Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6] PROBLEM Z silnikiem !! TFSI glosna praca,cykanie,tyk

Silniki benzynowe
MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

TFSI PROBLEM

Post autor: MaciejTFSI » 28 paź 2011, 14:32

ok dzieki za pomoc i zobaczymy czy cos sie zmieni jak to wymienie...dodam ze po ostrej jezdzie tyrkotal ostatnio prawie jak na filmiku...bo czasami tyka tak a czasami nie...ech <nerwus>

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 28 paź 2011, 14:42

MaciejTFSI, Widzę Maćku że masz troszeczkę problemów ze swoim TFSI. Obyś zrobił to jak najszybciej i nie musiał się ciągle wkurzać że coś nie działa jak powinno.

Awatar użytkownika
cebo0650
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 13 sie 2010, 17:51
Lokalizacja: Waterloo, Ontario

Post autor: cebo0650 » 28 paź 2011, 16:34

Tykanie to normalka bo wtryski potrafia byc bardzo glosnie.

Tu jest dbry przyklad tego: http://www.youtube.com/watch?v=bHf-6ohkgbA

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 28 paź 2011, 17:47

igo no jak narazie to mysle ze z dieslem mniej problemow niz z benzyna... mialem 3.0 tdi i silnik byl lala od poczatku do kona :) a z tym nadal ciagle cos...wkurw%$^ia mnie to juz na maxa a auto przeciez swiezyna z przebiegiem 50tys km ! narazie wymienie to co kolega panton mowil... a i dzieki za numer czesci <okok> zrobie poprostu metoda prob i bledow i bede wymienial stopniowo az bedzie dobrze bo na BANK COS JEST NIE TAK.

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 31 paź 2011, 17:22

MaciejTFSI, Ale tak szczerze mówiąc to jest porażka żeby w tak świeżym aucie co chwile coś się psuło. Ja mam diesla i 211 tys km przebiegu i nic śmiga bez zarzutów.

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 01 lis 2011, 11:22

tez mialem 3.0 TDI i chodzil ok a tutaj ciagle cos znajde...

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 21 sty 2012, 22:58

Witam.
Jak się sprawy mają? Czy wymieniłeś już popychacz pompy paliwa? Pomogło?
Pytam ponieważ u mnie również zaczęło coś stukać... poszukałem trochę po sieci i znalazłem info na stronie klubu A4, że winę za to ponosi "napinacz łaĂącucha napędzającego wałek rozrządu". Koledzy wymieniają łaĂącuch (dla świętego spokoju) + napinacz i problem znika. Link do tematu: "Niezdrowy" klekot silnika 2.0 TFSI

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

tykanie glosna praca

Post autor: MaciejTFSI » 21 sty 2012, 23:31

witam kolego

Narazie nie wymienialem tego bo walcze z innymi problemami ale tez nad tym mysle ze glosno chodzi...tez szukalem i duzo pada na ten napinacz itd wiec chyba sie nie obejdzie bez konkretow czyli dostac sie i wymienic go jak tam pompka paliwa nie pomoze ale jestem przekonany w 70% ze to z lancuchem napinaczem itd problem

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 21 sty 2012, 23:33

UneeK pisze:Witam.

Link do tematu: "Niezdrowy" klekot silnika 2.0 TFSI

trzeba byc zalogowanym... :(

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 23 sty 2012, 09:25

Spróbuję w tym tygodniu dostać się do mechanika, niech oceni ten dźwięk. Może już miał z tym do czynienia? Jak będę coś wiedział dam znać. Pozdro...


P.S. Faktycznie trzeba się zalogować. Jak chcesz to daj info na PW, wyślę Ci screeny tego wątku z forum A4.

fryzjerek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 26 sty 2012, 15:45
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: fryzjerek » 29 mar 2012, 13:55

U mnie problem rozwiązany a nazywał się on REGULATOR FAZ ROZRZÂĄDU czy jakoś tak jak by komuś miała informacja pomóc :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 29 mar 2012, 14:08

fryzjerek, a który wariator? Wszystkie?

fryzjerek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 26 sty 2012, 15:45
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: fryzjerek » 29 mar 2012, 14:17

Powiem ci ze znam sie na włosach a nie na silnikach wiec nie mam pojęcia o czym mechanik w ogóle mówił do mnie :)). Dowiem sie od mechanika jak odbiorę auto jutro i wszystko opisze co i jak tyle mi przez telefon powiedział co było nie tak. Od razu na necie znalazłem co to jest ten caly wariator tu jest t fanie opisane poniżej koleś opisuje cala prace tego dziadostwa. ja przypominam mam 2.0 tfsi nie 3.0

http://www.peugeot-klub.pl/index.php?topic=7800.0

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 29 mar 2012, 17:36

fryzjerek, rozumiem... więc zdaj nam proszę szczegółową relację ile to kosztowało, co było robione i przy jakim przebiegu... napisz też, jakie miałeś objawy, bo nie piszesz o tym w tym temacie... <okok>

fryzjerek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 26 sty 2012, 15:45
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: fryzjerek » 05 kwie 2012, 00:26

Witam . No fakt nie opisałem mojej sytuacji wiec juz to robię. Mam a4 2.0 tfsi z przebiegiem nie cale 10 tys 2011 r . Auto zakupione w usa z niewielkim uszkodzeniem prawej przedniej części karoserii . auto po zapaleniu wykazywało bardzo dziwny objaw tak jak by krasnala zamknąć w silniku i dac mu młotek żeby walił w tylna część silnika a dźwięk przenosił sie jeszcze na lewa strona patrząc od przodu na auto . Nikt nie umiał zdiagnozowawszy co to jest a co magik to inna wersja. pęknięty wał, korbowody, panewki, cylindry, blacha dzieląca silnik i skrzynie, cewki , turbina , łaĂącuch rozrządu pompa paliwa normalnie co magik to inna wersja . nie wspomnę juz o aso :) no panie tu silnik chyba będzie trzeba wymienić masakra jakas normalnie. w koĂącu kolega polecił mi mechanika w bielsku białej. zawiozłem na lawecie auto po 4 h miałem diagnozę ze na 99 % jest to ta część z która jest na filmie . kazał mi to zamówić w aso wiec sprowadzali z nie miec 5 dni . cena 139 zl za ten magnez czy jak sie to tam nazywa. jest to urządzenie odpowiedzialne chyba za położenie walu czy cos takiego. nie pamiętam jak mi to tłumaczył mechanik wiec mogę sie mylic ale jest to z przodu silnika a dźwięk byl słyszalny w tylnej lewej części silnika tak bardzo sie przenosił na koniec silnika . jestem w szoku. Mechanik założył to zapalił slnik i ciszaaaaa taka ze pierdniecie muchy było by słychac . jedno małe dziadostwo a tyle mi przysporzyło problemow . mechanik zabrał 300 zl bo jeszcze mi tam coś robił ale i tak jestem mu mega wdzięczny. pod dołem prezentuje filmik z tym dziadostwem co mi podbiło ciśnienie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl