[BMK 3,0 224 KM] Zaślepienie EGR bez wyłączenie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 paź 2019, 19:10
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Paczków
[BMK 3,0 224 KM] Zaślepienie EGR bez wyłączenie ?
Witam, zamierzam zaślepić EGR i sprawdzić czy zyskam coś mocy na tym lub czy praca silnika się poprawi i moje pytanie czy mogę to zrobić bez wyłączenia go elektronicznie ? i czy jeśli mam dpf to będzie miało jakieś negatywne skutki ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Zaslepic możesz wygeneruje się błąd o zbyt małym przepływie EGR, co do mocy to może zyskasz psychologiczny wzrost
Co do zmiany pracy tak będzie trochę twardo pracował z uwagi na to że zmieniasz warunki pracy
Kolejna sprawa DPF sądzę że EGR uczestniczyły w procesie wypalania ale tutaj niech się wypowie ktoś kto profesjonalnie ogarnia mapy silnika.
Co do zmiany pracy tak będzie trochę twardo pracował z uwagi na to że zmieniasz warunki pracy
Kolejna sprawa DPF sądzę że EGR uczestniczyły w procesie wypalania ale tutaj niech się wypowie ktoś kto profesjonalnie ogarnia mapy silnika.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1169
- Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DFBA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Akurat w motorze BMK należy zrobić EGR i DPF off fizycznie oraz programowo w celu ochrony wtryskiwaczy.
Pięta achillesową są właśnie wtryski a przyczyną paliwo słabej jakości. Czyli w konsekwencji zabity EGR i DPF które zabijają wtryski oraz turbo. I ekologiczne kółko Grety Thunberg ze Szwecji się zamyka.
Pięta achillesową są właśnie wtryski a przyczyną paliwo słabej jakości. Czyli w konsekwencji zabity EGR i DPF które zabijają wtryski oraz turbo. I ekologiczne kółko Grety Thunberg ze Szwecji się zamyka.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
A mógłbyś rozwiać myśl odnośnie EGR i wtrysków ?carlos777 pisze:Akurat w motorze BMK należy zrobić EGR i DPF off fizycznie oraz programowo w celu ochrony wtryskiwaczy.
Pięta achillesową są właśnie wtryski a przyczyną paliwo słabej jakości. Czyli w konsekwencji zabity EGR i DPF które zabijają wtryski oraz turbo. I ekologiczne kółko Grety Thunberg ze Szwecji się zamyka.