Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

A6 c6 3,0 tfsi opinie

Silniki benzynowe
Aranol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2017, 17:24
Lokalizacja: Lublin

A6 c6 3,0 tfsi opinie

Post autor: Aranol » 19 maja 2017, 20:21

Witam wszystkich
Szukam opini o silniku 3,0 tfsi 290km 2010r chodzi mi spalanie oleju, rozrzadzie, ogólnie o wszystkim nie wiem szukałem i za dużo nie mogę znaleźć..mam na oku a6 c6 allroad właśnie z tym silnikiem najpierw jednak muszę trochę się od was dowiedzieć.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2017-05-19, 20:21 ]
Nikt nic nie wie ? Nikt nie użytkuje tego motoru?

tygrxek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 01 lip 2013, 05:08
Lokalizacja: Warmia

Post autor: tygrxek » 20 maja 2017, 15:48

http://gregor10.pl/audi-a6-c6-3-0tfsi-c ... 5km-555nm/

jest pare tematow na forum
ogólnie w c6 z tych mocniejszych tylko 3 silniki są sensowne moim zdaniem
4.2 v8 bez fsi 3.0 tfsi i 3.0 tdi 240 polift

VAGPatrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
Lokalizacja: Sieraków Śląski

Post autor: VAGPatrick » 20 maja 2017, 18:10

Użytkuję samochód z takim silnikiem. W Budzie C6 nie ma lepszego silnika moim zdaniem.
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia

amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 20 maja 2017, 18:23

a co z tym nagarem co sie robi w silnikach FSI?

VAGPatrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
Lokalizacja: Sieraków Śląski

Post autor: VAGPatrick » 20 maja 2017, 18:31

Mój samochód miał 304 km mocy seryjnie więc raczej się nic nie zbiera tam. A przebieg już mam 120 tysięcy.
Ostatnio zmieniony 01 sie 2017, 18:53 przez VAGPatrick, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 20 maja 2017, 19:37

... już 130 tysięcy km <figielek> . Pogadamy jak będziesz miał trzy razy tyle, ponieważ wtedy możesz mówić o jakimś przebiegu :p . Tyle kilometrów to jak zrobiłem w ciągu niecałych 2 lat. Wątpię, aby Twój silnik wytrzymał 300 tysięcy bez remontu <mysli> .

Aranol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2017, 17:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Aranol » 20 maja 2017, 22:28

A odnośnie spalania oleju? Jak z rozrządem?

amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 21 maja 2017, 09:26

Ten nagar sie zbiera niezaleznie od mocy silnika wexwszystkich typu Fsi

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 21 maja 2017, 09:52

mat1324 pisze:... już 130 tysięcy km <figielek> . Pogadamy jak będziesz miał trzy razy tyle, ponieważ wtedy możesz mówić o jakimś przebiegu :p . Tyle kilometrów to jak zrobiłem w ciągu niecałych 2 lat. Wątpię, aby Twój silnik wytrzymał 300 tysięcy bez remontu <mysli> .
dlatego masz diesla.
watpie ze kolega szuka benzyne na przebiegi 60-70tkm rocznie.
problemy z benzyna to maja raczej 2.8 i 3,2 FSI.

co do przebiegu, to wstrzymujemy sie z pisaniem w forum bo nie mamy jeszcze 300tkm na blacie?

ja ma sie pecha to wszystko moze sie zdarzyc.

ten 3.0tfsi to jeden lepszych silnikow w C6, pisano juz wyzej :]

Aranol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2017, 17:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Aranol » 21 maja 2017, 10:37

Nic o 'braniu oleju' , rozrzadzie? A czy w w tym allroadzie jest tiptronic czy stronic?

VAGPatrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
Lokalizacja: Sieraków Śląski

Post autor: VAGPatrick » 21 maja 2017, 21:28

W tym momenciemam 430koni pali sobie litr oleju na 10k km
Rozrządu nie słyszałem.
W c6 nie ma skrzyni stronic.
W przypadku 3.0 tfsi jest to zawsze tiptronik.
Spalanie wzgledne. Zrobilem dzisiaj trase do krakowa i spowrotem 11.4l/100km/h powoli nie jechałem

[ Dodano: 2017-05-21, 21:28 ]
amisz pisze:Ten nagar sie zbiera niezaleznie od mocy silnika wexwszystkich typu Fsi
Nagar jak się zbiera to wpływa na przepływy w silniku co powoduje spadek mocy.
Szczerze w żadnym doładowanym fsi nie słyszałem o nadmiernym zbieraniu się nagaru.
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia

amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 22 maja 2017, 08:23

Wpisalem w google nagar w silnikach Fsi i pierwszy lepszy temat
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... czyny.html

VAGPatrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
Lokalizacja: Sieraków Śląski

Post autor: VAGPatrick » 22 maja 2017, 08:59

Ja raczej myślę o przypadkach potwierdzonych jakimś negatywnym wpływem na działanie silnika. Mówię o doładowanych FSI.
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia

amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 22 maja 2017, 17:38

VAG - nie rozumiem cie możesz jak chłopu na granicy wytłumaczyć o co ci chodzi?

VAGPatrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
Lokalizacja: Sieraków Śląski

Post autor: VAGPatrick » 22 maja 2017, 22:26

Chodzi mi o to że w silnikach wolnossacych nagar prowadzi do sporego obniżenia mocy. Mam doświadczenie ze znajomymi którzy mają lub mieli po 70 procent deklarowanej mocy w silnikach 4.2 oraz 5.2 FSI

A jeżeli chodzi o tfsi to osobiście nie spotkałem się silnikiem który poprzez zbierający sie nagar nie trzymał wartości katalogowych. Mam nadzieję że teraz zrozumiale napisałem
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl