Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[3.2 BKH TIP+Q] Spadek mocy, kody błędów

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Zwyrol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 12 lip 2015, 14:30
Lokalizacja: Poznań

[3.2 BKH TIP+Q] Spadek mocy, kody błędów

Post autor: Zwyrol » 10 sie 2016, 17:27

Czołem,

Dziś wyjeżdżając spod świateł auto straciło moc, zaczęło się dławić, i moment spadł na tyle, że wrzucał jedynie jedynkę i dwójkę. Zgasiłem, odpaliłem ponownie, reagowało normalniej (wrzucał biegi bez problemu), ale dygot nadal był.

EDIT: Auto pali bardzo nierówno, jedzie bardzo ospale - nie ma mocy.
Maksymalnie 3800 obrotów/min, na pełnym pedale gazu.

Podłączyłem moduł OBD II i mam takie błędy:

P0031: HO2S Heater Control Circuit Low (Bank 1 Sensor 1)
P0037: HO2S Heater Control Circuit Low (Bank 1 Sensor 2)
P0051: HO2S Heater Control Circuit Low (Bank 2 Sensor 1)
P0057: HO2S Heater Control Circuit Low (Bank 2 Sensor 2)
P2009: Intake Manf Runner Control Circuit Low bank1 a)
P2295: Fuel Pressure Regulator 2 Control Circuit Low
U3FFF: [Nieznany kod - Dodatkowe informacje dostępne w sieci]

Błędy nie ustępują, wracają po kasowaniu.

Gdy zmieniałem świece u mechanika jakiś czas temu, zgłosił mi również podobne błędy, twierdząc że "być może przyciera mi jakiś zawór paliwa na silniku".

Czyli albo faktycznie siada jakiś zawór na silniku (który!?), albo wlałem zasyfioną benzynę (wczoraj wieczorem tankowałem BP Ultimate 98 i po 2-3 km wróciłem do domu).

Czy jest możliwe, że pompa paliwa ma wyrobiony pasek, czy coś w tym stylu?

kaziu1992_2007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 06 mar 2016, 19:15
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

Post autor: kaziu1992_2007 » 28 sie 2016, 19:16

Może być tak że masz spory syf na zaworach i czas na czyszczenie!

Awatar użytkownika
Zwyrol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 12 lip 2015, 14:30
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Zwyrol » 22 lut 2017, 15:28

A nie.

Podzielę się rozwiązaniem:

Z powodu błędów konstrukcyjnych w końcu szlag trafił izolację przewodów sterujących wtryskiwaczami.
Silnik dostawał chudej mieszanki, a problem pojawiał się im bardziej było wilgotno na zewnątrz.

Wymiana wiązek w Boschu: 500 PLN, problem z głowy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja