Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

przednia piasta

Układ napędowy i skrzynie biegów
pawell_28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 09 maja 2016, 07:33
Lokalizacja: manchester

przednia piasta

Post autor: pawell_28 » 19 lis 2016, 21:49

Witam.
Mam problem z wibracją lewego przedniego koła podczas hamowania i po przekroczeniu 130 km/h. Wyważyłem wszystkie koła ,tarcz nie zmieniałem (mam założone ATE) .Zdjąłem tarcze żeby zobaczyć czy nic nie podlazło i zauważyłem wgniecenie z boku piasty jakby ktoś młotkiem naparzał (może przy zmianie łożyska nie wiem) , aż była gulka na piaście od strony tarczy hamulcowej , zpiłowałem to papierem ściernym. Wibracje są mniejsze ale nadal są <uoee>
Chce piaste wymienić wraz z łożyskiem lecz nie moge znależć tego nigdzie :(
Ma ktoś może nr. części takiego kompletu albo link do jakiejś aukcji ?
Do przedniego koła znalazłem tylko łożyska w obudowie ale bez piasty <uoee>
Dzięki.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 19 lis 2016, 23:27

Przykro mi, ale nie kupisz piasty w dobrym zamienniku, ponieważ nikt tego chyba nie produkuje <uoee>. Jedyne wyjście to zamówienie w serwisie: 4E0 407 613 C - piasta koła 92mm, koszt ok. 820 zł za sztukę. Do tego trzeba od razu wymienić łożysko: 4E0 498 625 B (lub z końcówką D). Łożysko najlepiej kupić FAG lub SKF (pierwszy montaż), ponieważ w ASO kosztuje ok. 830 zł za sztukę. Ładnie Cię załatwili :(.

pawell_28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 09 maja 2016, 07:33
Lokalizacja: manchester

Post autor: pawell_28 » 20 lis 2016, 08:45

mat1324 pisze:Przykro mi, ale nie kupisz piasty w dobrym zamienniku, ponieważ nikt tego chyba nie produkuje <uoee>. Jedyne wyjście to zamówienie w serwisie: 4E0 407 613 C - piasta koła 92mm, koszt ok. 820 zł za sztukę. Do tego trzeba od razu wymienić łożysko: 4E0 498 625 B (lub z końcówką D). Łożysko najlepiej kupić FAG lub SKF (pierwszy montaż), ponieważ w ASO kosztuje ok. 830 zł za sztukę. Ładnie Cię załatwili :(.
Na początku myślałem że ta piasta to ze szrotu ktoś wsadził ale po obejżeniu filmu :

myśle że to orginał tyle że uszkodzony :[ , bo zciągacz był za duży <rotfl>
Dziękuje za pomoc , pozdrawiam. :)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 20 lis 2016, 11:14

Silniki 2.7/3.0 TDI mają piasty i łożyska od A8. Lepiej kup nową w ASO, ponieważ używana może być krzywa.

pawell_28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 09 maja 2016, 07:33
Lokalizacja: manchester

Post autor: pawell_28 » 20 lis 2016, 12:37

Tak też zrobie :)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 20 lis 2016, 21:21

<okok>

pawell_28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 09 maja 2016, 07:33
Lokalizacja: manchester

Post autor: pawell_28 » 04 gru 2016, 12:24

Kupiłem piaste i niebawem łożysko kupie ,ale mam pytanie jakim kluczem odkręcacie śróbe centralną tą co trzyma piaste ? jakieąś śróbe z nakrętką spawać czy jest jakiś klucz do tego?

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 04 gru 2016, 12:45

sa takie nasadki z duzym imbusem, bo chyba masz imbusa rozmiar 17?
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

pawell_28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 09 maja 2016, 07:33
Lokalizacja: manchester

Post autor: pawell_28 » 04 gru 2016, 12:58

repek92, lub 18mm ,ale jak to sie nazywa bo nie moge znależć

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 04 gru 2016, 13:23

Niecałe dwa tygodnie temu wymieniałem z mechanikiem łożyska z przodu i niestety, ale śruba centralna jest na imbus 19 <uoee>. Łożysko dokręca się momentem 80Nm + 90*, a śrubę centralną 200Nm + 180*. Przy dokręcaniu kluczem dynamometrycznym te 200Nm nie wydaje się dużo, ale te 180* robi swoje.

pawell_28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 09 maja 2016, 07:33
Lokalizacja: manchester

Post autor: pawell_28 » 04 gru 2016, 13:30

mat1324,
dzięki, mnie też to czeka.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 04 gru 2016, 13:39

Lektorzy, nagrania: multifonika.net

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 04 gru 2016, 14:24

Może być :p.

marstooq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 02 lut 2016, 16:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marstooq » 08 gru 2016, 15:57



Tutaj cały proces wymiany dokładnie w naszych modelach. Tak dla ścisłości:)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 08 gru 2016, 16:22

Bez przesady :p. Zawieszenia nie trzeba rozpinać. Wiem, bo robiłem to z mechanikiem :).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga