Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BPJ 2.0 170 KM] Proszę o opienie tego silnika

Silniki benzynowe
slawek3000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 13 lis 2013, 00:43
Imię: Radosław
Rocznik: 2002
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo

[ BPJ 2.0 170 KM] Proszę o opienie tego silnika

Post autor: slawek3000 » 24 paź 2015, 20:01

Witam chcę kupić Audi A6 C6 2.0 TFSI 170km automat czytałem o tym silniku dużo mają rożne opinie . Proszę was o wasze opinie Sprzedałem wczoraj Audi A6 C5 2002 rok 2.4 benzynka multitronic auto świetne . Proszę was o wasze za i przeciw . :)

kobana
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 21 wrz 2014, 10:22
Lokalizacja: zielona gora

Post autor: kobana » 25 paź 2015, 16:02

Hej, ja od ponad roku posiadam BPJ w multitronicu. Musiałem jak dotąd wymienić kilka dupereli takich jak łańcuch i napinacz 2 wałka rozrządu, Odma, regenerowalem turbo bo puszczalo bokiem powietrze. Ogolnie przy tym przebiegu moj ma juz 220 000 to chyba oczywiste sprawy tym bardziej ze dbam o autko i wole wymieniać za wczasu dzieki czemu autko sie odwzajemnia ładną pracą :) Robiłem program na około 200 KM dzieki czemu teraz osiągi duzo lepsze pomimo, że nie jest to auto sportowe :) Ogolnie silnik udany choć słyszalem ze z poczatku produkcji sa pewne niedociagniecia z nim. Moj egzemplarz chodzi bardzo ladnie i nic mu nie mam do zarzucenia! Jedyny mankament tego tfsi to pilnowanie oleju bo bierze go troche ale to nie jest jakos bardzo uciążliwe!
Masz pytania pisz smiało!
Pozdrawiam Filip

2.0 TFSi 170 @ 200hp

slawek3000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 13 lis 2013, 00:43
Imię: Radosław
Rocznik: 2002
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: slawek3000 » 25 paź 2015, 16:56

Dzięki Filip za odpowiedz Możesz coś powiedzieć mi na temat skrzyni biegów zawieszenia na co uważać przy kupnie ?

wcchyzewski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 paź 2013, 17:58
Lokalizacja: UK - Bedfordshire

Post autor: wcchyzewski » 25 paź 2015, 20:29

Hej, mogę potwierdzić, mam auto z tym silnikiem od przeszło roku, zrobiłem przez też czas około 15 tys km i jestem dość zadowolony z tego silnika, w tym momencie przebieg auta to niecałe 220tys, podobnie jak kolega musiałem wymienić łańcuszek z napinaczem oprócz tego, ale to już z innej beczki, piszczaca maglownice, dodam że piszczenie powróciło po około 3 tys km, jedyne czym jestem rozczarowany to spalanie, mogło by być nieco mniejsze.
Mam pytanie do kolegi Kobana, podnosiles moc w swoim Audi, jak widzę przebieg podobny, czy nie masz problemów, mówiono mi ze taki przebieg w tym silniku to już duże zagrożenie. Mam tu w okolicy jedna polecana firmę specjalizująca się w mapowaniu silników VAG, robią badanie silnika włącznie z rolkami przed i po, ale mam pewne obawy żeby nie narobić sobie problemów, jednak z drugiej strony przyrost mocy kusi bardzo.
Pozdrawiam, Waldek.

kobana
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 21 wrz 2014, 10:22
Lokalizacja: zielona gora

Post autor: kobana » 26 paź 2015, 11:50

wcchyzewski pisze:Hej, mogę potwierdzić, mam auto z tym silnikiem od przeszło roku, zrobiłem przez też czas około 15 tys km i jestem dość zadowolony z tego silnika, w tym momencie przebieg auta to niecałe 220tys, podobnie jak kolega musiałem wymienić łańcuszek z napinaczem oprócz tego, ale to już z innej beczki, piszczaca maglownice, dodam że piszczenie powróciło po około 3 tys km, jedyne czym jestem rozczarowany to spalanie, mogło by być nieco mniejsze.
Mam pytanie do kolegi Kobana, podnosiles moc w swoim Audi, jak widzę przebieg podobny, czy nie masz problemów, mówiono mi ze taki przebieg w tym silniku to już duże zagrożenie. Mam tu w okolicy jedna polecana firmę specjalizująca się w mapowaniu silników VAG, robią badanie silnika włącznie z rolkami przed i po, ale mam pewne obawy żeby nie narobić sobie problemów, jednak z drugiej strony przyrost mocy kusi bardzo.
Pozdrawiam, Waldek.

Moj mechanik który robił mi program, mowił, że podniesienie mocy do 200km w tej jednostce to nic nadzwyczajnego i nie powinno wplynac na zuzycie silnika i innych podzespolow. Pamietaj ze 2.0 TFSI w A4 maja 200 do 220km i to normalna moc w tej jednostce. A6 z racji silnika 2,4 177km ktory sprzedawany byl jednoczesnie z 2.0 tfsi musial byc konkurencyjny dlatego audi zblokowala ten motor na 170km. Dodam tez ze przy skrzyni multitronic nie warto krecic wiecej niz te 200km bo moment robi sie za wysoki na skrzynie biegów multi i moga sie zaczac problemy. Ja poki co od roku jezdze na chipie i wszystko gra. zrobilem jakies 15 tys km . POzdro
Pozdrawiam Filip

2.0 TFSi 170 @ 200hp

dykta13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2012, 19:17
Imię: Tomasz
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warszawa

Post autor: dykta13 » 30 paź 2015, 17:56

Posiadam auto od półtorej roku zrobiłem około 50 tys km aktulanie 223000 km.
Wymieniałem tylko czujnik odmy.
Auto 170 kM pali srednio okolo 10l w trybie mieszanym. Gaz drogi w instalacji.
Z wad - bierze olej okolo 1l na 3 tys km i nie jest 4x4 :)
Wygodne , nazywam go rodzinnym tapczanem.
Jeśli nie szukasz osiągów nie jeździsz po bezdrożach to polecam.

Awatar użytkownika
milkes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 03 cze 2009, 19:21
Lokalizacja: Sulechów k/ZG oraz / Irl

Post autor: milkes » 30 paź 2015, 19:11

kobana pisze:Moj mechanik który robił mi program, mowił, że podniesienie mocy do 200km w tej jednostce to nic nadzwyczajnego i nie powinno wplynac na zuzycie silnika i innych podzespolow. Pamietaj ze 2.0 TFSI w A4 maja 200 do 220km i to normalna moc w tej jednostce. A6 z racji silnika 2,4 177km ktory sprzedawany byl jednoczesnie z 2.0 tfsi musial byc konkurencyjny dlatego audi zblokowala ten motor na 170km. Dodam tez ze przy skrzyni multitronic nie warto krecic wiecej niz te 200km bo moment robi sie za wysoki na skrzynie biegów multi i moga sie zaczac problemy. Ja poki co od roku jezdze na chipie i wszystko gra. zrobilem jakies 15 tys km . POzdro
zgadzam sie, bo z multritronikiem jest ten klopot ze one nie wytrzymuja duzego momentu(dlatego wszystkie quattro lub mocniejsze jednostki maja tip) i majac taka skrzynie bym auta nie chipowal. Jesli manual to prosze bardzo nawet na 230 ale zeby krzywa momentu byla z glowa. Jakby tfsi mial 200 na dzien dobry to nikt by nie kupil paliwozerne 2.4, taka polityka audi.
good enough to worry Merc and Beemer

Awatar użytkownika
CzarnyMazur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 13 gru 2007, 17:08
Lokalizacja: Mazury

Post autor: CzarnyMazur » 16 lis 2015, 15:29

Witam! Posiadam C6sedan 2.o tfsi w manualu 2006r przebieg ok180tys. Auto posiadam od ponad roku. Jestem 3 właścicielem. Po kupnie oczywiście wymiana rozrządu,płyny,filtry itp. Zrobiłem ok 15tys km bez żadnych dolegliwości,wszystko pracuje jak w chwili zakupu. Jedyny wkurzający problem to, że piszczy podczas kręcenia kierownicą (podobno częsta przypadłość) ale nie ma to wpływu na użytkowanie więc nie ruszam-przyzwyczaiłem się. Spalanie w mieście lato 10-11,zimą 11-12,w trasie spokojnie można zejść do 7,5 l (na klimie)4 osoby i załadowany, oczywiście do eksploatacji trzeb wliczyć dolewanie oleju, bo silnik lubi. Silnik dynamiczny w całym zakresie obrotów,cichy,żwawy-osobiście polecam
Czarny

Kleryk1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:29
Lokalizacja: Kopenhaga

Post autor: Kleryk1988 » 24 lis 2015, 16:23

Witam, rowniez jestem posiadaczem a6c6 2.0 tfsi. Moje autko jest z 2007 i ma chyba najwyzszy przebieg jaki do tej pory widzialem czyli 250 tys (udokumentowany). Auto mam od marca tego roku i sprawuje sie bardzo dobrze oczywiscie na wstepie zmieniony rozrzad, plyny i filtry, nowy zawor obejscia turbiny i termostat. Moc silnika podniesiona na okolo 220km ( Na hamowni seria przy przebiegu 242 tys wyszlo 178km, po programie wyszlo 212 ale wywalalo blad zaworu obejscia turbiny, ktory przepuszczal czsc powietrza, po wymianie odczuwalna roznica przy wyzszym zakresie obrotow ale juz nie sprawdzalem na hamowni bo mieszkam za granica i nie mialem czasu). Spalanie tak jak koledzy wyzej miasto zima 11, lato 10, trasa 8. Olej bierze ale to nie tajemnica, w ciagu ostatnich 3 tys dolewalem juz 2 litry, ostatnio tydzien temu ale to rowniez zasluga uszczelki pod glowica, ktora musze wymienic bo bardzo cieknie. Ogolnie autko z tym silnikiem fajnie sie zbiera. Okolo 8s do setki calkiem ok. Fajne i wygodne w trasie, chociaz spodziewalem sie troche bardziej komfortowego zawieszenia.
Zawirusowanie 220 km 310 nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja