Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BDW 2.4 177 KM] Błąd czujnika wałka

Silniki benzynowe
netoperek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 09 mar 2017, 18:49
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: netoperek » 04 kwie 2017, 20:33

Zawór wymieniony. Stary miał luźną tą końcówkę czy tłoczek. Nawet bardzo luźny, po prostu latał w pionie. Nowy był sztywny. Po uruchomieniu (nie miałem niestety dostępu do VAGa) musiałem skasować błąd odpinając klemę minusową na ok. pół minuty. Silniczek chodzi elegancko. Zastanawiam się czy teraz muszę przeprowadzić adaptację przepustnicy VAGiem?

mat694
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 01 mar 2017, 21:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mat694 » 04 kwie 2017, 21:56

Mówiłem, że zawór. Jak jeden nie działa to mogą jaca się dziać.
Ten zawór do przepustnicy nic nie ma. Nic nie adaptujesz. Ogarnij jeszcze ładowanie, powinno być coś pod 14v przy aku.

Awatar użytkownika
trajano
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 15 paź 2011, 10:15
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: trajano » 31 paź 2017, 10:35

Mały update.
Zawór po wymianie działa idealnie. Dodatkowo pojawił się problem z odpalaniem silnika, po prostu dłużej czasami kręcił a po uruchomieniu silnikiem szarpało. Pojawiał się też stałe błąd Fuel Trim Bank 1 (czasem 2). Po wielu testach, czyli podmianach cewek, świec oraz wtrysków LPG, podejrzenie ostatecznie padło na czujnik położenia wałka. Po wymianie wszystko ustąpiło. Auto pięknie odpala, nie szarpie i ma jakby więcej mocy. To znaczy lepiej się zbiera.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja