[A6 C6] Tiptronik wymiana oleju.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 360
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
dokładnie, w poprzedniej A6C5 tiptronic miałem nalatane 470tys. i dopiero przy tym przebiegu zaczęły się problemy z konwerterem. W obecnej A6C6 mam przebieg 306tys. i odpukać skrzynia pracuje jak szwajcarski zegarek bez wymiany oleju. No ale jak to w naszym kraju 8 letni diesel i na liczniku 180tys. i puzniej wielkie zdziwienie że padła skrzynia,,, do tych 180tys. należy dodać 200 które wyparowały po drodze,,,MaTyS pisze:Tiptroniki przejeżdżają grubo ponad 300k bez wymiany... .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Co nie zmienia faktu, ze tipy wytrzymuja sporo. To ze pojedyncze szutki kucaja wczesniej... zdarza sie. Tak samo jest chociazby z komputerami... jednym dzialaja po 5 lat innym nie wytrzymuja do konca gwarancji.0x4B25A pisze:arczi0044, akurat w przypadku kolegi igorw, sprawa przebiegu wygląda trochę inaczej
Co do konwerterow... ja u siebie, mialem problem z koszem (przy 250tys km) konwertera wwtedy nie wymienialem teraz mam prawie 320 a konwerter jest dalej pierwsza klasa. Tyle ze mam benzyne z relatywnie malym momentem obrotowym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Dobrze, wiec sformuuje je inaczej. Pozwole sobie stwierdzic, ze dobre 90% tipow wytrzymuje 300 tys bezproblemowo i bezobslugowo, a 10% ogolem wyprodukowanych stwarza jakies problemy przy pierwszych 300tys. Roznica czy diesel i benzyna oczywiscie bedzie, ale od pewnego czasu poszczegolne wersje softwaru niweluja te roznice, ograniczajac moment obrotowy z silnika, tym samym ograniczajac znaczaco mozliwosc uszkodzenia slynnego (kosza / walka z koszem). Oczywiscie samochod traci na dynamice od dolu... ale czego nie robi sie dla bezpieczenstwa;)igorw pisze:Zdanie logicznie sprzeczne. Fakt że Pb a ON będzie różnica.rafal_m pisze:Co nie zmienia faktu, ze tipy wytrzymuja sporo. To ze pojedyncze szutki kucaja wczesniej... zdarza sie.
0x4B25A, teraz pomykam benzynką z kurą na masce - wpadnij na spota w środę - pogadamy.
Problem ten nie dotyczy skrzyn 6hp26 ( nie az w takiej skali) montowanych np. w phaetonach/ s6 / rs6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 06 lis 2014, 18:57
- Imię: Norbert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Łoo matko, lata temu serwisowałem tam swoje 2.5 TDI I 2.7T, ale o skrzyniach nie pomyślałem. Jeżeli do tej pory pracuje tam Andrzej,były mechanik AutoUnii, to jestem w domu. Teraz przypominam sobie że kiedyś robił mi dynamiczną wymianę w tiptronicu w A4 2.5 TDI, ale to stary typ skrzyni i żadnych adaptacji nie było.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga