Moja blondyna miała kurację wzmacniającą w postaci:
turbo hybryda
usunięte klapki
zaślepiony EGR
filtr powietrza PiperCross (wkład do fabrycznej puszki)
no i mapa
w planach jest usunięcie tylnych tłumików
DPF i KAT zostaną
skrzynia manual
Nie mam pojęcia jaka moc jest w tej chwili i jaki moment. Wiem natomiast że jest to już za dużo dla sprzęgła bo się zaczyna ślizgać na 4, 5 i 6 biegu. Nie będę bardziej podnosił mocy auta gdyż to się będzie wiązało ze sporymi kosztami. W tej chwili chcę doprowadzić do ładu to co jest. Auto ma mi służyć na co dzień, taki zwykły znikający tatusiowóz z pazurem.
Co do sprzęgła zacząłem czytać i szukać informacji na temat sprzęgieł wzmacnianych. Nie chcę sprzęgła sportowego bo z takim nie da się jeździć w korkach.
Przyszła mi też na myśl wymiana sprzęgła na sprzęgło z RS6 - da się w ogóle coś takiego zrobić

Wiem że Sachs ma jakieś wersje wzmacniane ale czy da radę dla momentu w granicach 700nm?
Po dokładnym wystrojeniu auta wydaje mi się że będzie jakieś 650nm a może więcej i potrzebne sprzęgło które to wytrzyma oraz umożliwi normalną jazdę.
Nie strzelam ze sprzęgła na 1 i nie będę ale lubię denerwować ludzi w sportowych autach za ciężkie pieniądze

Mieszkam w UK i znaleźć jakieś konretne informacje graniczy z cudem.
Czy ktoś miał taki lub podobny problem i jakoś go rozwiązał?
Moglibyście mi proszę podsunąć jakieś pomysły proszę.