[A6 C6 ] 2.0 Tfsi rozrzad pasek czy lancuch
[A6 C6 ] 2.0 Tfsi rozrzad pasek czy lancuch
Witam
Mam pytanko czy w A6 C6 2.0 Tfsi z 2006r. rozrzad jest na pasek czy lancuch
i jesli pasek to co ile Km wymiana .
Z tego co sie orientuje w 2.4 z 2006r. jest lancuch ,
ale w 2.0 Tfsi nie mam pojecia.
Dziekuje z gory za odpowiedz i Pozdr.
Mam pytanko czy w A6 C6 2.0 Tfsi z 2006r. rozrzad jest na pasek czy lancuch
i jesli pasek to co ile Km wymiana .
Z tego co sie orientuje w 2.4 z 2006r. jest lancuch ,
ale w 2.0 Tfsi nie mam pojecia.
Dziekuje z gory za odpowiedz i Pozdr.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 maja 2009, 09:34
- Lokalizacja: Kraków
przepraszam, że odgrzebuje stary temat, ale mnie też bardzo interesuje jedna rzecz... a mianowicie jak wyglada sprawa z a6 c6 2,4 avant z 2005 i 2006 roku. Interesuje mnie bardzo sprawa rozrządu, ponieważ kupuję auto które ma 100tyś na zegarze i zastanawiam sie kiedy czeka mnie rozrzad do roboty, bo jesli w najblizszym czasie to moge przycisnac jeszcze troche salon na tej podstawie. Bede bardzo wdzięczny za 100% opinie.
Dzięki KMS za szybką odpowiedz. Pod maskę będe mógł zajrzeć dopiero prawdopodobnie w środę. Jeśli jest łańcuch, tzn. że... ? Dopytuje, ponieważ gdzieś już na forum wyczytałem, że pasek powinno się wymienić przy ok.180tyś. a gdzie indziej ktoś napisał, że jest łańcuch co oznacza, że się go nie wymienia.
Poprosiłbym o sprostowanie i z góry dziękuję za pomoc
[ Dodano: 2010-04-13, 17:14 ]
Poprosiłbym o sprostowanie i z góry dziękuję za pomoc
[ Dodano: 2010-04-13, 17:14 ]
OK, znalazlem juz odpowiedz na forum w temacie: Rozrzad?Qbson pisze:Dzięki KMS za szybką odpowiedz. Pod maskę będe mógł zajrzeć dopiero prawdopodobnie w środę. Jeśli jest łańcuch, tzn. że... ? Dopytuje, ponieważ gdzieś już na forum wyczytałem, że pasek powinno się wymienić przy ok.180tyś. a gdzie indziej ktoś napisał, że jest łańcuch co oznacza, że się go nie wymienia.
Poprosiłbym o sprostowanie i z góry dziękuję za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
kris-KS, trochę mijasz się z prawdą, ponieważ nie ma czegoś takiego jak wersja niemiecka silnika. Są jedynie wersje na rynek belgijski, które mają ograniczoną moc ze względu na wysokość podatku drogowego (np. 2.0 TDI 103 KW / 140 KM vs 2.0 TDI 100 KW / 136 KM), ale mechanicznie niczym się nie różnią. Każdy silnik 2.0 TFSI w C6 posiada łączony napęd rozrządu: pasek + łańcuch. Pasek napędza przednią część rozrządu, a łańcuch jest z tyłu i łączy wałki. Te 180 tysiące kilometrów, to jednak trochę długo. Lepiej skrócić ten czas o połowę, aby nie było niespodzianki.
Jeśli wymieniałeś rozrząd w ASO, to nieźle przepłaciłeś, a na pewno nie wymienili Ci pompy, ponieważ tego nie przewiduje instrukcja serwisowa. Chyba, że na własne życzenie.
Jeśli wymieniałeś rozrząd w ASO, to nieźle przepłaciłeś, a na pewno nie wymienili Ci pompy, ponieważ tego nie przewiduje instrukcja serwisowa. Chyba, że na własne życzenie.