Jak zalejesz slomkowy to jazda adaptacyjna jest zalecana jak zalejesz zielonym to update jezeli masz sterownik 4f1 z literka d to wersja softu od 0040 jest na zielony olej no i adaptacja ktora mozesz na 99% wycofac vasem.nofear87 pisze:Kłaniam się po pas za pomoc
I teraz gwóźdź programu:
Czy adaptacja i wgranie nowego softu to konieczność? Nie mam pod ręką kogoś kto to ogarnie niestety.
Wymiana oleju będzie statyczna.
[A6 C6] Tiptronik wymiana oleju.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Naprawdę sam juz nie wiem co robić z tym olejem, skrzynia pracuje bardzo dobrze, chcialem wymienic profilaktycznie olej, u Sopy zalecają taka wymiane i usluga ta kosztuje 2000zl, czyli są to juz dosyc wielkie pieniądze, z drugiej strony jak czytam ze komus tam skrzynia padla po takim zabiegu to naprawdę nie wiem juz czy to robic czy nie... Doradźcie cos koledzy... Przebieg 220 tys i najprawdopodobniej olej nie byl w niej wymieniany. A narobić sobie dodatkowych kosztów bym nie chcial..
Rafal_m mam pytanie odnośnie mechatroniki??
Przymierzam się do wymiany tłoczków mechatroniki wraz z olejem i filtrem.
Wiem że trzeba uważać na ładunek elektrostatyczny.
Jak wygląda sprawa z immobilajzerem?
Czy jak wyciągnę mechatronikę to nie będzie później problemów z opaleniem auta
Czy odłączyć akumulator przed wymianą?? ( Etka mówi że trzeba odłączyć )
Czy rozpołowiałeś mechatronikę na pół??
Przymierzam się do wymiany tłoczków mechatroniki wraz z olejem i filtrem.
Wiem że trzeba uważać na ładunek elektrostatyczny.
Jak wygląda sprawa z immobilajzerem?
Czy jak wyciągnę mechatronikę to nie będzie później problemów z opaleniem auta
Czy odłączyć akumulator przed wymianą?? ( Etka mówi że trzeba odłączyć )
Czy rozpołowiałeś mechatronikę na pół??
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Immo Cie nie interesuje pod warunkiem, ze nie chcesz przekladac swojego elektronicznego sterownika nigdzie indziej ani jakiegos innego do siebie (ale tylko auta od rcznika modelowego 2006)krysti pisze:Rafal_m mam pytanie odnośnie mechatroniki??
Przymierzam się do wymiany tłoczków mechatroniki wraz z olejem i filtrem.
Wiem że trzeba uważać na ładunek elektrostatyczny.
Jak wygląda sprawa z immobilajzerem?
Czy jak wyciągnę mechatronikę to nie będzie później problemów z opaleniem auta
Czy odłączyć akumulator przed wymianą?? ( Etka mówi że trzeba odłączyć )
Czy rozpołowiałeś mechatronikę na pół??
Jak ja pozniej dobrze wlozysz to nie
Mozesz odlaczyc, choc w audi ladnie Cie wyciaga i wklada wtyczke (jest sporo miejsca), w BMW jest mocno zalecane bo mozna krzywo wcisnac wtyczke i cos uszkodzic, tutaj w audi prawie sie tego zrobic nie da.
Tak rozbieralem kompletnie sterowanie hydrauliczne, jak je rozbierzesz na pol musisz wymienic metalowa uszczelke (blache). Musisz ja zamowic taka sama jaka masz (ma swoj numer).
Dzięki za pomoc.rafal_m pisze:Immo Cie nie interesuje pod warunkiem, ze nie chcesz przekladac swojego elektronicznego sterownika nigdzie indziej ani jakiegos innego do siebie (ale tylko auta od rcznika modelowego 2006)krysti pisze:Rafal_m mam pytanie odnośnie mechatroniki??
Przymierzam się do wymiany tłoczków mechatroniki wraz z olejem i filtrem.
Wiem że trzeba uważać na ładunek elektrostatyczny.
Jak wygląda sprawa z immobilajzerem?
