
[ INNY] Jaka skrzynia do audi a6 c6 jaki silnik ?
[ INNY] Jaka skrzynia do audi a6 c6 jaki silnik ?
witam zamierzam kupic audi a6 c6 i mysle nad silnikiem 2.7tdi lub 3.0 tdi ktory wybrac
? jaka skrzynia automat czy manual? prosze o pomoc pozdrawiam

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
miałem ten sam problem przed zakupem, sporo czytałem na temat tych dwóch silników i wybrałem 2.7 jak na razie nie żałuję, moc wystarczająca a spalanie dużo mniejsze jak 3.0 co do skrzyni to chciałem manual ale ciężko kupić wypasioną C6 ze skrzynią manualną, pozostał wybór między multitronic a tiptronic, postawiłem na tipa.
myslalem nad 2.7 tdi manualna skrzynia jest wyposarzenie jak dla mnie starczy. jakie spalanie macie prze 2.7?
[ Dodano: 2013-11-28, 20:39 ]
silnik 2.7 TDI
Bi-Xenony skretne
Tylne lampy LED
Lampy przecimgielne
Swiatla dzienne
Skrzynia manualna
Duza nawigacja MMI + DVD (zmieniarka)
Fabryczne naglosnienie - Radio + CD + MP3
Podgrzewane fotele przod
Kubelkowe fotele sportowe S-line
Kierownica skorzana
Multifunkcyjna kierownica
ABS
ESP
ASR
10x Airbag
Tempomat
Pakiet S-Line
Pakiet light - dodatkowe oswietlenie na zewnatrz samochodu - odprowadzanie swiatlami do domu
Pakiet comfort - domykanie otwieranie szyb/szyberdachu z pilota
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Parktronic + wyświetlanie na wyświetlaczu
Zestaw głośnomówiący
Samosciemniajace się lusterka
Komputer pokładowy kolorowy
Skórzana tapicerka
Podłokietnik przód i tył
Klimatronic 2 strefowy
Felgi aluminiowe
Elektryczne sterowane szyby
Elektrycznie regulowane lusterka
Podgrzewane lusterka
Elektrycznie składane lusterka
Podgrzewana szyba tylna
Demontowany hak holowniczy
Centralny zamek z pilotem
Fabryczny autoalarm immobilizer
Wspomaganie kierownicy
Serwisowany w ASO
KSIAÂŻKI SERWISOWE , INSTR
[ Dodano: 2013-11-28, 20:39 ]
silnik 2.7 TDI
Bi-Xenony skretne
Tylne lampy LED
Lampy przecimgielne
Swiatla dzienne
Skrzynia manualna
Duza nawigacja MMI + DVD (zmieniarka)
Fabryczne naglosnienie - Radio + CD + MP3
Podgrzewane fotele przod
Kubelkowe fotele sportowe S-line
Kierownica skorzana
Multifunkcyjna kierownica
ABS
ESP
ASR
10x Airbag
Tempomat
Pakiet S-Line
Pakiet light - dodatkowe oswietlenie na zewnatrz samochodu - odprowadzanie swiatlami do domu
Pakiet comfort - domykanie otwieranie szyb/szyberdachu z pilota
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Parktronic + wyświetlanie na wyświetlaczu
Zestaw głośnomówiący
Samosciemniajace się lusterka
Komputer pokładowy kolorowy
Skórzana tapicerka
Podłokietnik przód i tył
Klimatronic 2 strefowy
Felgi aluminiowe
Elektryczne sterowane szyby
Elektrycznie regulowane lusterka
Podgrzewane lusterka
Elektrycznie składane lusterka
Podgrzewana szyba tylna
Demontowany hak holowniczy
Centralny zamek z pilotem
Fabryczny autoalarm immobilizer
Wspomaganie kierownicy
Serwisowany w ASO
KSIAÂŻKI SERWISOWE , INSTR
rivolt, Wybacz ale głupoty piszesz. Identyczne są problemy z rozrządem, z klapami, wtryskami w obu silnikach więc na pewno nie jest tak jak piszesz, że 2.7 się mniej psują. Druga sprawa dlaczego niby się mniej psują? Bo sprzedano ich mniej w porównaniu do 3.0 i dlatego tych "negatywnych" komentarzy jest mniej bo mniej 2.7 silników jeździ po drogach w przeciwieństwie to 3.0. Kolejna sprawa - jak dbasz tak masz. Tutaj w NL znam dużo osób, które jeżdżą dużo km 3.0 i nie mają z nimi problemów, które powodowały by czekanie na lawetę na drodze lub większość czasu stało w serwisie. Więc oba silniki są nafaszerowane tymi samymi wadami
Dokładnie - ilość awarii jest adekwatna do ilości jeżdżących samochodów z silnikiem 3.0tdi. szczerze powiedziawszy, 2,7tdi to taki silnik "ni z gruszki, ni z pietruszki".
Niby miał być następca 2,5tdi, tylko po co, skoro jest 3.0tdi, którego brakowało w poprzednich modelach.
Nieco bardziej ekonomiczna wersja 3.0, którą to jednak mało kto wybiera, stąd mała ilość narzekających.
Niby miał być następca 2,5tdi, tylko po co, skoro jest 3.0tdi, którego brakowało w poprzednich modelach.
Nieco bardziej ekonomiczna wersja 3.0, którą to jednak mało kto wybiera, stąd mała ilość narzekających.
- lyngso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 19 lut 2012, 11:58
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5 TDI R5
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubuskie
Witam
Multitronic przyspiesza ze stałymi obrotami silnika gdy masz ustawione na D (wrażenie jazdy "odkurzaczem"
)
Posiadam 2.0 TDI 170KM CR z Multitronic od ponad roku i bardzo sobie chwalę. Fakt, że nie mam żyłki rajdowca i szybki start spod świateł mnie nie rajcuje
Do normalnej jazdy autko mi wystarcza i pod względem dynamiki, i pod względem spalania.
Zrobiłem już pare długich tras Polska-Dania i bardzo sobie cenię komfort jazdy z tą skrzynią. Nie wypowiadam się na temat awaryjności bo mam dopiero 35k Km.
Sąsiad ma A4 z Multitronic z przebiegiem ponad 220k i nie słyszałem, aby się uskarżał.
Jak Tip padnie to koszta tez są duże...
Pozdrov
Multitronic przyspiesza ze stałymi obrotami silnika gdy masz ustawione na D (wrażenie jazdy "odkurzaczem"

Posiadam 2.0 TDI 170KM CR z Multitronic od ponad roku i bardzo sobie chwalę. Fakt, że nie mam żyłki rajdowca i szybki start spod świateł mnie nie rajcuje

Zrobiłem już pare długich tras Polska-Dania i bardzo sobie cenię komfort jazdy z tą skrzynią. Nie wypowiadam się na temat awaryjności bo mam dopiero 35k Km.
Sąsiad ma A4 z Multitronic z przebiegiem ponad 220k i nie słyszałem, aby się uskarżał.
Jak Tip padnie to koszta tez są duże...
Pozdrov