[ AUK 3.2 256 KM] Check engine - wariator fazy
[ AUK 3.2 256 KM] Check engine - wariator fazy
W związku z tym, że jestem tu nowy i jest to mój pierwszy topic, witam serdecznie wszystkich użytkowników forum.
Od kilku miesięcy jestem posiadaczem A-szóstki i jak do tej pory autko nie sprawiało poważniejszych problemów. Niestety nic nie trwa wiecznie (szczególnie jak na liczniku o wątpliwej wiarygodności jest najechane 162 tysiące) i zaczęły wyskakiwać błędy. Po kilku wizytach u mechanika dowiedziałem się, że winny jest rozrząd, a konkretnie napinacze i wariator(y) fazy. W związku z tym mam do Was kilka pytań:
- czy jeśli silnik pracuje bez zastrzeżeń można póki co taką naprawę odwlec w czasie?
- czy możecie polecić dobrego mechanika w małopolsce?
- czy ktoś mógłby podpowiedzieć jaki interfejs zakupić i jaki program (pod Win7), żebym mógł samodzielnie odczytywać (kasować) błędy?
Od kilku miesięcy jestem posiadaczem A-szóstki i jak do tej pory autko nie sprawiało poważniejszych problemów. Niestety nic nie trwa wiecznie (szczególnie jak na liczniku o wątpliwej wiarygodności jest najechane 162 tysiące) i zaczęły wyskakiwać błędy. Po kilku wizytach u mechanika dowiedziałem się, że winny jest rozrząd, a konkretnie napinacze i wariator(y) fazy. W związku z tym mam do Was kilka pytań:
- czy jeśli silnik pracuje bez zastrzeżeń można póki co taką naprawę odwlec w czasie?
- czy możecie polecić dobrego mechanika w małopolsce?
- czy ktoś mógłby podpowiedzieć jaki interfejs zakupić i jaki program (pod Win7), żebym mógł samodzielnie odczytywać (kasować) błędy?
Ostatnio zmieniony 10 paź 2014, 21:03 przez lortom, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomku, niestety, ale w Nowym Sączu nie znam nikogo, kto by się tego podjął... w Warszawie tak, ale nie w Sączulortom pisze:- czy możecie polecić dobrego mechanika w małopolsce?
Np. VCDS... przykładowo stąd: http://www.e-service.info.pl/VAG002.htmllortom pisze:- czy ktoś mógłby podpowiedzieć jaki interfejs zakupić i jaki program (pod Win7), żebym mógł samodzielnie odczytywać (kasować) błędy?
No cóż... - mówiąc kolokwialnie - wybiło mi korki...
Od dziś jeden posiłek dziennie: chleb ze smalcem i woda z kranu, do póki nie uzbieram wariackich pieniędzy na moje wariujące wariatory
A mówiąc poważnie, jak już dostanę interfejs to zacznę to spokojnie diagnozować (licząc oczywiście na Waszą pomoc), bo dziś oto check engine zgasła i sam nie wiem czy to powód do radości czy nie.
Od dziś jeden posiłek dziennie: chleb ze smalcem i woda z kranu, do póki nie uzbieram wariackich pieniędzy na moje wariujące wariatory
A mówiąc poważnie, jak już dostanę interfejs to zacznę to spokojnie diagnozować (licząc oczywiście na Waszą pomoc), bo dziś oto check engine zgasła i sam nie wiem czy to powód do radości czy nie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Jezeli chodzi o check - albo jakies inne tryby awaryjne (np. w skrzyni) w wiekszosci wypadkow znikaja, jezeli podczas kolejnego cyklu zaplonu (startu silnika) dany problem nie wystepuje. Jezeli wystapi na nowo podczas pracy, to do kolejnego restartu jest utrzymywany tryb awaryjny/check.
Niektore problemy wystepuja tylko w jakichs okreslonych warunkach i tylko w takich okreslonych warunkach dostaniesz check'a / notlauf.
Niektore problemy wystepuja tylko w jakichs okreslonych warunkach i tylko w takich okreslonych warunkach dostaniesz check'a / notlauf.
Przeskanowałem, log poniżej.
Mam nadzieję, że pomożecie w interpretacji, bo ja niestety tego nie kumam.
http://wklejto.pl/212836 - scan na zimnym silniku
http://wklejto.pl/212856 - silnik w temp. 80°C
Mam nadzieję, że pomożecie w interpretacji, bo ja niestety tego nie kumam.
http://wklejto.pl/212836 - scan na zimnym silniku
http://wklejto.pl/212856 - silnik w temp. 80°C
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga