Witam
Mam takie pytanko jaki jest rozrzad w A6 2.4 z 2005r. na pasek czy,lancuch .
Jezeli lancuch to czy jest koniecznos wymiany rozrzadu jeslii tak to co ile km?
Pozdr.
[A6 C6 2.4 ]Rozrzad ?
[A6 C6 2.4 ]Rozrzad ?
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2009, 21:34 przez ares33, łącznie zmieniany 1 raz.
Błąd rozrządu w A6 C6 2.4
Witam kolegów,
Przy zapalaniu, na zimnym silniku, wyraźnie też słychać rozrząd przez parę pierwszych chwil. Raz mi się też zdarzyło, że kilka minut po zapaleniu zawory (a raczej ich popychacze) zaczęłu klekotać. Zatrzymałem silnik i włączyłem go ponownie i klekotanie ustało.
Co tu dużo mówić, przestałem autem jeździć 2 tygodnie temu, wstawiłem do garażu i zastanawiam się co z tym fantem zrobić.
Skoro jest łańcuch, no to przecież w czym problem? Przeskoczyć nie może.
Jeden spec powiedział mi, że to może być napinacz, który się jakoś poluzował i dlatego łańcuch się trochę przesuwa i stąd wywala błąd, ale w serwisie jak o to pytałem nie za bardzo się z tym zgadzali.
Generalnie, poza tym głośnym rozrządem na rozruchu silnik chodzi zupełnie ok.
Macie może jakieś pomysły co to może być?
Pozdr.
No właśnie. Ja mam A6kę z 2006 rok, która ma 155 tys. km przebiegu (sprawdzonego) i od połowy roku wywala mi błąd rozrządu. Niby, że markery rorządu na obu wałkach spóźniają się. Taki błąd mam jak podłączę sobie swój własny zestaw VAG. Wywala też kontrolkę serwisową.pawelk600 pisze:W A6 C6 2.4 jest łańcuch a przy łańcuchu nie ma ustalonego okresu na wymianę. ÂŁańcuch na wystarczyć na cały żywot silnika. Wymiana tylko przy remoncie silnika.
Przy zapalaniu, na zimnym silniku, wyraźnie też słychać rozrząd przez parę pierwszych chwil. Raz mi się też zdarzyło, że kilka minut po zapaleniu zawory (a raczej ich popychacze) zaczęłu klekotać. Zatrzymałem silnik i włączyłem go ponownie i klekotanie ustało.
Co tu dużo mówić, przestałem autem jeździć 2 tygodnie temu, wstawiłem do garażu i zastanawiam się co z tym fantem zrobić.
Skoro jest łańcuch, no to przecież w czym problem? Przeskoczyć nie może.
Jeden spec powiedział mi, że to może być napinacz, który się jakoś poluzował i dlatego łańcuch się trochę przesuwa i stąd wywala błąd, ale w serwisie jak o to pytałem nie za bardzo się z tym zgadzali.
Generalnie, poza tym głośnym rozrządem na rozruchu silnik chodzi zupełnie ok.
Macie może jakieś pomysły co to może być?
Pozdr.
Oli
NA PEWNO NAPINACZ MAM TO SAMO WYWALA KONTROLKę I BÂŁÂĄD G40 (POÂŁOÂŻENIE WALKA ROZRZÂĄDU)I G 28 (POÂŁOÂŻENIE WALU KORBOWEGO) STWIERDZONO AWARIE ROZRZÂĄDU NAJPRAWDOPODOBNIEJ NAPINACZ . AUTO SAMO ZGASÂŁO I JUÂŻ NIE ZAPALIÂŁO STOI W SERWISIE W NORWEGI SILNIK BęDÂĄ WYCIÂĄGAć 27 MAJA
RADA :JAK BęDZIECIE MIELI STUKI NA ZIMNYM SILNIKU TRWAJÂĄ JAKIEÂŚ NA POCZÂĄTKU 10 SEKUND PÓÂŹNIEJ DOCHODZÂĄ DO 30 SEKUND ÂŻADNA KONTROLKA SIę NIE ZAPALA (KONTROLKę WYWALIÂŁO DOPIERO JAK ZGASÂŁ I NIE ZAPALIÂŁ) .LEPIEJ JECHAć DO SERWISU I NAPRAWIć NAPINACZ BO PÓÂŹNIEJ KOSZTY BęDÂĄ OKROPNE
NAPISZE DOKÂŁADNIEJ JAK MI NAPRAWIA AUTKO
RADA :JAK BęDZIECIE MIELI STUKI NA ZIMNYM SILNIKU TRWAJÂĄ JAKIEÂŚ NA POCZÂĄTKU 10 SEKUND PÓÂŹNIEJ DOCHODZÂĄ DO 30 SEKUND ÂŻADNA KONTROLKA SIę NIE ZAPALA (KONTROLKę WYWALIÂŁO DOPIERO JAK ZGASÂŁ I NIE ZAPALIÂŁ) .LEPIEJ JECHAć DO SERWISU I NAPRAWIć NAPINACZ BO PÓÂŹNIEJ KOSZTY BęDÂĄ OKROPNE
NAPISZE DOKÂŁADNIEJ JAK MI NAPRAWIA AUTKO

AUDI A6 C8 3,0 50 2019 JEST
AUDI A6 C7 2.0 TDI 2013 bylo
AUDI A6 C6 2,4 B 2006 bylo
AUDI A6 C6 2.0 TDI 2010 bylo
AUDI A6 C6 -2,4 b 2005 bylo
AUDI A6 C5-1998 bylo
Bober
AUDI A6 C7 2.0 TDI 2013 bylo
AUDI A6 C6 2,4 B 2006 bylo
AUDI A6 C6 2.0 TDI 2010 bylo
AUDI A6 C6 -2,4 b 2005 bylo
AUDI A6 C5-1998 bylo
Bober
- shogun
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 224
- Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2019
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
ja jak kupiłem swojego miałem mnóstwo błędów związanych z rozrządem. Wymieniłem kompletny rozrząd - 4 łańcuchy, chyba z 6 napinaczy + wariatory zmiennych faz rozrządu. Czasami jeden z błędów jednak powraca, ale zawsze tylko na zimnym silniku. Leję olej 5w-40 być może przy niższej temperaturze nie jest taki rzadki i minimalnie różnią się odchylenia wałków.
rafalszyl, naprawiłeś już auto? co z nim?
rafalszyl, naprawiłeś już auto? co z nim?
wcześniej C6 2.4 BDW FWD 2005 i C6 2.7 TDI CANC Quattro S-line virus 230KM 470Nm, Merc W205 C200T 4matic 2016
Obecnie Q8 3.0 55 TFSI 2020
Obecnie Q8 3.0 55 TFSI 2020
ROZRZAD
nie naprawiłem auta stoi w serwisie nie opłaca sie musze miec nowy silnik musza go wyprodukować najprawdopodobniej silnik bedzie gotowy we wrzesniu
AUDI A6 C8 3,0 50 2019 JEST
AUDI A6 C7 2.0 TDI 2013 bylo
AUDI A6 C6 2,4 B 2006 bylo
AUDI A6 C6 2.0 TDI 2010 bylo
AUDI A6 C6 -2,4 b 2005 bylo
AUDI A6 C5-1998 bylo
Bober
AUDI A6 C7 2.0 TDI 2013 bylo
AUDI A6 C6 2,4 B 2006 bylo
AUDI A6 C6 2.0 TDI 2010 bylo
AUDI A6 C6 -2,4 b 2005 bylo
AUDI A6 C5-1998 bylo
Bober
- shogun
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 224
- Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2019
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
że tak zapytam, jaki koszt nowego silnika w sklepie? Nie szukałeś gdzieś używanego? Jakby co miałbyś swojego na dawce części. Ja zanim wymieniałem rozrząd szukałem, ale nigdzie nie znalazłem.
wcześniej C6 2.4 BDW FWD 2005 i C6 2.7 TDI CANC Quattro S-line virus 230KM 470Nm, Merc W205 C200T 4matic 2016
Obecnie Q8 3.0 55 TFSI 2020
Obecnie Q8 3.0 55 TFSI 2020
ROZRZAD
nowy kosztuje 48000zl w serwisie a używanych nigdzie nie ma
[ Dodano: 2011-06-28, 17:52 ]
do bani


[ Dodano: 2011-06-28, 17:52 ]
do bani

AUDI A6 C8 3,0 50 2019 JEST
AUDI A6 C7 2.0 TDI 2013 bylo
AUDI A6 C6 2,4 B 2006 bylo
AUDI A6 C6 2.0 TDI 2010 bylo
AUDI A6 C6 -2,4 b 2005 bylo
AUDI A6 C5-1998 bylo
Bober
AUDI A6 C7 2.0 TDI 2013 bylo
AUDI A6 C6 2,4 B 2006 bylo
AUDI A6 C6 2.0 TDI 2010 bylo
AUDI A6 C6 -2,4 b 2005 bylo
AUDI A6 C5-1998 bylo
Bober