(Popychacz i szklanka pompy paliwa 2.0 TFSI)wymiana
(Popychacz i szklanka pompy paliwa 2.0 TFSI)wymiana
Naczytałem się na forum,że co 30-40tys należy ten element wymienić.Pojechałem wczoraj do ASO gdzie wymienili mi popychacz i świece(sam je przywiozłem) oraz podłączyli do kompa,żeby sprawdzić ew błędy.Po wszystkim zaproszono po odbiór umytego autka.To wszystko za 350zł,czyli taniej niż u chłopka w garażu gdzie zaproponowano mi 400zł za tę usługę...Nie wspomnę o wpisie w książke i stempel autoryzowanej stacji co też się z czasem przydaje(przy zbyciu autka).Piszę to ponieważ czasami taniej Twoje auto zostanie obsłużone w ASO niż gdzie indziej.Najlepiej jak autko jest starsze niż 4-5 lat wtedy są zniżki na części jak i usługę.
A6C7 3.0 TDI 272 S-line(było )
A8d3 4.2
A8d3 4.2
Moje auto ma przebieg 70tys km ,mechanik w ASO powiedział,że wyjęty popychacz ma normalne ślady zużycia,szklanka podobnie.Nie mam pojęcia jakie mam wałki,auto jest z grudnia 2005r.Co ciekawe w ASO powiedziano mi,że to były najlepsze silniki TFSI później coś pozmieniano i stały się b.olejożerne.Mój oleju praktycznie nie bierze..
A6C7 3.0 TDI 272 S-line(było )
A8d3 4.2
A8d3 4.2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 23 cze 2008, 11:11
- Lokalizacja: lubuskie/dolnośląskie
Zdejmujesz dekielek vacuum pompy i lusterkiem sprawdzasz czy wałek wykonany jest z dwóch materiałów - 10 minut robotyvagTDI pisze: moogio, jak sprawdzić czy moje A6 ma wałek rozrządu z końcówką B?
Czasy mercedesów 124 i audi c4 już sie skończyły - miałem c4 przez 8 lat jako drugie auto, i 3 razy W124, aleZagór pisze:Podsumuję to tak - qżwa to co teraz robią - to jakieś pierd... jednorazówki!!
Z 2.0 tfsi w a6 jest nieźle - pare rzeczy trzeba ogranąć w pakiecie startowym i po sprawie - sztuki po 350 tys. są już w ogłoszeniach.
- Załączniki
-
- image.jpg (154.45 KiB) Przejrzano 7789 razy
Ostatnio zmieniony 31 sty 2014, 16:39 przez moogio, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie musiałem tego wymieniać,ale wolę dmuchać na zimne,te silniki nie są złe ,dla mnie bardzo fajnie się tym jeździ.Vag powiedz w serwisie,że chodzi o wymianę popychacza pompy paliwa i szklanki.ONi to mają ogarnięte,wiedzą o co chodzi.
[ Dodano: 2014-01-31, 16:43 ]
W ASO też mi mówili,że to dobre silniki i bezawaryjne.Była seria "olejolubna",ale to już opanowali.
[ Dodano: 2014-01-31, 16:43 ]
moogio pisze:Zdejmujesz dekielek vacuum pompy i lusterkiem sprawdzasz czy wałek wykonany jest z dwóch materiałów - 10 minut robotyvagTDI pisze: moogio, jak sprawdzić czy moje A6 ma wałek rozrządu z końcówką B?
Czasy mercedesów 124 i audi c4 już sie skończyły - miałem c4 przez 8 lat jako drugie auto, i 3 razy W124, aleZagór pisze:Podsumuję to tak - qżwa to co teraz robią - to jakieś pierd... jednorazówki!!
Z 2.0 tfsi w a6 jest nieźle - pare rzeczy trzeba ogranąć w pakiecie startowym i po sprawie - sztuki po 350 tys. są już w ogłoszeniach.
W ASO też mi mówili,że to dobre silniki i bezawaryjne.Była seria "olejolubna",ale to już opanowali.
A6C7 3.0 TDI 272 S-line(było )
A8d3 4.2
A8d3 4.2