3.0 CDUD TURBO
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 661
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Koledzy jak sie sprawuje wasze turbo w modelu 3.0 TDI? U mnie jest nadzwyczaj głośne. Buczy przy dodawaniu i odejmowaniu gazu. Wydaje mi się że jeśli silnik jest gorący to jest to bardziej słyszalne. Dodam że w kabinie czuć niekiedy zapach nie przepracowanego oleju.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 661
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Koledzy, tak jak sobie obiecałem zabieram się za turbo bo strasznie buczy. Zdemontowałem intercooler i od strony turbo jest ładnie sucho i nie ma oznak oleju. Jestem zadowolony że uszczelniacz od turbiny jest jeszcze w dobrym stanie. Liczyłem że będzie tam dużo oleju. Natomiast od strony przepustnicy jest już inaczej. Węże dolotowe są pobryzgane olejem, w wężu na przegięciu jest już niewielka ilość oleju, czujnik doładowania turbo jest zabryzgany olejem. Nie wiem czy to on właśnie nie broił sterowaniem mojego turbo. Diagoza jest taka że mogę tylko usunąć nadmiar całego oleju i ewentualnie wymienić czujnik (03G 906 051E).
Pytanie moje jest takie, skąd się ten olej tam dostaje i czy warto w tym przypadku zablokować-zatkać rurkę zaworu EGR. Sam nie wiem co robić. Olej dostaje się tylko tamtędy.
Pytanie moje jest takie, skąd się ten olej tam dostaje i czy warto w tym przypadku zablokować-zatkać rurkę zaworu EGR. Sam nie wiem co robić. Olej dostaje się tylko tamtędy.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 661
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Koledzy jak się dostać za pomocą VCDS-a do kontroli turbiny. Chciałbym zrobić nastawy podstawowe i gdzie podglądnąc w jakiej kondycji jest nastawnik turbo i całe to turbo. Auto jedzię, nigdy nie było żadnych błędów lecz im jest bardziej silnik nagrzany to dzwięki z turbiny są bardziej głośne, jest słyszalne wycie. Dodam jeszcze że zauważyłem ostatnio że ubywa oleju i to chyba za dużo.
[ Dodano: 2019-11-07, 13:05 ]
Wyjmował ktoś z kolegów we własnym zakresie turbosprężarkę z modelu CDUC? Zabieram się do tego jak pies do jeża ale gdy spojrzę za turbinę od tyłu to mam wrażenie że jest to niemożliwe.
[ Dodano: 2019-11-07, 13:05 ]
Wyjmował ktoś z kolegów we własnym zakresie turbosprężarkę z modelu CDUC? Zabieram się do tego jak pies do jeża ale gdy spojrzę za turbinę od tyłu to mam wrażenie że jest to niemożliwe.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga