Panowie potrzebuję pomocy bo już nie wiem jak wyjść z sytuacji a mianowicie..
Zwiększyłem moc seryjną Audi A6 C6 z 240 KM do 280 KM inie jestem pewien czy drgania pojawiły się wtedy bo autkiem jeździłem od zakupu może tydzień i nie zwracałem na to uwagi. Auto zwłaszcza na 4 biegu przy obrotach 1800 zaczyna wpadać w wibracje po czym odpuszcza na chwile i znowu wpada przy prędkości 110 km/h (to samo jest na 5 i 6 biegu tylko tam trochę prędkości się przesuwają w górę). Myślałem, że podpora wału ale byłem u gości którzy się zajmują regeneracją i mówią, że na 99 % to nie wał, przeguby też są ok. Dwumas wymieniony w serwisie w Niemczech w marcu 2017r, podejrzenia padły na zbyt duży moment obrotowy, ale na wykresie z hamowni w porównaniu z innymi programami w innych firmach nie odstaje od nich, a nawet jest trochę mniejszy. Przy skręcie kół (mocnym) w prawo lub w lewo też słychać jakiś szum, ale nie wiem czy to może mieć związek jedno z drugim?Na kompie żadnych błędów nie wywala. Podejrzenie pada mechanika na dyfer, ale nie wiem czy to nie zaczyna się robić trochę zgadul zgadula. W Was nadzieja.....
