Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem A6 C6 4.2 V8 BAT od pewnego czasu auto poszarpuje na biegu jałowym i delikatnie przyspieszając w okolicach 1500 obr/min .
Sprawdzałem rozrząd w bloku 93. bank 1 -5 bank 2 -6
dodam że korekty na banku 1 -2 a bank 2 +4 .
Na paliwie oczywiście po dłuższej jeździe.
Auto przyspiesza i jeździ w porządku je
Odma została sprawdzona a świece wymienione.
Auto ma poranne grzechotanie lecz 1 sek, na dniach zostaną wymienione zaworki i olej.
Audi zachowuje się jak by wypadał któryś z cylindrów lecz nie wywala błędu, na ciepłym silniku jest to poszarpywanie mniej odczuwalne. Obroty skaczą w przedziale 680-740
norma według ODIS jest 680 +/- 40
Miał ktoś z was może taka przypadłość? co jeszcze powinienem sprawdzić?
[ BAT 4.2 334 KM] nierówne obroty biegu jałowego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lip 2017, 22:35
- Lokalizacja: GOSTYCYN
[ BAT 4.2 334 KM] nierówne obroty biegu jałowego
Ostatnio zmieniony 26 lip 2017, 08:11 przez lukasz_kon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lip 2017, 22:35
- Lokalizacja: GOSTYCYN
Na gazie i paliwie tak samo. Jest tam instalacja prins vsi. Na ciepłym silniku jest dużo lepiej. A na gazie korekty są niemal takie same jak na Pb.
[ Dodano: 2017-07-26, 09:47 ]
Myślałem nad lewym powietrzem na bank 2 albo sąda lambda lub przepływa.
[ Dodano: 2017-07-26, 09:51 ]
Nie wiem jak z tym rozrządem. Według instrukcji jest +/- 16 lecz nie wiem ile w tym prawdy.
[ Dodano: 2017-07-26, 09:47 ]
Myślałem nad lewym powietrzem na bank 2 albo sąda lambda lub przepływa.
[ Dodano: 2017-07-26, 09:51 ]
Nie wiem jak z tym rozrządem. Według instrukcji jest +/- 16 lecz nie wiem ile w tym prawdy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
chyba prędzej plus +/-6...
Co do rozbieżności to nie jest ona jakaś porażająca, choć też nie ideał. Skoro mówisz że są prawie... To zrób log 033 na wolnych, stoper w ręke minuta na LPG i przełącz Pb.
Możesz obejrzeć grupy 015,016... przynajmniej w większości vagó tam są wypadania zapłonów. Z tego co kojarzę dopiero gdy wypadną 3 pod rząd to komp rejestruje błąd, a jak np wypadnie 1 i jest przerwa przez kilka-kilkanascie sekund to zeruje licznik.
Do tego w 020 jest cofanie zapłonu, obejrzyj na obu paliwach.
Przepustnicę oglądałeś?
Co do rozbieżności to nie jest ona jakaś porażająca, choć też nie ideał. Skoro mówisz że są prawie... To zrób log 033 na wolnych, stoper w ręke minuta na LPG i przełącz Pb.
Możesz obejrzeć grupy 015,016... przynajmniej w większości vagó tam są wypadania zapłonów. Z tego co kojarzę dopiero gdy wypadną 3 pod rząd to komp rejestruje błąd, a jak np wypadnie 1 i jest przerwa przez kilka-kilkanascie sekund to zeruje licznik.
Do tego w 020 jest cofanie zapłonu, obejrzyj na obu paliwach.
Przepustnicę oglądałeś?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lip 2017, 22:35
- Lokalizacja: GOSTYCYN
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Nie znam tego odisa wcale, więc się nie wypowiadam. Ufam tylko VAG-COM, VCDS
przebieg spory jak na sondy a kto wie kiedy wymieniane. W 2006r to pewnie siedza szerokopasmówki. Poczytaj:
https://forum.vw-passat.pl/threads/1293 ... atora-1-8T

https://forum.vw-passat.pl/threads/1293 ... atora-1-8T
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lip 2017, 22:35
- Lokalizacja: GOSTYCYN