Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BDW 2.4 177 KM] Wypadanie zapłonu na dwóch cylindrach

Silniki benzynowe
Howard66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2014, 09:40
Lokalizacja: Włocławek

[ BDW 2.4 177 KM] Wypadanie zapłonu na dwóch cylindrach

Post autor: Howard66 » 29 wrz 2018, 06:54

Dwa dni temu zerwał mi się pasek klinowy w skutku czego zagotował się płyn chłodzącący .Wyskoczył check oraz kontrolka od płynu.Auto na lawecie do mechanika.Po wymianie paska ,rolki i napinacza okazuje teraz wypadanie zapłonu na dwóch cylindrach .Miga check i auto szarpie bardziej na lpg .Mechanik sprawdził cewki ,Świece i ciśnienie i wszystko ok . A problem nadal ten sam .

[ Dodano: 2018-09-28, 17:16 ]
Problem rozwiązany. Przewody które idą do cewek.Były powiginane .

[ Dodano: 2018-09-29, 06:54 ]
Niestety rano po odpaleniu to samo .Prawdopodobnie przewody które idą do cewek do wymiany . Ktoś wie gdzie znaleźć takie przwody i jak dokładnie się to nazywa ?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Howard66, łącznie zmieniany 1 raz.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 wrz 2018, 12:02

Możesz zrobić zdjęcie, o które przewody Ci chodzi? Cewki wpina się bezpośrednio do wtyczek wychodzących z czerwonej osłony, w której są przewody.

Howard66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2014, 09:40
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Howard66 » 29 wrz 2018, 12:31

Właśnie o te przewody z wtyczkami mi chodzi .

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 wrz 2018, 12:42

Niestety, ale nie wymienisz tego, bo wszystko jest częścią wiązki silnika. Spróbuj je jakoś reanimować. Otwórz tę czerwoną osłonkę i polutuj kable, jeśli jakiś jest przetarty.

Howard66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2014, 09:40
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Howard66 » 05 paź 2018, 11:52

Znajomy z poprzedniego silnika posiada taką wiązkę z wtyczkami .Więc może sama wtyczka jest walnięta i z tamtej części da coś radę pokombinować.

[ Dodano: 2018-10-05, 11:52 ]
Nadal to samo .Pokazuje błąd 2 wtryski benzynowe .Czy jest możliwe wypadanie zapłonu przez wtrysk benzyny ? I czy wtedy nie powinien dobrze chodzić na lpg ?

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 07 paź 2018, 07:39

Odpiąć ECU LPG (bezpiecznik) zakręcić LPG i przejechać 50km

Howard66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2014, 09:40
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Howard66 » 16 paź 2018, 08:44

Auto trafiło do elektronika który dla pewności przeciął kable od gazu i stwierdził że problem leży po stronie gazu a dokładnie kabli lub sterownika .Że jeżdżąc wyłącznie na benzynie nie działa na dwa gary przez wtryski benzyny które szwankują przez lpg .Myślałem że jak wyłączony gaz to nie będzie miało to styczności z benzyną Auto więc teraz u gazownika na sprawdzenie.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 16 paź 2018, 13:25

Howard66 pisze:Że jeżdżąc wyłącznie na benzynie nie działa na dwa gary przez wtryski benzyny które szwankują przez lpg .Myślałem że jak wyłączony gaz to nie będzie miało to styczności z benzyną
sterownik gazu odczytuje czas wtrysku Pb z kabli dopiętych do wtryskiwaczy. Na tej podstawie dawkuje LPG, oszukując ECUPB że dalej jest podawane Pb. Dlatego same zakręcenie gazu nie wykluczy wszystkich możliwych problemów. Jeśli sterownik LPG coś krzaczy to odbije się to na pracy na Pb.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja