Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Problem z temperatura

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Masta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 352
Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
Kontakt:

Post autor: Masta » 27 lip 2010, 23:05

Silnik powinien pracować w temperaturze 90-95*C :!: . Normalne jest chwilowe podniesienie się temperatury do ok. 100*C np. po szybkiej jeździe i nagłym zatrzymaniu się (wjazd do miasta, korek). Normalny jest także spadek temperatury do ok. 85*C np. przy załączeniu intensywnego ogrzewania na postoju.

U mnie temperatura jest zawsze 90C czy jest - 20 czy + 30. I tak ma być.
Jest - Volvo C70 II 2.5T

nemeczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 06 kwie 2010, 16:35
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfino

[A6 C6] termostat???

Post autor: nemeczek » 10 lis 2010, 22:40

Witam!!!
Mam podobny problem z temp.
Rozgrzałem silnik do 90 stopni (na zew. temp. -4) w aucie ustawione ogrzewanie na 22 stopnie i niby wszytko w porządku, lecz sytuacja się zmieniła po włączeniu ogrzewania na HI!!!
Temp. spadła dość szybko na nie całe 70 stopni to samo podczas jazdy .
Moje pytanie czy tak powinno być w 2.4 BDW ???
Odpowiedz kolegi który pisał ze w ASO mówią ze tak ma być jakoś mało mnie przekonuje! VCDS pokazał dokładnie to samo co wskazówka na zegarach więc wydaje mi się ze czujnik ok . Czy to będzie tylko i wyłącznie wina trafionego termostatu???
Z góry dzięki za odpowiedz ;-)

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 11 lis 2010, 07:11

jest ok

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 11 lis 2010, 11:20

Temp. spadła dość szybko na nie całe 70 stopni to samo podczas jazdy
Na postoju przy -20 spadła do 70 stopni a w czasie jazdy mam zawsze ok 90 stopni.

nemeczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 06 kwie 2010, 16:35
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: nemeczek » 11 lis 2010, 17:20

No to czeka mnie wymiana termostatu. :roll: Dziś podczas jazdy temp ustawiona na 21 stopni i na blacie wskazówka na 70stopniach grrr :-/

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 11 lis 2010, 21:46

Dla ciekawości powiedz jaki masz przebieg? Mój padł przy 110000km. LPG na pewno sie ku temu przyczynilo.
Dojscie jest nieciekawe do termostatu. Bedziesz musiał zwalic pasek klinowy odkrecic kolektor dolotowy i nieco go unieść.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 12 lis 2010, 11:46

progressowy pisze:LPG na pewno sie ku temu przyczynilo.
Co lpg ma wspólnego z uszkodzeniem termostatu?
Przebieg 122tyś

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 12 lis 2010, 11:54

Nie moge przytoczyc konkretnych argumentów. Kieruje sie słowami fachowców z ASO,niezaleznych warsztatów oraz tzw. speców od LPG.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 12 lis 2010, 11:58

Jedynie uszkodzony reduktor może puszczać gaz do obiegu wody, powodując znaczny wzrost temperatury płynu chłodzącego.

nemeczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 06 kwie 2010, 16:35
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: nemeczek » 12 lis 2010, 16:57

U mnie 145tyś km. No nic muszę przelatać jeszcze 4 tyg. Kolega znalazł dla mnie z firmy WAHLER za 200 zł. A ile kosztuje w ASO orientujecie się??

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 12 lis 2010, 19:55

Ja płaciłem w ASO Gajos Sopot 274zł. A jak wchodze do ich sklepu inernetowego http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ po numerze katalogowym czesci ze stronki http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A6/2005/448/49/4281417/ to widnieje cena 228zł brutto. Nie wiem dlaczego zażyczyli sobie 274zl.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

nemeczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 06 kwie 2010, 16:35
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: nemeczek » 13 lis 2010, 09:30

sprawdziłem cena z tej strony się zgadza ( http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ ) z tym co zapłaciłeś u nich , numer wg ETKI 06E121111G

Awatar użytkownika
Arrni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 407
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
Imię: Arni
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Arrni » 30 gru 2010, 08:30

a jak dla mnie to nie wina termostatu tylko wystarczy zaslonic chlodnice tak z 70 % jej powierzchni. ze spada temperatura silnika to wina wysokich mrozow . jak juz was to tak bardzo boli to proponuje nie wrzucać 6 biegu tylko piłować na 5 :)

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 30 gru 2010, 08:44

Arrni pisze:a jak dla mnie to nie wina termostatu tylko wystarczy zaslonic chlodnice tak z 70 % jej powierzchni. ze spada temperatura silnika to wina wysokich mrozow . jak juz was to tak bardzo boli to proponuje nie wrzucać 6 biegu tylko piłować na 5 :)
Ale rady ... :shock:

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 30 gru 2010, 22:17

Tzw fachowca. <urodziny>
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga