Do ilu można na nich uzyskać A może zmienić końcówki da radekonradkry77 pisze:jak zdrowe wtryski to bedzie latał,
wtryski z tą końcówką mają inne końcówki z mniejszym wydatkiem co bedzie skutkowało mniejsza mocą deklarowaną przez producenta.
różnicę odczujesz na pełnym bucie ze jest słabszy
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 68
- Rejestracja: 04 lut 2019, 12:59
- Lokalizacja: świątki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 68
- Rejestracja: 04 lut 2019, 12:59
- Lokalizacja: świątki
Na stole się okazało że dwa nie trzymają parametrów dawek wolnych obrotow. Dwa nie trzymają w max wydajności. A dwa lekko na dole i na górze. Jak bym chciał sprzedawać auto to by pojezdzily. A że auto zostaje to idą drugie i teraz już takie jakie trzeba.
[ Dodano: 2020-02-24, 11:58 ]
I tak wtryski zmienione na regenerowane z końcówką 059130277 Q po przejechaniu dzisiaj trasy 200km spalanie z 1-2 mniej i silnik duuzo mocniejszy.. A miałem wtryski od 2.7 🙄
[ Dodano: 2020-02-24, 11:58 ]
I tak wtryski zmienione na regenerowane z końcówką 059130277 Q po przejechaniu dzisiaj trasy 200km spalanie z 1-2 mniej i silnik duuzo mocniejszy.. A miałem wtryski od 2.7 🙄
regulamin
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
Re: [A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Napisze ktoś jednoznacznie, czy wtryskiwacze, np. 059130277AJ się regeneruje (nie czyści), czy nie? I jeśli tak to jaki jest tego koszt. Zbaranieć już można od sprzecznych informacji. Jedni, że nie ma takiej technologii, drudzy, że da się regenerować z wymianą części i parametrami nówek za ok. 400 zł. w co mam wierzyć?
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.
Re: [A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
jankes1878 pisze: ↑02 lip 2020, 14:19Napisze ktoś jednoznacznie, czy wtryskiwacze, np. 059130277AJ się regeneruje (nie czyści), czy nie? I jeśli tak to jaki jest tego koszt. Zbaranieć już można od sprzecznych informacji. Jedni, że nie ma takiej technologii, drudzy, że da się regenerować z wymianą części i parametrami nówek za ok. 400 zł. w co mam wierzyć?
bzdura, wtryski sa nie naprawialne.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: [A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Problemem są pakiety piezo które się zużywają a zamienników brak
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 sie 2018, 15:45
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
A6 C6 3.0 BMK Korekty wtrysków
Witam,
Czy jest ktoś z forumowiczów w stanie określić czy te wtryski to już śmietnik ? Nie mogę nigdzie znaleźć prawidłowych korekt dla tego silnika.
Dodam że auto ma problem z odpalaniem na ciepłym silniku, a mianowicie zacina się na chwilę po czym odpala bez problemu.
W załączniku dołączam logi z VCDS,a
Czy jest ktoś z forumowiczów w stanie określić czy te wtryski to już śmietnik ? Nie mogę nigdzie znaleźć prawidłowych korekt dla tego silnika.
Dodam że auto ma problem z odpalaniem na ciepłym silniku, a mianowicie zacina się na chwilę po czym odpala bez problemu.
W załączniku dołączam logi z VCDS,a
- Załączniki
-
- 075-077.PNG (45.89 KiB) Przejrzano 964 razy
-
- 072-074.PNG (45.28 KiB) Przejrzano 964 razy
-
- 015.PNG (35.11 KiB) Przejrzano 964 razy
-
- 13-14.PNG (42.25 KiB) Przejrzano 964 razy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: A6 C6 3.0 BMK Korekty wtrysków
Szukaj nowych, bo te już konkretnie leją .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 sie 2018, 15:45
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Re: [A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Tego właśnie się obawiałem.
Dzięki za pomoc
Dzięki za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Re: [A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Czy da się zrobić test przelewowy w tych wtyskiwaczach? I czy jest on miarodajny i jest nam coś w stanie powiedzieć o kondycji naszych wtrysków?
Zobaczcie ten filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=eacNg9lEQB4
Zobaczcie ten filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=eacNg9lEQB4
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
Re: [A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Mat, ale czy 5 i 6 nie są praktycznie idealne?
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: [A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Jak dasz na stół, to i tak będą miały odchyły. Po drugie to tylko 2 z 6.
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
Re: [A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Nie wiem, co się pokićkało, ale mój powyższy post miał się tyczyć tego tematu: a6-c6-diesel/wymiana-wtryskow-t15262-2385.html i korekt wstawionych przez verceeti. W tamtym temacie automatycznie ustawia się odpowiedź do tego wątku.
Jak możesz, to przenieś.
A poza tym, jak mówisz, że tylko 2 z 6, licząc grubo ponad 1000/za szt., to chyba nie jest takie "tylko"?
Jak możesz, to przenieś.
A poza tym, jak mówisz, że tylko 2 z 6, licząc grubo ponad 1000/za szt., to chyba nie jest takie "tylko"?
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: [A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Daj wszystkie do sprawdzenia
może się okazać ze jest wszystko ok.
W tamtym roku profilaktycznie wyciągnąłem wtryski coś przycinał na ciepłym
w korektach 71-72 były na dwóch minusy po 12-16 reszta poniżej -6
co sie okazało zaden nie lał, żaden nie przeciekał żaden nie puszczał w przelew ale żaden również nie uzyskał limitu pełnej wydajności .
co gorsza jeden na stole umarł brak reakcji
a logi miał jak u zdrowego.
tak to juz jest z tymi danymi z VCDS-a cos pokazuje ale .... .
może się okazać ze jest wszystko ok.
W tamtym roku profilaktycznie wyciągnąłem wtryski coś przycinał na ciepłym
w korektach 71-72 były na dwóch minusy po 12-16 reszta poniżej -6
co sie okazało zaden nie lał, żaden nie przeciekał żaden nie puszczał w przelew ale żaden również nie uzyskał limitu pełnej wydajności .
co gorsza jeden na stole umarł brak reakcji
a logi miał jak u zdrowego.
tak to juz jest z tymi danymi z VCDS-a cos pokazuje ale .... .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 04 maja 2020, 21:33
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Re: [A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Witam, mam poraz kolejny problem z moim audi.
Po problemch z wtryskami myślałem że w końcu temat załatwiłem na amen, ale chyba nie. Jakies 2 miesiące temu oddałem je do zregenerowania, okazało się że są uszkodzone. Jako że części do nich są już niedostępne zaproponowali regenerację ale przez bosha w Niemczech. Ok. Zgodziłem się.
Po dwóch miesiącach dostałem info ze są gotowe i odebrałem wtryski. Zamontowałem i wszystkie problemy które miałem wcześniej zniknęły, auto chodzi super. Zaskoczyło mnie to że rano na drugi dzień musiałem pokręcić nim dłużej niż zwykle ale odpalił. Później już przez cały dzien odpalal normalnie. Na kolejny dzień znowu taka sytuacja.
Zrobiłem na nich około 350km. Podczas jazdy czułem smród ropy. Mówię z przelewów albo wyciek w okolicach przewodów wysokiego ciśnienia bądź filtra paliwa, ale nic nie było widać.
Po sprawdzeniu pod autem zauważyłem że szpilki kolektora wydechowego są mokre i cześć kolektora na 6 cylindrze i na 4 cylindrze. Wydaje mi się że jest to ropa i dlatego śmierdzi bo się wypala. Z tego co wiem to są tam jakieś kanały odprowadzające przy wtryskach które wychodzą właśnie w okolicach tych kolektorów. Możliwe że zje.b.ali regenerację i dwa wtryski się rozszczelniaja na korpusie?
Już zygam tym samochodem bo więcej przez to stoi jak jeździ. Aha jeszcze jak stoję w korku to wydobywa się dym spod maski.
Czy miał ktoś takie problemy jak wyżej opisane i wie co to może być oraz jak sobie z nimi poradzić?
Po problemch z wtryskami myślałem że w końcu temat załatwiłem na amen, ale chyba nie. Jakies 2 miesiące temu oddałem je do zregenerowania, okazało się że są uszkodzone. Jako że części do nich są już niedostępne zaproponowali regenerację ale przez bosha w Niemczech. Ok. Zgodziłem się.
Po dwóch miesiącach dostałem info ze są gotowe i odebrałem wtryski. Zamontowałem i wszystkie problemy które miałem wcześniej zniknęły, auto chodzi super. Zaskoczyło mnie to że rano na drugi dzień musiałem pokręcić nim dłużej niż zwykle ale odpalił. Później już przez cały dzien odpalal normalnie. Na kolejny dzień znowu taka sytuacja.
Zrobiłem na nich około 350km. Podczas jazdy czułem smród ropy. Mówię z przelewów albo wyciek w okolicach przewodów wysokiego ciśnienia bądź filtra paliwa, ale nic nie było widać.
Po sprawdzeniu pod autem zauważyłem że szpilki kolektora wydechowego są mokre i cześć kolektora na 6 cylindrze i na 4 cylindrze. Wydaje mi się że jest to ropa i dlatego śmierdzi bo się wypala. Z tego co wiem to są tam jakieś kanały odprowadzające przy wtryskach które wychodzą właśnie w okolicach tych kolektorów. Możliwe że zje.b.ali regenerację i dwa wtryski się rozszczelniaja na korpusie?
Już zygam tym samochodem bo więcej przez to stoi jak jeździ. Aha jeszcze jak stoję w korku to wydobywa się dym spod maski.
Czy miał ktoś takie problemy jak wyżej opisane i wie co to może być oraz jak sobie z nimi poradzić?
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga