Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

3.0 TFSI 290KM vs 4.2 335KM vs 4.2 FSI 350KM

Silniki benzynowe
kris_tras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 13 gru 2012, 09:38
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

3.0 TFSI 290KM vs 4.2 335KM vs 4.2 FSI 350KM

Post autor: kris_tras » 19 mar 2017, 17:26

Witam wszystkich
Nadchodzi czas na zmianę auta, dalej zostaje przy Audi tylko ze teraz Audi A6 C6.
Pomóżcie mi w wyborze silnika, biorę pod uwagę te trzy: 3.0 TFSI 290KM, 4.2 335KM, 4.2 FSI 350KM
Osiągi mają podobne (no może 4.2 FSI jest najmocniejszy)
Który z tych silników najlepiej współpracował by z LPG ( czy 3.0 TFSI będzie jeździć na gazie?)
Ostatnio zmieniony 19 mar 2017, 20:06 przez kris_tras, łącznie zmieniany 1 raz.

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 19 mar 2017, 18:03

Do gazu tylko 4.2MPI, choć pozostałe 2 które wymieniłeś też da się zagazować, tylko będą podczas pracy na gazie pobierały również benzynę. Do 3.0 TFSI da się założyć instalacje dedykowaną, wtrysk gazu w fazie ciekłej, która może pracować tylko na gazie, ale koszt powyżej 10 koła :) Wiesz o tym że 4.2 zarówno MPI, jak i FSI ma drogi rozrząd i dosyć mało trwały?

kris_tras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 13 gru 2012, 09:38
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: kris_tras » 19 mar 2017, 18:19

kurde co jest z tymi rozrządami, u siebie dwa razy wymieniałem na przełomie 40tys km

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 19 mar 2017, 20:20

Tam jest rozrząd na łańcuchu a właściwie na 4 i 4 napinacze. Same części kosztują dużo, a robota tez tania nie jest i bardzo skomplikowana, nie każdy mechanik to zrobi. Oczywiście do naprawy trzeba wyjąc silnik.

obsession
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 20 lis 2013, 20:30
Imię: Sławek
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: obsession » 21 mar 2017, 17:43

Jeżeli do gazu do tak jak kolega napomniał 4.2 MPI, i jeśli nie będziesz chciał podnosić mocy to wybrałbym ten silnik. W 3.0 TFSI też jest rozrząd na łańcuchu i z tego co wiem to koszta podobne. Plusem 3.0 jest to, że łątwo podnieść moc.
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
https://a6klub.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl