Chciałbym się utwierdzić w przekonaniu,że skrzynia była zdejmowana tylko własnie po to. Sama skrzynia nie była otwierana (po śróbach), jakichkolwiek błędów ze skrzynią brak.
A6 C7 3.0 biturbo 313KM procedura wymiany nastawnika turbiny
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY