[ BAT 4.2 334 KM] P1748 TRANSMISSION CONTROL UNIT SELF CHECK
[ BAT 4.2 334 KM] P1748 TRANSMISSION CONTROL UNIT SELF CHECK
Witam,
Jestem nowy i za chwilkę sie przywitam na forum. Natomiast mam szybkie pytanie odnośnie powyższego błędu, który pojawił się w samochodzie, który planuje kupić. Czy ktoś proszę mógłby mi ten błąd rozszyfrować.
Jestem nowy i za chwilkę sie przywitam na forum. Natomiast mam szybkie pytanie odnośnie powyższego błędu, który pojawił się w samochodzie, który planuje kupić. Czy ktoś proszę mógłby mi ten błąd rozszyfrować.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
tu coś jest choć dotyczy bmw to błędy dotyczą tych samych(podobnych) podzespołów->
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Troche mi sie nie wydaje by tak bylo, tam problem dotyczy X5 z 2001roku a on na 1500% nie ma skrzyni biegow 6HP, predzej 5HP albo jakiegos GM (nie mniej jednak 5HP nie ma sterownika na plycie hydraulicznej jak ma to miejsce w 6HP). Pomijajac ten fakt - ten blad moze troche kosztowac - jezeli to problem ze sterowaniem skrzyni, to nowa mechatronika kosztuje z 1500Euro... a do tego dojdzie jeszcze uszczelka filtr i olej ZF'a, demontaz, montaz (kopiowanie jak bedziesz to robil w ZF) i CP w Audi. Ogolnie nie zycze... moze wystarczy sprawdzic aku, sterownik akumulatora, alternator... wycofac adaptacje w skrzyni i nauczyc ja od nowa (pod warunkiem, ze ma nowszy typ sterownika, bo w starszych nie zawsze VAS poprawnie wycofuje adaptacje).coolmen77 pisze:tu coś jest choć dotyczy bmw to błędy dotyczą tych samych(podobnych) podzespołów->
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Nie chce byc zlosliwy ... ale moim skromnym zdaniem powinienes zalozyc ten temat na forum wrozek i wrozbitow... na pewno udzieliliby Ci lepszej porady.Dizel pisze:Dzieki za info Panowie.
Skrzynia działa na razie bezproblemowo. Innych błędów nie ma. Czy możliwe aby błąd wynikał z czego innego? Ogólnie mam wrażenie, że nikt nie wiem co to jest za błąd.
Ciezko zgadywac, napisales tylko numer bledu i jego jakis opis, ale nie napisales nic wiecej... jaka byla ramka zamrozona, jakie bledy sa w innych sterownikach, nic co mogloby ewentualnie pomoc w diagnozie. Do tego 'zdalna' diagnoza, bez obejrzenia danego przypadku (jazdy probnej) jest jak strzelanie cyfr w totolotka. Moze to a moze tamto, napisalem Ci, co powinienes sprawdzic na poczatku, pozniej skasuj blad i jedzij i zobacz czy sie pojawi spowrotem i jak tak - to czy razem z nim wpada w notlauf i w jakich warunkach wystepuje.
P.S. czym odczytywales bledy?
Pozdrawiam
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn