Witam.
Temat uciekającego płynu chłodzącego w tych silnikach śledzę już od pół roku i też mam taki problem.
U mnie płyn ucieka, ale tylko jak jest go w odpowiednim poziomie (min-max). Jak płyn pozostawię 1,5cm poniżej min w zbiorniczku to nic nie ucieka. W lato mi to nie przeszkadzało, ale przyszły zimnie dni i zaczął się kolejny problem. Jazda po mieście jest w porządku, ale jak tylko wyjadę na trasę to ginie ogrzewanie, a że dużo jeżdżę poza miastem to bardzo jest to uciążliwe.
Wiadomo, że są to objawy uszkodzonej uszczelki lub głowicy, ale mam do was pytanie:
Czy uszkodzona chłodnica spalin też może powodować braki ogrzewania czy tylko ubytki płynu?
PS. Mechanik, u którego byłem w ciepłe dni zdziwiony był, że płyn ucieka tylko jak jest go więcej niż 1,5cm poniżej min. Co o tym sądziicie?
[ BLB 2.0 140 KM] Zanikające ogrzewanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Witam. Miałem podobny problem w A4 1.9TDI ,nie mogłem zlokalizować wycieku bo płyn odparowywał szybko i nic nie było widać. Wyciekał mi płyn od strony ściany grodziowej ,bo uszkodzona była pompa tandemowa (ta co robi podciśnienie i jednocześnie jest pompką paliwa) kapało z niej paliwo wprost na wąż od chłodzenia i go rozpuszczało , mało wtedy jeżdziłem i nie ciekło ale kiedy zrobiłem trase to płynu ubywało -ciśnienie w układzie było większe i płyn wykapywał .Wymiana gumowego przewodu i pompy tandemowej pomogło.
Nie miałem problemów z ogrzewaniem wnętrza.
Nie miałem problemów z ogrzewaniem wnętrza.
