Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ INNY] Jaka skrzynia do audi a6 c6 jaki silnik ?

Układ napędowy i skrzynie biegów
koczan922
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 18 kwie 2013, 20:02
Lokalizacja: złocieniec

[ INNY] Jaka skrzynia do audi a6 c6 jaki silnik ?

Post autor: koczan922 » 28 lis 2013, 18:42

witam zamierzam kupic audi a6 c6 i mysle nad silnikiem 2.7tdi lub 3.0 tdi ktory wybrac ??? jaka skrzynia automat czy manual? prosze o pomoc pozdrawiam

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 28 lis 2013, 18:59

miałem ten sam problem przed zakupem, sporo czytałem na temat tych dwóch silników i wybrałem 2.7 jak na razie nie żałuję, moc wystarczająca a spalanie dużo mniejsze jak 3.0 co do skrzyni to chciałem manual ale ciężko kupić wypasioną C6 ze skrzynią manualną, pozostał wybór między multitronic a tiptronic, postawiłem na tipa.

koczan922
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 18 kwie 2013, 20:02
Lokalizacja: złocieniec

Post autor: koczan922 » 28 lis 2013, 20:38

myslalem nad 2.7 tdi manualna skrzynia jest wyposarzenie jak dla mnie starczy. jakie spalanie macie prze 2.7?

[ Dodano: 2013-11-28, 20:39 ]
silnik 2.7 TDI

Bi-Xenony skretne
Tylne lampy LED
Lampy przecimgielne
Swiatla dzienne

Skrzynia manualna

Duza nawigacja MMI + DVD (zmieniarka)
Fabryczne naglosnienie - Radio + CD + MP3

Podgrzewane fotele przod
Kubelkowe fotele sportowe S-line

Kierownica skorzana
Multifunkcyjna kierownica

ABS
ESP
ASR
10x Airbag
Tempomat



Pakiet S-Line
Pakiet light - dodatkowe oswietlenie na zewnatrz samochodu - odprowadzanie swiatlami do domu
Pakiet comfort - domykanie otwieranie szyb/szyberdachu z pilota

Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Parktronic + wyświetlanie na wyświetlaczu
Zestaw głośnomówiący
Samosciemniajace się lusterka
Komputer pokładowy kolorowy

Skórzana tapicerka
Podłokietnik przód i tył

Klimatronic 2 strefowy
Felgi aluminiowe
Elektryczne sterowane szyby
Elektrycznie regulowane lusterka
Podgrzewane lusterka
Elektrycznie składane lusterka
Podgrzewana szyba tylna
Demontowany hak holowniczy
Centralny zamek z pilotem
Fabryczny autoalarm immobilizer
Wspomaganie kierownicy
Serwisowany w ASO
KSIAÂŻKI SERWISOWE , INSTR

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 29 lis 2013, 15:43

jak się kręcę w koło komina to spali 8.5 ale na trasie to już inna bajka, ostatnio testowałem Pl-Norwegia, prędkości różne 120-160km/h średnio spaliła 6.5 myślę że to dobry wynik jak na quatro w tipie.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 29 lis 2013, 17:38

rivolt pisze:Mi także zabrakło odwagi na 3.0
Nie rozumiem tego co napisałeś <mysli>. Niby dlaczego zabrakło Ci odwagi na 3.0? Przecież 3.0 jak i 2.7 mają dokładnie te same bolączki. A jezeli chodzi o frajde to jednak 3.0 daje jej więcej

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 30 lis 2013, 09:22

rivolt, Wybacz ale głupoty piszesz. Identyczne są problemy z rozrządem, z klapami, wtryskami w obu silnikach więc na pewno nie jest tak jak piszesz, że 2.7 się mniej psują. Druga sprawa dlaczego niby się mniej psują? Bo sprzedano ich mniej w porównaniu do 3.0 i dlatego tych "negatywnych" komentarzy jest mniej bo mniej 2.7 silników jeździ po drogach w przeciwieństwie to 3.0. Kolejna sprawa - jak dbasz tak masz. Tutaj w NL znam dużo osób, które jeżdżą dużo km 3.0 i nie mają z nimi problemów, które powodowały by czekanie na lawetę na drodze lub większość czasu stało w serwisie. Więc oba silniki są nafaszerowane tymi samymi wadami

KOval81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 10 lis 2010, 07:38
Lokalizacja: Legnica

