Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

3.2 FSI stuki

Silniki benzynowe
rafoo

3.2 FSI stuki

Post autor: rafoo » 21 lis 2014, 09:39

witam,

problem polega na dosc glosnym metalicznym stukaniu po prawej stronie ( od kabiny) gdzie tez byl wymieniony gorny napinacz lancucha ( jeden ze slizgow byl ulamany). Teraz po zlozeniu poczatkowo bylo dobrze, praca w normie bez stukow. Po dosc krotkim czasie pojawily sie stuki, sa slyszalne na zimnym, na cieplym nawet nie sprawdzane. Silnuk w tej chwili jest zblokowany na wszystkie blokady i wszystko pasuje lancuchy sztywno. Nie widac nic niepokojacego.

Dodam tez , ze doloty byly wyczyszczone, dzisiaj sprawdze jeszcze odme.

jak sprawdzic wariatory czy sa dobre gdy juz jest rozebrany silnik?

czy ktos moze przerabial ten temat i wie co sie dzieje?

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 21 lis 2014, 10:37



Może cos pomoze
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 21 lis 2014, 10:46

Ciekawe czy jest taki zestaw naprawczy do naszych silników (w C6, bo w materiale mowa jest o silnikach np. z C5)...

Okej, poczytałem trochę i pan z JHP odpowiada:
Quote Originally Posted by ProtoFly View Post
Would these also work for the C6 A6 2005-2006 4.2? In fact, wouldn't most of your B6-B7 4.2 stuff work on the A6 4.2? (Engine code BNK/BAT)
-Darryl
Yeah the timing chain stuff will definitely work, we just may need your vin to verify early vs late for a specific guide.
Czyli wygląda to na dobrą alternatywę dla Nas - 3.2 także... trzeba się szczegółów u źródła dowiedzieć <okok>

Tylko... pozostaje małe ale... cena:

http://jhmotorsports.com/shop/catalog/j ... -2312.html

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 21 lis 2014, 12:05

Cena w USA do przyjecie w PL trochę boli.
Ale chłopaki maja kilka fajnych patentów na silniki audi/vw
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

rafoo

Post autor: rafoo » 21 lis 2014, 14:59

Rozebralem znowu napinacz i jest wykruszony slizg. o co come on? lancuch nie wyglada na jakis zuzyty? co spowodowalo, ze kawalek slizgu sie wykruszylo? stary tak samo byl uszkodzony.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 21 lis 2014, 15:01

Może jakaś wada/zadra na łańcuchu. Może źle dokręcony/założony.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

rafoo

Post autor: rafoo » 27 lis 2014, 09:47

jesli chodzi o wariatory to moga byc przyczyna wykruszenia slizgu? nie wiem jak je zdiagnozowac, chyba tylko prze rozebranie :) a tam sa specyficzne srubeczki do ktorych nie mam klucza.

[ Dodano: 2014-11-27, 09:47 ]
problem na ta chwile rozwiazany, auto chodzi pieknie. Musialam wymioenic napinacz na nowy kolejny czyli drugi, tamtyem moze byl zle zamontowany. Ale mialem ubaw przy tym aucie, najpiewrw wyjmowalem silnik zeby znalezc ta wade, nie mialem blokad ani zadnych danych, tak kazali mi robic w warsztacie. Pozniej odkrecilem wariatory bez blokad( tak mi kazali) zamontowalem nowy napinacz ( tak mi kazali) cos poszlo zle bo lancuch przeskakiwal i byc moze to byla przyczyna pekniecia nowego napinacza. Pozniej kupili blokady i przywiezli z Audi schemat zlozenia. Pozniej juz wymienilem ten napinacz bez wyjmowania silnika.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 27 lis 2014, 13:19

rafoo pisze:Pozniej juz wymienilem ten napinacz bez wyjmowania silnika.
Miałeś silnik na wierzchu i nie wymieniłeś całego rozrządu? <mysli>

rafoo

Post autor: rafoo » 04 gru 2014, 08:51

nie pracuje u siebie tylko u handlarzy. auto zrobilem chodzilo, pozniej widzialem jakies bledy byly ale juz nie przyprowadzali. ciezko u takich ludzi pracowac. co innego jak klient przyprowadza, to placi i wymienia sie jak nalezy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja