Dwa dni temu zerwał mi się pasek klinowy w skutku czego zagotował się płyn chłodzącący .Wyskoczył check oraz kontrolka od płynu.Auto na lawecie do mechanika.Po wymianie paska ,rolki i napinacza okazuje teraz wypadanie zapłonu na dwóch cylindrach .Miga check i auto szarpie bardziej na lpg .Mechanik sprawdził cewki ,Świece i ciśnienie i wszystko ok . A problem nadal ten sam .
[ Dodano: 2018-09-28, 17:16 ]
Problem rozwiązany. Przewody które idą do cewek.Były powiginane .
[ Dodano: 2018-09-29, 06:54 ]
Niestety rano po odpaleniu to samo .Prawdopodobnie przewody które idą do cewek do wymiany . Ktoś wie gdzie znaleźć takie przwody i jak dokładnie się to nazywa ?
[ BDW 2.4 177 KM] Wypadanie zapłonu na dwóch cylindrach
[ BDW 2.4 177 KM] Wypadanie zapłonu na dwóch cylindrach
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Howard66, łącznie zmieniany 1 raz.
Znajomy z poprzedniego silnika posiada taką wiązkę z wtyczkami .Więc może sama wtyczka jest walnięta i z tamtej części da coś radę pokombinować.
[ Dodano: 2018-10-05, 11:52 ]
Nadal to samo .Pokazuje błąd 2 wtryski benzynowe .Czy jest możliwe wypadanie zapłonu przez wtrysk benzyny ? I czy wtedy nie powinien dobrze chodzić na lpg ?
[ Dodano: 2018-10-05, 11:52 ]
Nadal to samo .Pokazuje błąd 2 wtryski benzynowe .Czy jest możliwe wypadanie zapłonu przez wtrysk benzyny ? I czy wtedy nie powinien dobrze chodzić na lpg ?
Auto trafiło do elektronika który dla pewności przeciął kable od gazu i stwierdził że problem leży po stronie gazu a dokładnie kabli lub sterownika .Że jeżdżąc wyłącznie na benzynie nie działa na dwa gary przez wtryski benzyny które szwankują przez lpg .Myślałem że jak wyłączony gaz to nie będzie miało to styczności z benzyną Auto więc teraz u gazownika na sprawdzenie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
sterownik gazu odczytuje czas wtrysku Pb z kabli dopiętych do wtryskiwaczy. Na tej podstawie dawkuje LPG, oszukując ECUPB że dalej jest podawane Pb. Dlatego same zakręcenie gazu nie wykluczy wszystkich możliwych problemów. Jeśli sterownik LPG coś krzaczy to odbije się to na pracy na Pb.Howard66 pisze:Że jeżdżąc wyłącznie na benzynie nie działa na dwa gary przez wtryski benzyny które szwankują przez lpg .Myślałem że jak wyłączony gaz to nie będzie miało to styczności z benzyną