[c6 4.2q]swieci sie kontrolka CHECK ENGINE i buda sietrzesie
- maciejoszczak
- Forum Audi A6 / A7
[c6 4.2q]swieci sie kontrolka CHECK ENGINE i buda sietrzesie
witam..dzisiaj jak wracalem do domu zapalila mi sie kontrolka CHECK ENGINE i caly samochod dostal wibracji...ledwo dojechalem do domu...ludzie ratujcieee!!!
Ostatnio zmieniony 04 sty 2009, 03:05 przez maciejoszczak, łącznie zmieniany 1 raz.
magic
- maciejoszczak
- Forum Audi A6 / A7
sorry jestem nowicjusz i laik...co to jest vag?...
[ Dodano: 2008-12-28, 20:41 ]
mysle ze nie obejdzie sie bez wrsztatu...tylko mam dosc autoryzowanych serwisow (kasuja jak za zboze i odwalaja totalna popeline)...zna ktos moze jakis dobry warsztat w trojmiescie do audi C6 4.2 q w sedanie?
[ Dodano: 2008-12-28, 20:47 ]
[ Dodano: 2008-12-28, 20:41 ]
mysle ze nie obejdzie sie bez wrsztatu...tylko mam dosc autoryzowanych serwisow (kasuja jak za zboze i odwalaja totalna popeline)...zna ktos moze jakis dobry warsztat w trojmiescie do audi C6 4.2 q w sedanie?
[ Dodano: 2008-12-28, 20:47 ]
sorry za moja glupote juz wiem co to VAG...sprawdzilem w necie ale ja nie mam ani vaga ani interfejsu ale musze sie w ten sprzet chyba zaopatrzyc w najblizszym czasie ale z drugiej strony w sumie zaplacilem przwie 100000 zl za to auto bo chcialem miec bezawaryjne i kilka lat spokojnie ttylko jezdzic i wlewac paliwo...hehehe...szlag by to trafil...ale dzieki serdeczne za pierwsza wskazowkeArek_R pisze:Sprawdz VAG'iem co jest grane.
magic
Jesli trojmiasto to sproboj w www.vass.pl koleś ktory tam jest chyba szefem ma wlasnie V8 4.2. Powiedz ze warsztat polecil ci kolega od A6 z uszkodzonymi napinaczami rozrządu.
Oczywiscie mozesz tez jechac do ASO ale juz wiadomo ze skasuja.
- maciejoszczak
- Forum Audi A6 / A7