Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Potrzebna naprawde pomoc

Układ napędowy i skrzynie biegów
rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 19 sty 2015, 08:35

vipx6 pisze:Jak jest ta miska olejowa to odkrecil ten srube w rogu a nie ta duza schowana troche do srodka.
Sprobuje dolac te 2 litry jakos tylko nie wiem w koncu przez ktory otwor. Widzialem tez ze z boku miski jest jakas sruba ktora mozna odkrecic.
ta sruba, stojac pod silnikiem i patrzac w tyl pojazdu, ktora jest po prawej stronie na koncu miski ktory jest blizej silnika jest do spuszczania oleju. Ta taka duza na srodku na koncu miski (po przeciwnej stronie silnika duza umieszczona centralnie) to jest sruba do tankowania oleju / przelewowa. Do niej sa takie adapterki ... zeby olej nie wyciekal podczas tankowania, jezeli chcesz to zrobic inaczej to musisz dobrze pomyslec. Ogolnie jak juz wlejesz jakims cudem tam olej, to odpalasz silnik i powinien wyciekac olej, jak nie wycieka to znaczy ze masz go za malo i musisz go szybko dopompowac az zacznie wyciekac, Przy 45 stopniach nalezy zakrecic korek. A podczas uruchomienia silnika trzeba wybrac kazda z funkcji, R, N, D...

Nie jest to takie proste jak wlanie oleju do silnika.

Gdzies w temacie o olejach wrzucilem ladnego linka do instrukcji napelniania oleju.
Zadnych srub z boku skrzyni nie daj boze nie ruszaj, bo wylejesz jeszcze oleje od dyferencjalu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja