
Przymierzam się po nowym roku w styczniu do regeneracji mechatroniki, ponieważ skrzynia mi szarpie przy zmianie biegów z 4 na 3 i z 6 na 5 a z tego co wiem to za zmianę biegów i za płynność zmiany biegów jest odpowiedzialna tylko i wyłącznie mechatronika a nie same mechanizmy w skrzyni czyli tarczki i kosze.
Pytanie moje czy ktoś z was już to robił

Z tego co się uczyłem na mechatronice w szkole kilka juz ladnych lat temu to nic skomplikowanego


Z elementów co dobrałem do regeneracji to;
1. https://allegro.pl/oferta/zf-filtr-olej ... 7850526614
2. https://allegro.pl/oferta/zawor-zawory- ... 8421767527
3. https://allegro.pl/oferta/plyta-separac ... 4291fbf951
4. https://allegro.pl/oferta/tloczki-mecha ... 7423451539
5. https://allegro.pl/oferta/tuleja-wtyku- ... 7475096902
6. https://allegro.pl/oferta/adapter-mecha ... 8531780033
Czy jest możliwość by ktoś zweryfikował poprawność i czy czegoś mi nie brakuje

I pytanie które najbardziej mnie męczy, jaki olej czy oryginał czy zalać zamiennik (liqui moly top tec 1800)
Jedni piszą że tylko oryginał (jest drogi:() a inni ze spokojnie można lać zamiennik i nic nie będzie
a jak zachowa się olej jak zmieszam oryginał z zamiennikiem bo nie da się spuścić całego by zalać np cały liqui moly
SAM nie wiem co za oleju może ktoś podpowie z sensem
(bez komentarzy ja bym nie mieszał - dlaczego byś nie mieszał?) BO...
Proszę was o pomoc co do regeneracji i co do oleju