Czy jak wyciągnę mechatronikę to nie będzie później problemów z opaleniem auta
Czy odłączyć akumulator przed wymianą?? ( Etka mówi że trzeba odłączyć )
Czy rozpołowiałeś mechatronikę na pół??
Jak ja pozniej dobrze wlozysz to nie
Mozesz odlaczyc, choc w audi ladnie Cie wyciaga i wklada wtyczke (jest sporo miejsca), w BMW jest mocno zalecane bo mozna krzywo wcisnac wtyczke i cos uszkodzic, tutaj w audi prawie sie tego zrobic nie da.
Tak rozbieralem kompletnie sterowanie hydrauliczne, jak je rozbierzesz na pol musisz wymienic metalowa uszczelke (blache). Musisz ja zamowic taka sama jaka masz (ma swoj numer).
Płyta separacyjna, tłoczki, okular jest już zamówiony.
Trochę mam cykora wyciągać mechatronika.
Jak już będę miał na stole sterowanie to elektroniki nie odkręcam, tylko śruby które trzymają dwie połówki?
Powiedz mi jeszcze jak najlepiej rozpołowić, żeby nie pogubić kulek i sprężynek??
Może do Ciebie podjadę
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Płyt separacyjnych jest kilka rodzajow, nie wiem ktora masz - to mozna stwierdzic po stuecklistenummer skrzyni.krysti pisze:Dzięki za pomoc.rafal_m pisze:Immo Cie nie interesuje pod warunkiem, ze nie chcesz przekladac swojego elektronicznego sterownika nigdzie indziej ani jakiegos innego do siebie (ale tylko auta od rcznika modelowego 2006)krysti pisze:Rafal_m mam pytanie odnośnie mechatroniki??
Przymierzam się do wymiany tłoczków mechatroniki wraz z olejem i filtrem.
Wiem że trzeba uważać na ładunek elektrostatyczny.
Jak wygląda sprawa z immobilajzerem?
Czy jak wyciągnę mechatronikę to nie będzie później problemów z opaleniem auta
Czy odłączyć akumulator przed wymianą?? ( Etka mówi że trzeba odłączyć )
Czy rozpołowiałeś mechatronikę na pół??
Jak ja pozniej dobrze wlozysz to nie
Mozesz odlaczyc, choc w audi ladnie Cie wyciaga i wklada wtyczke (jest sporo miejsca), w BMW jest mocno zalecane bo mozna krzywo wcisnac wtyczke i cos uszkodzic, tutaj w audi prawie sie tego zrobic nie da.
Tak rozbieralem kompletnie sterowanie hydrauliczne, jak je rozbierzesz na pol musisz wymienic metalowa uszczelke (blache). Musisz ja zamowic taka sama jaka masz (ma swoj numer).
Płyta separacyjna, tłoczki, okular jest już zamówiony.
Trochę mam cykora wyciągać mechatronika.
Jak już będę miał na stole sterowanie to elektroniki nie odkręcam, tylko śruby które trzymają dwie połówki?
Powiedz mi jeszcze jak najlepiej rozpołowić, żeby nie pogubić kulek i sprężynek??
Może do Ciebie podjadę
Elektronike musisz odkrecic - ale nie mozesz jej zamienic z inna elektronika (z innej skrzyni) jak masz auto po polowie 2005 roku.
rafal_m pisze:Cała mechatronika pozostaje ta sama tylko tłoczki będę zmieniał.krysti pisze:Płyt separacyjnych jest kilka rodzajow, nie wiem ktora masz - to mozna stwierdzic po stuecklistenummer skrzyni.rafal_m pisze: Dzięki za pomoc.
Płyta separacyjna, tłoczki, okular jest już zamówiony.
Trochę mam cykora wyciągać mechatronika.
Jak już będę miał na stole sterowanie to elektroniki nie odkręcam, tylko śruby które trzymają dwie połówki?
Powiedz mi jeszcze jak najlepiej rozpołowić, żeby nie pogubić kulek i sprężynek??
Może do Ciebie podjadę
Elektronike musisz odkrecic - ale nie mozesz jej zamienic z inna elektronika (z innej skrzyni) jak masz auto po polowie 2005 roku.
Dzięki za wskazówki.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga