Witam, mam problem w multitronicu. Mianowicie auto z roku 2006, 2.7 TDI. Objawy:W trybie awaryjnym: na pozycji P,
rozrusznik kręci ale nie odpali, na pozycji N auto odpali, ale zapala się kontrolka od ASR. Dzieje sie tak co jakis czas, raz
na dwa trzy a nawet raz na tydzień, czasem nawet potrafi kilka razy dziennie. Po wykonaniu kilku telefonów ustaliłem,
że może byc to serownik od skrzyni, objawy sa podobne. Po podłączeniu do VAGa i sprawdzeniu skrzyni pokazuja sie
nastepujące błędy;
- Napiecie zasilania - obwód otwarty - P 1757
- Moduł sterowania pracą silniak B - utrata łaczności - U 0100
- Brak informacji o rodzaju usterki P 1881
Nr mojego sterownika to : 4F2910155N
Za wymiane i regeneracje sterownika chca 1000 zł
Proszę o jakies info czy to na pewno ta usterka i ewentualne wnioski. Pozdr
[ MULTI] Tryb awaryjny - naprawa sterownika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
ktoś coś gdzieś?
dopadło mnie to samo
dopadło mnie to samo
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH