Witam
Mam następujący problem. Kupiłem samochód Audi A6 C6 2.0TDI w multitroniku 2 miesiące temu, wszystko działało znakomicie. Pewnego razu audi zaczęło gasnąć po przesunięciu dźwigni biegów na D. Okazało się że uszkodzona jest chłodniczka EGR. Została wymieniona i przy okazji między innymi została uszczelniona skrzynia i wymieniony w niej olej. Odebrałem auto i problem pozostał dodatkowo audi zaczęło szarpać podczas jazdy. Samochód dostałem od mechanika na weekend żeby pojeździć i w poniedziałek podjechać zczytać błędy i zobaczyć czy coś nowego nie wyjdzie. I ustalić dalsze dzialania. Moje pytanie czy ktoś z was miał takie objawy i czy była to wina skrzyni czy może coś innego. I jak to się zakończyło.
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam
Awaria multitronika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 lip 2021, 16:19
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Re: Awaria multitronika
Za mało konkretów podałeś - co to znaczy uszczelnienie skrzyni?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 lip 2021, 16:19
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Re: Awaria multitronika
O ile dobrze pamiętam to w miejscu w którym pół oś wchodzi do skrzyni był wyciek i to miejsce mechanik uszczelnił.
Zauważyłem jeszcze że po chwili jazdy zapala się i miga kontrolka od świec. Auto traci moc ale wtedy nie szarpie już i nie da się go sprowokować do zgaśniecia.
Jak już wspomniałem mechanik oddał mi samochód na weekend żebym pojeździł trochę i w poniedziałek jadę do niego i będziemy myśleć co dalej.
Wstawiłem post bo może ktoś miał podobny problem i może nakieruje nas w dalszym działaniu.
Zastanawiam się czy to na pewno wina skrzyni czy może czegoś innego.
Objawy zaczęły się gdy rozszczelniła się ta chłodniczka EGRu. Została wymieniona a ten objaw pozostał. Przed awaria chłodniczki nic się nie działo.
Zauważyłem jeszcze że po chwili jazdy zapala się i miga kontrolka od świec. Auto traci moc ale wtedy nie szarpie już i nie da się go sprowokować do zgaśniecia.
Jak już wspomniałem mechanik oddał mi samochód na weekend żebym pojeździł trochę i w poniedziałek jadę do niego i będziemy myśleć co dalej.
Wstawiłem post bo może ktoś miał podobny problem i może nakieruje nas w dalszym działaniu.
Zastanawiam się czy to na pewno wina skrzyni czy może czegoś innego.
Objawy zaczęły się gdy rozszczelniła się ta chłodniczka EGRu. Została wymieniona a ten objaw pozostał. Przed awaria chłodniczki nic się nie działo.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga