Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BPJ 2.0 170 KM] Chiptuning ECU

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 07 maja 2013, 13:30

Kupiłem auto już po chip'ie, także nie mam porównania do wersji 170KM. Obecnie ma troszkę ponad 200KM. Spalanie masz w podpisie, kopcenia brak. Problemów jak dotąd żadnych (leję paliwo i jeżdżę). Auto dobrze się zbiera, nie odczuwam turbodziury, łatwo wchodzi na obroty. Banan na twarzy jest, szczególnie przy wyprzedzaniu i włączaniu się do ruchu np. autostrada <luzik>

Audi A7 3.0 BMK 224KM

Post autor: Audi A7 3.0 BMK 224KM » 07 maja 2013, 22:39

z tego co się dowiadywałem to nasze silniki na spokojnie można podkrecić do 210KM i 345nm. Zagadaj do kolegi Ravsika on u rogala samym softem miał zrobione 230KM.

Audi A7 3.0 BMK 224KM

Post autor: Audi A7 3.0 BMK 224KM » 08 maja 2013, 10:40

Pogadaj z nim ravsik,u,2032.htm

vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: vagTDI » 08 maja 2013, 11:18

170KM w serii nie jedzie (bez urazy, ale to jest wg. mnie minimalna moc dla C6 - w trasie nawet nie można uciec chipowanemu Passatowi B5 1.9TDI). Swojego 2.0 kupiłem tylko dlatego, bo można w nim dosyć łatwo podnieść moc.

W moim spalanie wzrosło może o 1L na 100 km. Wrażenia z jazdy są zupełnie inne niż w serii, szczególnie czuć to powyżej 4000 obr/min. Przejechałem narazie 20 tys km z chipem i nic złego się nie dzieje.

A jeszcze jedno, kolega ma Jaguara XF 3.0D i na autostradzie nie mógł mi uciec, jechaliśmy równo do jakichś 240km/h.

vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: vagTDI » 08 maja 2013, 14:02

Kupiłem fabrycznego z mocą 170, chipa miałem robionego jakoś w sierpniu 2012. Spalanie trasa 7,5-9,5L (9 i więcej to po autostradach), miasto 10,5-12 przy normalnej jeÂździe, przy szybszej do 15L. Jak masz gdzieś blisko specjalistę od chiptuningu to naprawdę polecam. ÂŚrednia z kompa z ostatnich 10 tys km to 9,5L.

Audi A7 3.0 BMK 224KM

Post autor: Audi A7 3.0 BMK 224KM » 08 maja 2013, 21:15

kolego vagTDI zrobiłeś to samym softem? Nie chciałeś trochę większego momentu?

vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: vagTDI » 09 maja 2013, 23:12

Tak to sam soft. Moment miałem w TDI tutaj jeździ się koniami. Szczerze pewnie mogło być więcej, ale ja jestem całkowicie zadowolony <radocha>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja