Od czasu założenia LPG wyczuwam dziwne drgania na biegu jałowym oraz w obrotach w zakresie 2100-2200.
Parę razy wyrzuciło mi błąd P1130, P1138 po usunięciu było ok, ogólnie to czasem czuć te drgania a czasem nie...
Wczoraj włączyłem logowanie w OBDEleven Knock sensor voltage dla każdego z cylindrów i wartości na biegu jałowym ~700RPM:
Cylinder1 - 0.867
Cylinder2 - 0.858
Cylinder3 - 0.865
Cylinder4 - 0.598
Cylinder5 - 0.77
Cylinder6 - 0.516
Pod obciążeniem 3434.0 RPM:
Cylinder1 - 1.185
Cylinder2 - 1.139
Cylinder3 - 1.11
Cylinder4 - 0.78
Cylinder5 - 1.145
Cylinder6 - 0.678
W zakresie 2100-2200 napięcia wyglądały podobnie jak poniżej:
Cylinder1 - 1.189
Cylinder2 - 1.2
Cylinder3 -1.111
Cylinder4 - 0.782
Cylinder5 - 1.512
Cylinder6 - 0.665
Widać, że na cylindrze 4 i 6 są dużo niższe wartości niż na 1-3, przez to cylinder 5 musi nadrabiać i ma dużo wyższe napięcie?
Misfire counter w pewnym momencie pokazał wartość 1 ale po jakimś czasie zmienił ją na 0
Na benzynie nie zauważyłem żeby drżał bądź rwał.
Podpowie ktoś gdzie szukać problemu?
Cewka?
Może ktoś polecić ogarniętego mechanika z Lublina lub okolic?
Sshoty z OBDEleven:
Kanały 26, 27