2.0 tdi Niskie ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 lip 2021, 10:01
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5 TDI R5
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
2.0 tdi Niskie ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik
Witam, od pewnego czasu borykam się z problemem, po przejechaniu 100-200km przy szybkiej jeździe gdy dynamiczniej zahamuje wyskakuje mi komunikt niskie ciśnienie oleju. Wylacz silnik. Tydzień temu wymieniłem pompe, napęd imbus był juz bardzo wyeksploatowany samochod ma przejechane 300tys kilometrów, wymieniłem również rozrząd, olej i filtr i czujnik. Pojechałem przetestować auto i komunikat pojawił się raz ale niestety znowu... Co może być przyczyną? Mechanik powiedział że może mi zamontować napęd od 1.9tdi ale nie rozumiem jak miałoby to pomóc skoro teraz mam nową część więc czemu ciśnienie mialoby uciekać akurat tamtędy? Może ktos mial podobny problem i wie w jaki sposób zweryfikować w którym miejscu ucieka ciśnienie. Z góry dziękuję za pomoc.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 lip 2021, 10:01
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5 TDI R5
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2.0 tdi Niskie ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik
Dodam, że na komputerze błąd pokazuje się za każdym razem przy ostrzejszym hamowaniu tylko i wyłącznie na biegu jałowym.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 249
- Rejestracja: 30 sty 2017, 20:16
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2.0 tdi Niskie ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik
Najlepiej sprawdzić ciśnienie manometrem - jak się da to nawet przejazd... żeby ocenić czy ciśnienie faktycznie jest za niskie. U mnie kontrolka od Ciśnienia się świeciła czasami jak mi silnik zafalował czy rozłączeniu sprzęgła w 2.0tfsi z multitronikiem (opanowałem falowania i temat się skończył). Problem polega na tym że już od C6 zegary oszukują bo nie pokazują falowania obrotów chyba że jest bardzo duże!