[ BDW 2.4 177 KM] Nierówna praca bulgot z tlumika
[ BDW 2.4 177 KM] Nierówna praca bulgot z tlumika
Witam. Od ponad pół roku użytkuje swoja A6 od tego czasu na wolnych obrotach czy to na gazie czy benzynie , było słychać nierówna prace silnka i αdelikatne falowanie, szarpniecie silnikiem przy którym wydobywał się charakterystyczny bulgot z wydechu. Nie przejmując sie tym zbytnio jeździłem robiąc kilometry. Wczoraj wracając z trasy wprowadzając samochód do garażu usłyszałem ze motor bardziej niż zwykle faluje / bulgocze i przy szarpnieciu silnikiem słychać pukniecie. W roznych odstępach czasowych . Zauważyłem ze na benzynie zdarza się to rzadziej. Silnik pracuje okej trochę bulgocze ale nie puka.. Sprawdzając dziś na zimnym silniku gazie oraz benzynie pracowal ciszej i nic nie pukalo.
Nie wiem co może być cewki swiece? Czy co najgorsze rozrzad? Napinacze? Bo pukanie to wina rozrządu nic w sumie innego pukać nie moglo , a nie rowna praca, bulgotanie może być z winy rozrzadu? Moze macie jakiś inny pomysł w czym leży problem? Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam .
Nie wiem co może być cewki swiece? Czy co najgorsze rozrzad? Napinacze? Bo pukanie to wina rozrządu nic w sumie innego pukać nie moglo , a nie rowna praca, bulgotanie może być z winy rozrzadu? Moze macie jakiś inny pomysł w czym leży problem? Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam .
Nie wiem o co chodzi predki. Mechanik sprawdzał ten zawór najpierw jakimś manometrem nic nie pokazał. Później obwód żarówka także nie dzialo . Stwierdził ze halas dobiega z kolektora przez właśnie ten niedziałający zawór . Kupiłem zamontuje i dam znać czy coś pomogło .
[ Dodano: 2018-06-05, 15:25 ]
Zmieniłem zawor i jeszcze mocniej stuka przy zwiększaniu obrotów stukot także zwiększa swoja częstotliwość. Przy zdjęciu węża z kolektora jest cisza winowajca pukania będą klapki. Można jeździć ze zdjętym wezykiem? Kolektor mozna zregenerowac usunąć te klapki czy tylko nowy pomoze? Bulgot i lekkie szarpniecia sa nadal wymienię świece może na ten problem zaradza.
[ Dodano: 2018-06-05, 15:25 ]
Zmieniłem zawor i jeszcze mocniej stuka przy zwiększaniu obrotów stukot także zwiększa swoja częstotliwość. Przy zdjęciu węża z kolektora jest cisza winowajca pukania będą klapki. Można jeździć ze zdjętym wezykiem? Kolektor mozna zregenerowac usunąć te klapki czy tylko nowy pomoze? Bulgot i lekkie szarpniecia sa nadal wymienię świece może na ten problem zaradza.
Wymieniłem świece zapłonowe (dziwnie sie odkrecaly, lekko od samego poczatku i maślanie pierwszy raz się spotkalem) oraz stopione sa wtyczki od cewek nie wiem od czego. Dalej to samo . Daje link do filmu . Klekot jak od diesla taki efekt daja wtryskiwacze od gazu, głośno pracują . Nie w tym problem. Na filmie słychać szarpniecia silnikiem oraz towarzyszący temu trzask. Co to może być? Bo już nie wiem gdzie szukać.
Dodam, ze czasami to znika i silnik pracuje wzorowo, a ma napady ze szarpie i trzaska co chwile.
Dodam, ze czasami to znika i silnik pracuje wzorowo, a ma napady ze szarpie i trzaska co chwile.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Przez ta mieszankę może być zle? Mechanik powiedział ze to przez gaz i dlatego zle pokazuje mieszankę i nie ma nic wspolnego. Sam tego nie ustawie. Poleca ktos ogarnietego czlowieka w okolicach Plocka? Nie chce robic tego metodami prob bledow bo wymienie caly silnik a to i tak nie bedzie to. Dolot jest cicho po zmianie zaworu zaczął grzechotac lub jak zdejmuje przewód to przez jakiś czas bedzie go słychać później cisza.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin