[ BDW 2.4 177 KM] Wymiana wadliwego rozrządu, zaworów i popy
Wymiana rozrządu 2,4 BDW
Witam. Jestem świeżo po wymianie całego kompletu rozrządu. Części oryginalne, protso z serwisu audi. Koszt ok, 4200 + cena za robotę 2000
Niby jest ok ale po wymianie na wolnych obrotach podczas dodawania gazu słychać na początku klekotanie zaworów. Wcześniej tego nie było......
Co to oznacza.?????
Czy to jest rezultat złego ustawienia na znakach ?????
Niby jest ok ale po wymianie na wolnych obrotach podczas dodawania gazu słychać na początku klekotanie zaworów. Wcześniej tego nie było......
Co to oznacza.?????
Czy to jest rezultat złego ustawienia na znakach ?????
kodi100
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 lis 2010, 10:36
- Lokalizacja: Podkarpacie
Odgrzeje kotleta.
Jako że miałem spore wycieki z pod pokryw rozrządu postanowiłem je odkręcić wyczyścić i następnie na sylikonie przykręcić; jak już ściągnąłem pokrywy to pomyślałem że warto sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd i łańcuch jest niby napięty nie jest nigdzie luźno ale zastanawiam się ile jeszcze może się u mnie napinacz wysunąć; z racji bardzo znikomej wiedzy na ten temat chciałbym Was zapytać czy z poniższych zdjęć jesteście w stanie powiedzieć ile jeszcze wysunie się napinacz (bo rozumiem że jak się skonczy jego regulacja to rozrząd będzie do wymian; czy tak?)
Lewa głowica
Prawa głowica
Jako że miałem spore wycieki z pod pokryw rozrządu postanowiłem je odkręcić wyczyścić i następnie na sylikonie przykręcić; jak już ściągnąłem pokrywy to pomyślałem że warto sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd i łańcuch jest niby napięty nie jest nigdzie luźno ale zastanawiam się ile jeszcze może się u mnie napinacz wysunąć; z racji bardzo znikomej wiedzy na ten temat chciałbym Was zapytać czy z poniższych zdjęć jesteście w stanie powiedzieć ile jeszcze wysunie się napinacz (bo rozumiem że jak się skonczy jego regulacja to rozrząd będzie do wymian; czy tak?)
Lewa głowica
Prawa głowica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 lis 2010, 10:36
- Lokalizacja: Podkarpacie
Dojście bardzo słabe, mi pękł przewód wspomagania (powrót przekładnia- chłodnica) aby go wyjąć musiałem zrzucić skrzynie oraz odkręcić wydech i jako że miałem już wszystko na wierchu postanowiłem iść dalej i przy okazji wymienić uszczelniacz na korbowodzie, oring pod podstawą filtra oleju oraz pokrywy rozrządu. W wszystkich w/w wymienionych miejscach miałem przecieki lub zawilgocenie. Najbardziej lało na pokrywach rozrządu, producent nie przewidział tutaj uszczelki jest to montowane jedynie na sylikonie więc odczyściłem całość i jutro zacznę to składać. Ja to naprawiam z kolegą który jest mechanikiem (V-ki to dla niego świeży temat), myślę że sam jesteś w stanie to zrobić ale potrzebny jest kanał i trochę kluczy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1082
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Ktoś Może się wypowiedzieć na temat uszczelniania pokryw chce się zabrać do tego ale pytam się czy ktoś to robił bez wyciągania skrzyni lub silnika
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 18 maja 2011, 22:21
- Imię: Artur
- Moje auto: S6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga