Koledzy ,
Walczę już ze swoim problemem od jakiegoś czasu i nic.
Przegladam forum codziennie w poszukiwaniu odpowiedzi ale nic dokladnie mi nie podchodzi.
Mianowicie czasami podczas jazdy wyskakuje mi ESP i Parking brake malfunction.Zdarza sie to czasami co 5 min a czasami co 5 dni- nie ma reguly. Wiem, ze bylo juz na ten temat, tylko ze jak mi te kontrolki wywala samochod mi wogole nie idzie. Tak jak by wrzucalo mi na luz, tzn. na N (mam multitronica). Gdy dodaje gazu, obroty mi rosna tak jak na luzie. Po zatrzymaniu i zabawie z recznym hamulcem samochod znow jedzie. Kontrolki wszyskie gasna i jest cacy. I tak do nastepnego razu.
Sprawdzilem kable przy zaciskach i jest ok.
Po odczytaniu bledow w serwisie audi-zaproponowali mi wymiane sterownika skrzyni biegow za jedyne £1800- jakis zart.
Na calym forum szukalem podobnego problemu i wszystkie tematy zwiazane ze sterownikiem opisuja podswietlenie sie biegow na czerwono- ja nic takiego nie mam.
Problem z ESP i Parking brake malfunction nigdzie nie byl opisany, ze samochod traci bieg.
Po vagowaniu:
w silniku mam tylko 2 swiece do wymiany.
W skrzyni biegow czysto.
W ABS 01315 - transmission control module.
Ma ktos jakis pomyl jak to ugryzc???
Z gory dziekuje i pozdrawiam.
PROBLEM ESP, Parking brake malfunct.,kontroler skrzyni biegó
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 lip 2011, 21:49
- Lokalizacja: Londyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 lip 2011, 21:49
- Lokalizacja: Londyn
Nie ma sprawy. Nie wiem dokładnie jak jest w multi... ale tryb awaryjny w tipie to podświetlanie wszystkich biegów... u Ciebie także tak powinno być... dlatego błędy bardziej wskazują na ten sterownik ABS.
Jest prosty sposób na sprawdzenie czy to napewno ABS. Odpięcie tego sterownika. Wtedy tracisz ABS, kasujesz błędy, jeździsz i sprawdzasz czy już ich nie ma... jesli nie ma... to wiesz już na 100% co jest przyczyną. Jak i co odłączyć to proponuję zapytać tego kolegi z tematu, który podałem... Powodzenia!
Jest prosty sposób na sprawdzenie czy to napewno ABS. Odpięcie tego sterownika. Wtedy tracisz ABS, kasujesz błędy, jeździsz i sprawdzasz czy już ich nie ma... jesli nie ma... to wiesz już na 100% co jest przyczyną. Jak i co odłączyć to proponuję zapytać tego kolegi z tematu, który podałem... Powodzenia!