Witam.
Dzisiaj podczas odpalania rozgrzanego samochodu poczułem w środku zapach płynu chłodniczego.Po dokładnych oględzinach nie stwierdziłem żadnych widocznych przecieków,a po otwarciu maski zobaczyłem że na pracującym silniku płyn chłodniczy jest znacznie poniżej minimum(wg mnie powinno byc prawie max,ale może się mylę).Postanowiłem poczekac do rana i rano sprawdzic poziom płynu.Moje pytanie jest takie czy płyn poprostu może odparowac i jaka może byc przyczyna zapachu płynu chłodniczego w środku.Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem.Zaznaczę tylko że ten zapach pojawia się na jakieś 20s i później jest ok.
[A6 C6 3.0TDI 225KM] Zapach płynu chłodniczego w środku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 199
- Rejestracja: 26 lip 2009, 08:33
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Płyn chłodniczy nie może wyparować
Musisz mieć wyciek np. w nagrzewnicy lub w dolocie do niej sprawdz w podszybiu po demontażu plastiku z komory silnika .
Musisz mieć wyciek np. w nagrzewnicy lub w dolocie do niej sprawdz w podszybiu po demontażu plastiku z komory silnika .
Pomogłem A6 C6 brak wspomagania silnik 2.4
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 469
- Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Płyn sam z siebie tak bardzo nie paruje (a na pewno nie tak, żeby go było czuć). Ja u siebie czasem czułem zapach płynu chłodniczego. U mnie zapach brał się z wycieków płynu, zlokalizowanych w okolicach bloku silnika. Aktualnie samochód jest w naprawie (usuwam przyczyny wycieku). Nie poradzę ci co naprawiać, bo mam C5, a ty masz C6 - ale szukaj wycieku.
U mnie sprawa była o tyle nieciekawa, że na ciepłym silniku płyn parował i nie było widać, że cieknie.
U mnie sprawa była o tyle nieciekawa, że na ciepłym silniku płyn parował i nie było widać, że cieknie.
Kogel-mogel FB
Fora to jest biwak.
Fora to jest biwak.
Witam.
Dzisiaj po dokładniejszych oględzinach zauważyłem zaschniętą stużkę płynu chłodniczego w środku po stronie pasażera na bocznej części tunelu środkowego tak jakby płyn spływał z okolicy nagrzewnicy.Jutro odstawiam samochód do warsztatu i zobaczymy co z tego wyjdzie,Myślę że da się usunąc wyciek poza serwisem Audi.Jeśli nie to pozostanie serwis.
Poinformuję na forum o wykrytych przyczynach wycieku.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-02-13, 21:29 ]
I narazie lipa.
Serwis skody nie zdecydował się na usunięcie wycieku,Dzisiaj po rozmowie telefonicznej z serwisem Audi postawili diagnozę że nagrzewnica do wymiany a wnajlepszym wypadku nieszczelnośc na połączeniach przewodów z nagrzewnicą.Orientacyjny koszt wymiany nagrzewnicy na nową wraz z robocizną to ok 2000,00 zł.Jeszcze rozejrzę się może ktoś mi pomoże,ale jeśli nikt się nie zdecyduje pozostanie serwis.
Pozdrawiam
Dzisiaj po dokładniejszych oględzinach zauważyłem zaschniętą stużkę płynu chłodniczego w środku po stronie pasażera na bocznej części tunelu środkowego tak jakby płyn spływał z okolicy nagrzewnicy.Jutro odstawiam samochód do warsztatu i zobaczymy co z tego wyjdzie,Myślę że da się usunąc wyciek poza serwisem Audi.Jeśli nie to pozostanie serwis.
Poinformuję na forum o wykrytych przyczynach wycieku.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-02-13, 21:29 ]
I narazie lipa.
Serwis skody nie zdecydował się na usunięcie wycieku,Dzisiaj po rozmowie telefonicznej z serwisem Audi postawili diagnozę że nagrzewnica do wymiany a wnajlepszym wypadku nieszczelnośc na połączeniach przewodów z nagrzewnicą.Orientacyjny koszt wymiany nagrzewnicy na nową wraz z robocizną to ok 2000,00 zł.Jeszcze rozejrzę się może ktoś mi pomoże,ale jeśli nikt się nie zdecyduje pozostanie serwis.
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga