Falujące obroty podczas hamowania silnikiem. A6C6TIP+Q 233km
Falujące obroty podczas hamowania silnikiem. A6C6TIP+Q 233km
Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Jako, że jestem tu nowy przepraszam za jakiekolwiek niedociągnięcia z mojej strony.
W lutym zakupiłem wymarzone a6 c6 3.0 tdi 233 km quattro tip tronic.
Dzień po zakupie zauważyłem następujący problem.
Podczas hamowania silnikiem falują obroty o około 150-200 obr.
Zaznaczam że na biegu jałowym oraz podczas przyśpieszania oraz gdy jadę równo np 50 km/h problemu nie ma.
Problem jest tylko i wyłącznie gdy jadę mniej więcej z 60 km/h i puszczę gaz to obroty zaczynają falować.
W aucie wymieniłem wszystkie filtry.
Został wymieniony olej w skrzyni biegów statycznie wraz z filtrem.
brak błędów na vag/vcds.
Skrzynia nie szarpie oraz płynnie zmienia biegi.
Bardzo proszę o pomoc gdyż jestem z tych co muszą miec auto perfect.
Dodam że przejeździłem tak około 16 tys km i nic się nie dzieje.
Jako, że jestem tu nowy przepraszam za jakiekolwiek niedociągnięcia z mojej strony.
W lutym zakupiłem wymarzone a6 c6 3.0 tdi 233 km quattro tip tronic.
Dzień po zakupie zauważyłem następujący problem.
Podczas hamowania silnikiem falują obroty o około 150-200 obr.
Zaznaczam że na biegu jałowym oraz podczas przyśpieszania oraz gdy jadę równo np 50 km/h problemu nie ma.
Problem jest tylko i wyłącznie gdy jadę mniej więcej z 60 km/h i puszczę gaz to obroty zaczynają falować.
W aucie wymieniłem wszystkie filtry.
Został wymieniony olej w skrzyni biegów statycznie wraz z filtrem.
brak błędów na vag/vcds.
Skrzynia nie szarpie oraz płynnie zmienia biegi.
Bardzo proszę o pomoc gdyż jestem z tych co muszą miec auto perfect.
Dodam że przejeździłem tak około 16 tys km i nic się nie dzieje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
U mnie czuć jak się napęd załącza i rozłącza zgodnie z tym falowaniem. Po zrzuceniu na N przestaje falować. Dlatego też obstawiam, że to może być konwerter, ewentualnie coś ze skrzynią. Poza tym na tym forum można też znaleźć informacje, że po wymianie konwertera falowanie przy hamowaniu silnikiem zniknęło.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 
