nie chcę się rozpisywać na temat mojego problemu (nie chcę Was zanudzać




Dzięki z góry za wszelkie info
Kolego auto na kanał i sprawdź tak jak piszesz luz wzdłużny musi występować ( praca zawieszenia ) ale poprzeczny już nie gdy występuje może powodować drgania możesz zdemontować manszete jak masz dojście i oglądnąć jak wygląda w środku ( kulki koszyk ) pozdrawiam.Rangers pisze:Witam
nie chcę się rozpisywać na temat mojego problemu (nie chcę Was zanudzać)... temat drgań w tym dziale był już wałkowany... Po przestudiowaniu tego działu stwierdziłem że zacznę od sprawdzenia przegubów wew.. Mój problem już opisywałem w dziale "Opony, koła". Mam tylko pytanko: jak mogę dokładnie ocenić przegub wewn., w jaki sposób go zbadać
? tzn. powinny być jakiekolwiek luzy wzdłużne (takie wzdłuż półosi
)... no i ewentualnie jakieś poprzeczne czy też powinien być dokładnie spasowany
No i czy w ogóle da się go zbadać nie rozbierając półosi ?
Dzięki z góry za wszelkie info
OkRangers pisze:daniel1997 , dzięki bardzo, no niestety luz występuje i wzdłużny i poprzeczny, do tego na obu osiach (przy przegubach wewnętrznych), a więc wymieniam ..... dam znać czy drgania ustały
dzięki