Ślimak40 pisze:sewisant powiedział, że w takim razie to wariator... on może stukać... tylko nie wiadomo który... podobno jak się wymontuje to będzie wiadomo... wymieniał ktoś wariator?? dużo roboty??
Dlatego napisałem 'raczej', bo nie jestem mechanikiem

Jeśli to wariator (wersja optymistyczna, a nie źle złożony rozrząd), to wymieni się je bez wyciągania silnika. Są od tyłu widoczne, takie puszki przy wałkach rozrządu...
Jak diagnozować? Są 4 sztuki... zapewne przez przekładanie z jednej głowicy na drugą i sprawdzanie, czy stukot się nie przenosi. Co do cen... ok. 1k PLN za sztukę... z tego co czytałem, była tam wada materiałowa, powodująca problem z ryglowaniem po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia. Ale to właśnie powoduje bardziej ten błąd o którym wspomniałem...
P.S. Nie wydaje Ci się dziwne, że ktoś zrobił rozrząd w ASO, wydał na to ponad 10k PLN i zaraz sprzedał?

Ja jakbym zrobił rozrząd, to już bym jeździł, albo sprzedał wcześniej... bo to nie jest 5 PLN...