Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[BMK 3,0 224 KM] Zaślepienie EGR bez wyłączenie ?

Silniki wysokoprężne
PawelJava
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 10 paź 2019, 19:10
Imię: Paweł
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Paczków

[BMK 3,0 224 KM] Zaślepienie EGR bez wyłączenie ?

Post autor: PawelJava » 20 paź 2019, 00:27

Witam, zamierzam zaślepić EGR i sprawdzić czy zyskam coś mocy na tym lub czy praca silnika się poprawi i moje pytanie czy mogę to zrobić bez wyłączenia go elektronicznie ? i czy jeśli mam dpf to będzie miało jakieś negatywne skutki ?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 20 paź 2019, 09:49

Zaslepic możesz wygeneruje się błąd o zbyt małym przepływie EGR, co do mocy to może zyskasz psychologiczny wzrost
Co do zmiany pracy tak będzie trochę twardo pracował z uwagi na to że zmieniasz warunki pracy
Kolejna sprawa DPF sądzę że EGR uczestniczyły w procesie wypalania ale tutaj niech się wypowie ktoś kto profesjonalnie ogarnia mapy silnika.

PawelJava
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 10 paź 2019, 19:10
Imię: Paweł
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Paczków

Post autor: PawelJava » 21 paź 2019, 12:03

Co to znaczy że będzie chodzić twardo? :) z trgo co widziałem głównie silniki na samym powietrzu pracują lepiej 🙂

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 21 paź 2019, 13:00

Akurat w motorze BMK należy zrobić EGR i DPF off fizycznie oraz programowo w celu ochrony wtryskiwaczy.
Pięta achillesową są właśnie wtryski a przyczyną paliwo słabej jakości. Czyli w konsekwencji zabity EGR i DPF które zabijają wtryski oraz turbo. I ekologiczne kółko Grety Thunberg ze Szwecji się zamyka.
Załączniki
IMG-20191019-WA0003.jpg

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 21 paź 2019, 14:48

carlos777 pisze:Akurat w motorze BMK należy zrobić EGR i DPF off fizycznie oraz programowo w celu ochrony wtryskiwaczy.
Pięta achillesową są właśnie wtryski a przyczyną paliwo słabej jakości. Czyli w konsekwencji zabity EGR i DPF które zabijają wtryski oraz turbo. I ekologiczne kółko Grety Thunberg ze Szwecji się zamyka.
A mógłbyś rozwiać myśl odnośnie EGR i wtrysków ?

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 21 paź 2019, 18:54

Może lepiej nie ...

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 23 paź 2019, 08:00

EGR i DPF to zło.

PawelJava
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 10 paź 2019, 19:10
Imię: Paweł
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Paczków

Post autor: PawelJava » 23 paź 2019, 18:30

A jak rozpoznam czy rzeczywiście jest DPF w tym silniku ?
I jak to się na przegląd techniczny przekłada czy nie uwalą mi go za spaliny ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl