Auto miało robiony duży serwis.
- nowy rozrząd ten na pasku ,pompa wody rolki itp
-nowy łańcuch z napinaczem ten co spina wałki
-wariator ( używany kupiony od osoby co je regeneruje ) w dobrym stanie
-nowe pierścienie te co są na obudowie wariatora takie 3 metalowe
-nowy zawór N205 dobrej jakości
-jest zrobiony swap pompy oleju z małym kołem 23 zęby . Na rozgrzanym oleju na jałowym podaje 1.4 bara
Auto jeździ idealnie . Ale co jakiś czas wywala błąd P000A-008 za wolne sporadyczny
Po kilku takich błędach wywala check engine i błąd 000017 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później
P0011 - 004 - Nieosiągnięta wartość wymagana
Auto oddałem do mechanika na reklamacje aby sprawdził czy rozrząd dobrze ustawiony. Mechanik powiedział ,że jest na znakach i robiony był na blokadach.
Mechanik sugeruje,że używany wariator do bani.
U mam kilka zdjeć z bloków pomiarowych oraz loga grupy 91 jak jadę i na koniec tego loga daję mu w palnik na 3 biegu.
Olej motul 5w40 z dodatkiem archoil ar9100 lecz i bez archoila błąd też był.
Wszelkie sugestie mile widziane bo jak nie to będę reklamował ten wariator.
Zastanawiam się czy nie wymienić jeszcze czujnika położenia wałka rozrządu

Tu log grupy 91. Początkowo normalna jazda a pod koniec jest 3 bieg i gaz w podłogę ale nie do końca bo nie chęć uszkodzić auta.
https://bit.ly/3aNtTfV
[ Dodano: 2020-03-22, 11:11 ]
Wymieniłem właśnie czujnik położenia wałka rozrządu. Stary czujnik miał trochę syfu na sobie i białego kleksa jak czasem pojawia się na korku jak mało się jeździ. Nowy czujnik z Boscha ale logo audi miał zeszlifowane. Na razie autem nie jechałem jeszcze ale zauważyłem ,że w grupie 093 w pozycji 3 zmieniło się z -6*KW na -7*KW. Ciekawe jak to wpłynie na pojawianie się błędu.
[ Dodano: 2020-03-22, 17:37 ]
Jednak bez zmian błąd powrócił po 20 km jeździe.