Post autor: KOval81 » 05 gru 2013, 13:17

Dokładnie - ilość awarii jest adekwatna do ilości jeżdżących samochodów z silnikiem 3.0tdi. szczerze powiedziawszy, 2,7tdi to taki silnik "ni z gruszki, ni z pietruszki".
Niby miał być następca 2,5tdi, tylko po co, skoro jest 3.0tdi, którego brakowało w poprzednich modelach.
Nieco bardziej ekonomiczna wersja 3.0, którą to jednak mało kto wybiera, stąd mała ilość narzekających.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 05 gru 2013, 16:17

rivolt, No i oby Ci służyło długo bez jakichkolwiek awarii! <okok>

KOval81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 10 lis 2010, 07:38
Lokalizacja: Legnica

Post autor: KOval81 » 06 gru 2013, 12:46

Mniejsze wysilenie jednostki na pewno ma znaczenie, nie ma się co oszukiwać ;) Ja jestem podobnego zdania - każdy motor jest dobry, póki nie generuje kosztów <lol> więc bezawaryjności.

repek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 paź 2013, 22:24
Lokalizacja: Lublin/Stavanger

Post autor: repek » 11 gru 2013, 22:34

Moje autko to 2.7 180KM T+Q spalenie jakie wyliczyłem po wypaleniu ostatniego zbiornika to 8,9l /100km jazda miasto i przeloty między miastami 15 do 25km górki i doliny.

mxzibi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 15 mar 2012, 14:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mxzibi » 13 sty 2014, 18:22

Witam
Jestem przed zakupem a6 ok 2010 r i myslałem o 2,7 l .
Czy ktoś może mi wytłumaczy łopatologicznie jak poznać multitronika a tiptronika ???
podobno multitronika lepiej unikac - prawda ???
miała palic 10l w miescie !!!!!!!

Awatar użytkownika
mambaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 168
Rejestracja: 18 lut 2012, 10:28
Lokalizacja: pomorskie, zachodniopomorskie

Post autor: mambaw » 13 sty 2014, 19:38

mxzibi pisze:Witam
Jestem przed zakupem a6 ok 2010 r i myslałem o 2,7 l .
Czy ktoś może mi wytłumaczy łopatologicznie jak poznać multitronika a tiptronika ???
podobno multitronika lepiej unikac - prawda ???
unikać, prawda, prawda :) szukaj wersji z quattro-tam na pewno jest tiptronic

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 13 sty 2014, 23:11

mxzibi pisze:Czy ktoś może mi wytłumaczy łopatologicznie jak poznać multitronika a tiptronika ?? ?
Multitronic: 7 biegów (wirtualnych).
Tiptronic: 6 biegów.

W A6 C6 masz łączone skrzynie z napędami w następujący sposób:

FWD: Manual, Multitronic.
Quattro: Manual, Tiptronic.

Awatar użytkownika
lyngso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 19 lut 2012, 11:58
Imię: Mariusz
Rocznik: 2018
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5 TDI R5
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: lyngso » 14 sty 2014, 13:03

Witam

Multitronic przyspiesza ze stałymi obrotami silnika gdy masz ustawione na D (wrażenie jazdy "odkurzaczem" :) )
Posiadam 2.0 TDI 170KM CR z Multitronic od ponad roku i bardzo sobie chwalę. Fakt, że nie mam żyłki rajdowca i szybki start spod świateł mnie nie rajcuje ;) Do normalnej jazdy autko mi wystarcza i pod względem dynamiki, i pod względem spalania.
Zrobiłem już pare długich tras Polska-Dania i bardzo sobie cenię komfort jazdy z tą skrzynią. Nie wypowiadam się na temat awaryjności bo mam dopiero 35k Km.
Sąsiad ma A4 z Multitronic z przebiegiem ponad 220k i nie słyszałem, aby się uskarżał.
Jak Tip padnie to koszta tez są duże...

Pozdrov

krzyzacy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 07 sie 2016, 10:10
Lokalizacja: zmc

Post autor: krzyzacy » 07 sie 2016, 10:21

witam, mam pytanie odnośnie tego modelu audi a6 2.7 tdi 163 km 120 kw 2006rw automacie moglibyście mi powiedzieć jaka to skrzynia ? tiptronic czy Multi?? dziekuje za odpowiedz pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl