
[A6 C6] PROBLEM Z silnikiem !! TFSI glosna praca,cykanie,tyk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
TFSI PROBLEM
ok dzieki za pomoc i zobaczymy czy cos sie zmieni jak to wymienie...dodam ze po ostrej jezdzie tyrkotal ostatnio prawie jak na filmiku...bo czasami tyka tak a czasami nie...ech 

- cebo0650
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 13 sie 2010, 17:51
- Lokalizacja: Waterloo, Ontario
Tykanie to normalka bo wtryski potrafia byc bardzo glosnie.
Tu jest dbry przyklad tego: http://www.youtube.com/watch?v=bHf-6ohkgbA
Tu jest dbry przyklad tego: http://www.youtube.com/watch?v=bHf-6ohkgbA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
igo no jak narazie to mysle ze z dieslem mniej problemow niz z benzyna... mialem 3.0 tdi i silnik byl lala od poczatku do kona
a z tym nadal ciagle cos...wkurw%$^ia mnie to juz na maxa a auto przeciez swiezyna z przebiegiem 50tys km ! narazie wymienie to co kolega panton mowil... a i dzieki za numer czesci
zrobie poprostu metoda prob i bledow i bede wymienial stopniowo az bedzie dobrze bo na BANK COS JEST NIE TAK.


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Witam.
Jak się sprawy mają? Czy wymieniłeś już popychacz pompy paliwa? Pomogło?
Pytam ponieważ u mnie również zaczęło coś stukać... poszukałem trochę po sieci i znalazłem info na stronie klubu A4, że winę za to ponosi "napinacz łaĂącucha napędzającego wałek rozrządu". Koledzy wymieniają łaĂącuch (dla świętego spokoju) + napinacz i problem znika. Link do tematu: "Niezdrowy" klekot silnika 2.0 TFSI
Jak się sprawy mają? Czy wymieniłeś już popychacz pompy paliwa? Pomogło?
Pytam ponieważ u mnie również zaczęło coś stukać... poszukałem trochę po sieci i znalazłem info na stronie klubu A4, że winę za to ponosi "napinacz łaĂącucha napędzającego wałek rozrządu". Koledzy wymieniają łaĂącuch (dla świętego spokoju) + napinacz i problem znika. Link do tematu: "Niezdrowy" klekot silnika 2.0 TFSI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
tykanie glosna praca
witam kolego
Narazie nie wymienialem tego bo walcze z innymi problemami ale tez nad tym mysle ze glosno chodzi...tez szukalem i duzo pada na ten napinacz itd wiec chyba sie nie obejdzie bez konkretow czyli dostac sie i wymienic go jak tam pompka paliwa nie pomoze ale jestem przekonany w 70% ze to z lancuchem napinaczem itd problem
Narazie nie wymienialem tego bo walcze z innymi problemami ale tez nad tym mysle ze glosno chodzi...tez szukalem i duzo pada na ten napinacz itd wiec chyba sie nie obejdzie bez konkretow czyli dostac sie i wymienic go jak tam pompka paliwa nie pomoze ale jestem przekonany w 70% ze to z lancuchem napinaczem itd problem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Powiem ci ze znam sie na włosach a nie na silnikach wiec nie mam pojęcia o czym mechanik w ogóle mówił do mnie
. Dowiem sie od mechanika jak odbiorę auto jutro i wszystko opisze co i jak tyle mi przez telefon powiedział co było nie tak. Od razu na necie znalazłem co to jest ten caly wariator tu jest t fanie opisane poniżej koleś opisuje cala prace tego dziadostwa. ja przypominam mam 2.0 tfsi nie 3.0
http://www.peugeot-klub.pl/index.php?topic=7800.0

http://www.peugeot-klub.pl/index.php?topic=7800.0
Witam . No fakt nie opisałem mojej sytuacji wiec juz to robię. Mam a4 2.0 tfsi z przebiegiem nie cale 10 tys 2011 r . Auto zakupione w usa z niewielkim uszkodzeniem prawej przedniej części karoserii . auto po zapaleniu wykazywało bardzo dziwny objaw tak jak by krasnala zamknąć w silniku i dac mu młotek żeby walił w tylna część silnika a dźwięk przenosił sie jeszcze na lewa strona patrząc od przodu na auto . Nikt nie umiał zdiagnozowawszy co to jest a co magik to inna wersja. pęknięty wał, korbowody, panewki, cylindry, blacha dzieląca silnik i skrzynie, cewki , turbina , łaĂącuch rozrządu pompa paliwa normalnie co magik to inna wersja . nie wspomnę juz o aso
no panie tu silnik chyba będzie trzeba wymienić masakra jakas normalnie. w koĂącu kolega polecił mi mechanika w bielsku białej. zawiozłem na lawecie auto po 4 h miałem diagnozę ze na 99 % jest to ta część z która jest na filmie . kazał mi to zamówić w aso wiec sprowadzali z nie miec 5 dni . cena 139 zl za ten magnez czy jak sie to tam nazywa. jest to urządzenie odpowiedzialne chyba za położenie walu czy cos takiego. nie pamiętam jak mi to tłumaczył mechanik wiec mogę sie mylic ale jest to z przodu silnika a dźwięk byl słyszalny w tylnej lewej części silnika tak bardzo sie przenosił na koniec silnika . jestem w szoku. Mechanik założył to zapalił slnik i ciszaaaaa taka ze pierdniecie muchy było by słychac . jedno małe dziadostwo a tyle mi przysporzyło problemow . mechanik zabrał 300 zl bo jeszcze mi tam coś robił ale i tak jestem mu mega wdzięczny. pod dołem prezentuje filmik z tym dziadostwem co mi podbiło ciśnienie
