Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.0 tdi Niskie ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik

Silniki wysokoprężne
Montcharius
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 05 lip 2021, 10:01
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 DDVF 211KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

2.0 tdi Niskie ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik

Post autor: Montcharius » 05 lip 2021, 10:07

Witam, od pewnego czasu borykam się z problemem, po przejechaniu 100-200km przy szybkiej jeździe gdy dynamiczniej zahamuje wyskakuje mi komunikt niskie ciśnienie oleju. Wylacz silnik. Tydzień temu wymieniłem pompe, napęd imbus był juz bardzo wyeksploatowany samochod ma przejechane 300tys kilometrów, wymieniłem również rozrząd, olej i filtr i czujnik. Pojechałem przetestować auto i komunikat pojawił się raz ale niestety znowu... Co może być przyczyną? Mechanik powiedział że może mi zamontować napęd od 1.9tdi ale nie rozumiem jak miałoby to pomóc skoro teraz mam nową część więc czemu ciśnienie mialoby uciekać akurat tamtędy? Może ktos mial podobny problem i wie w jaki sposób zweryfikować w którym miejscu ucieka ciśnienie. Z góry dziękuję za pomoc.
:)

Montcharius
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 05 lip 2021, 10:01
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 DDVF 211KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2.0 tdi Niskie ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik

Post autor: Montcharius » 05 lip 2021, 17:42

Dodam, że na komputerze błąd pokazuje się za każdym razem przy ostrzejszym hamowaniu tylko i wyłącznie na biegu jałowym.
:)

k4mi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 30 sty 2017, 20:16
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2.0 tdi Niskie ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik

Post autor: k4mi1 » 05 lip 2021, 18:41

Najlepiej sprawdzić ciśnienie manometrem - jak się da to nawet przejazd... żeby ocenić czy ciśnienie faktycznie jest za niskie. U mnie kontrolka od Ciśnienia się świeciła czasami jak mi silnik zafalował czy rozłączeniu sprzęgła w 2.0tfsi z multitronikiem (opanowałem falowania i temat się skończył). Problem polega na tym że już od C6 zegary oszukują bo nie pokazują falowania obrotów chyba że jest bardzo duże!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga