Witam wszystkich
Mój BPJ przeszedł generalny remont i wszystko było pięknie do pewnego czasu. Zupełnie przez przypadek zauważyłem, że na wolnych obrotach po wciśnięciu sprzęgła i dodaniu gazu obroty zaczynają szaleć (gwałtowny skok wskazówki). Wystarczy, że odpuszczę sprzęgło i obroty są ok. Dzieje się tak poniżej 1000 obr/min. Problem występuje na biegu jałowym oraz w trakcie jazdy (zmiana biegu) i tylko na zimnym i lekko nagrzanym silniku. VCDS wskazuje zero problemów. Gdzie szukać przyczyny?
[ BPJ 2.0 170 KM] Problem z obrotami
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 01 maja 2018, 11:08
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bogatynia
Hmmm problem w tym, że ten błąd pojawił się raz i to w momencie kiedy silnik zgasł. Na chwilę obecną nic nie pokazuje komputer. Czy jest możliwe, że teraz w trakcie docierania silnika jakieś mikro opiłki przykleiły się do czujnika i powodują taki stan rzeczy? Dlaczego dzieje się tak tylko w momencie wciśniętego sprzęgła? Apropo remontu to służę radą odnośnie każdej części. Co do pompy to zastosowałem zestaw z alledrogo. Sama pompa jest chyba z silnika 1.8 T lub 1.9 tdi. Spisuje się wzorowo.
Byłem dziś zerknąć VCDSem co w trawie piszczy. Pojawił się nowy błąd P1093 oznaczony jako sporadyczny.
Byłem dziś zerknąć VCDSem co w trawie piszczy. Pojawił się nowy błąd P1093 oznaczony jako sporadyczny.