Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AUK 3.2 256 KM] Porysowane cylindry, szlif, czy wymiana si

Silniki benzynowe
klakiermp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 03 mar 2012, 11:34
Lokalizacja: Miastko

[ AUK 3.2 256 KM] Porysowane cylindry, szlif, czy wymiana si

Post autor: klakiermp » 06 cze 2013, 19:21

Witam wszystkich.
Chciałbym zapytać, czy ktoś robi szlif cylindrów w tych autach?, czy po prostu do wymiany silnik?. Proszę o podpowiedÂź, jak wymiana to gdzie szukać i jakiego, takiego samego??
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 06 cze 2013, 20:00

Wydaje mi się, że blok w 3.2 jest aluminiowy, a gładzie są z alusilu - nie ma tam co szlifować, podobno tulejowanie można by zrobić - ktoś z AKP tulejował 4.2 z V8 (taki sam materiał).

klakiermp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 03 mar 2012, 11:34
Lokalizacja: Miastko

Post autor: klakiermp » 06 cze 2013, 20:43

Tak, ja też słyszałem że jest aluminiowy, że nie można nic zrobić, i też pomyślałem o tulejowaniu, ale nie mam żadnych wiadomości na ten temat, kto to może zrobić i za ile, bo kupisz drugi silnik i też mogą być problemy, to lepiej zrobić go.
Jak ktoś ma takie informacje to poproszę.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja