[ BXA 5.2 435 KM] Audi S6 5.2 opinie o silniku
[ BXA 5.2 435 KM] Audi S6 5.2 opinie o silniku
Jak bardzo awaryjne jest S6 z motorem 5.2 ?
Czy bać się takiej jednostki , a może oprócz problemów z kolektorem ssącym to jednak dobry silnik ?
Czy bać się takiej jednostki , a może oprócz problemów z kolektorem ssącym to jednak dobry silnik ?
AUDI - Przewaga dzięki technice
Brak kompresji na cylindrach jest zapewne skutkiem uszkodzenia kolektora i kawałkami klap w silniku.
Nie szukam egzemplarza z uszkodzonym silnikiem tylko z sprawnym , ale zastanawiam się czy po wyeliminowaniu wadliwych klap (podobnie jak w silnikach BMW) silnik będzie bezawaryjny
Nie szukam egzemplarza z uszkodzonym silnikiem tylko z sprawnym , ale zastanawiam się czy po wyeliminowaniu wadliwych klap (podobnie jak w silnikach BMW) silnik będzie bezawaryjny

AUDI - Przewaga dzięki technice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Ale co wy się kolektorka czepiacie jak to tylko wisieneczka na torciku. Problemem sa wady konstrukcyjne rodem z cayenne V8. Zawory sie same nie urwa ot tak czy wręcz zatra cylindry...nawet widziałem powypadane korby. na ebayu,mobile itp tego złomu od cholery mozna kupić S6,S8 motor schaden :D
Moj dobry kolega chuchał i dmuchał na swoja Esę i co z tego,silnik zmieniał a wczesniej kolektor klapy co trza. A przecietny niewiadomski robi wspaniale zalecane Long Life i morduje i tak kiepski silnik.
Ale owszem sa modele co rzekomo maja ponad 200tys nalatane więc jak ktos lubi totka...
Moj dobry kolega chuchał i dmuchał na swoja Esę i co z tego,silnik zmieniał a wczesniej kolektor klapy co trza. A przecietny niewiadomski robi wspaniale zalecane Long Life i morduje i tak kiepski silnik.
Ale owszem sa modele co rzekomo maja ponad 200tys nalatane więc jak ktos lubi totka...

Kolektor był i będzie problemem ale zawsze można usunąć klapy jak to robią w BMW M5 z v10
identyczna wada. Co jakiś czas ( 50 000 km, a nawet więcej) można dać do znajomego serwisu na czyszczenie i będzie miodzio. Proponuje szukać salonówki polskiej z pełną historią i nawet jak dopłacisz te 5-10 tyś. więcej to będzie pewniejsze niż import.
Po zakupie wydech milteka, czyszczenie kolektora i ewentualnie nowa mapa i nie będziesz wysiadał z samochodu ciesząc się rasowym V10.
Proponuję nową mapę bo jak można wyczytać na forach chociaż, że producent deklaruje 435 km często gęsto było to 400 km niezależnie od wieku auta.
Jak tylko będziesz reagował na wszystkie checki to prędzej wymienisz na nowe niż zajedziesz na śmierć

Po zakupie wydech milteka, czyszczenie kolektora i ewentualnie nowa mapa i nie będziesz wysiadał z samochodu ciesząc się rasowym V10.
Proponuję nową mapę bo jak można wyczytać na forach chociaż, że producent deklaruje 435 km często gęsto było to 400 km niezależnie od wieku auta.
Jak tylko będziesz reagował na wszystkie checki to prędzej wymienisz na nowe niż zajedziesz na śmierć

S6 C6 to skarbonka z niespodzianka jak i S8 D3. te silniki to sa piekne jak działaja ale potrafią sie zepsuc bez uprzedzenia i to na amen. A nawet jak dadza o sobie znac czyms tam to koszta o wiele większe i nie kazdy ogarnie te V10 jak trzeba.
Kolega miał od nowości S8 i silnik mu padł po 170tyś km i to w czasie spokojnej jazdy.
Osobiście nie polecam S6 tylko rs6 C6. I uprzedzając V10 bit 5.0 to nie to samo co 5.2 pod wzgledem konstrukcyjnym.
Kolega miał od nowości S8 i silnik mu padł po 170tyś km i to w czasie spokojnej jazdy.
Osobiście nie polecam S6 tylko rs6 C6. I uprzedzając V10 bit 5.0 to nie to samo co 5.2 pod wzgledem konstrukcyjnym.
ja mam tą esę 5.2fsi 450km z 2008r ,kolektor mialem wymieniany na nowy przy przebiegu 163tyś dziś mam 225 tyś i śmiga dalej jak trzeba, zastanawiam sie czasem czy może wywalic te klapy ale póki co nic niepokojącego się nie dzieje. Podjade na hamownie zobacze ile kucyków mi pokaże czy już się kolektor zabrudził wystarczająco
Witam ja posiadam s6 v10 i jestem mega zadowolony
[ Dodano: 2018-01-20, 14:11 ]
mam wgrany soft na 470 koni i usunięte klapki w sportmile.
te silnik montowane są do dnia dzisiejszego do takich hiper samochodów jak r8... noi do lambo
longlife wykończy każdy silnik,serwisy o tym wiedzą ale taka polityka zbijają kasę na serwisowaniu
[ Dodano: 2018-01-20, 14:11 ]
mam wgrany soft na 470 koni i usunięte klapki w sportmile.
te silnik montowane są do dnia dzisiejszego do takich hiper samochodów jak r8... noi do lambo
longlife wykończy każdy silnik,serwisy o tym wiedzą ale taka polityka zbijają kasę na serwisowaniu
