ta sruba, stojac pod silnikiem i patrzac w tyl pojazdu, ktora jest po prawej stronie na koncu miski ktory jest blizej silnika jest do spuszczania oleju. Ta taka duza na srodku na koncu miski (po przeciwnej stronie silnika duza umieszczona centralnie) to jest sruba do tankowania oleju / przelewowa. Do niej sa takie adapterki ... zeby olej nie wyciekal podczas tankowania, jezeli chcesz to zrobic inaczej to musisz dobrze pomyslec. Ogolnie jak juz wlejesz jakims cudem tam olej, to odpalasz silnik i powinien wyciekac olej, jak nie wycieka to znaczy ze masz go za malo i musisz go szybko dopompowac az zacznie wyciekac, Przy 45 stopniach nalezy zakrecic korek. A podczas uruchomienia silnika trzeba wybrac kazda z funkcji, R, N, D...vipx6 pisze:Jak jest ta miska olejowa to odkrecil ten srube w rogu a nie ta duza schowana troche do srodka.
Sprobuje dolac te 2 litry jakos tylko nie wiem w koncu przez ktory otwor. Widzialem tez ze z boku miski jest jakas sruba ktora mozna odkrecic.
Nie jest to takie proste jak wlanie oleju do silnika.
Gdzies w temacie o olejach wrzucilem ladnego linka do instrukcji napelniania oleju.
Zadnych srub z boku skrzyni nie daj boze nie ruszaj, bo wylejesz jeszcze oleje od dyferencjalu.