Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 21 sie 2019, 22:07

Wtryski nowe czy używane ??.
Jak te drugie trzeba mieć na uwadze to że kody ima tyczą się tylko nowych wtrysków.
Z wiekiem korekty się zmieniają.
Co za tym idzie może nie być dobrze.

Wiatrak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 04 cze 2018, 08:32
Imię: Waldek SILNIK ASB
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Wiatrak » 07 paź 2019, 09:46

Panowie,
bazujecie na parametrach wtrysków z VCDS'a. A każdy mechanik powie, że to można między bajki włożyć. Dopiero na stole probierczym można stwierdzić, że coś jest nie tak. U mnie jest OK wg VCDS'a ale od jakiegoś tygodnia mam problem z odpaleniem po kilkunastogodzinnym postoju, jak już odpali to jest dużo dymu, co mam o tym sądzić? AKU nowy, temperatura za wysoka by był problem ze świecami bo samochód ma ciepło w garażu, ciśnienie na pompie jest OK, alternator ciągnie. Czy to wtryski?
Pozdrawiam,
Waldek

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 paź 2019, 13:26

Parametry z VCDSa są brane pod uwagę, bo najłatwiej je sprawdzić, ale nie są to wyrocznie co do stanu wtrysków.

Wiatrak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 04 cze 2018, 08:32
Imię: Waldek SILNIK ASB
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Wiatrak » 07 paź 2019, 13:45

Chcę tylko powiedzieć, że może być ładnie w VCDS ależ jakie to może być zdziwienie, że na stole wyjdzie, że wszystkie do wymiany albo wypali dziurę w tłoku.
Pozdrawiam,
Waldek

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 paź 2019, 14:22

Jeśli są lejące wtryski, które mogą wypalić dziurę, to korekty są już na pewno ujemne.

Wiatrak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 04 cze 2018, 08:32
Imię: Waldek SILNIK ASB
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Wiatrak » 07 paź 2019, 15:14

Ktoś tam pisał, że mu rozwaliło silnik przez lejące wtryski a VCDS pokazywał w normie. Aktualnie mam problem z odpaleniem po dłuższym postoju i pierwsze co mówi mechanik, chce mieć wtryski na stole i VCDS go nie interesuje. Nie chcę się temu oczywiście poddać, idę w kierunku zapowietrzenia układu paliwowego i zobaczymy.
Pozdrawiam,
Waldek

Demsi3003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 23 sie 2015, 12:31
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Demsi3003 » 09 paź 2019, 17:02

Witam. Borykam sie z problemem braku mocy w samochodzie oraz słabego dołu... bylem na hamowni, auto wypluło tylko 180 koni z 3.0 Tdi... wtryski poszły na stół i jest wszystko z nimi ok, prawie książkowe dawki... ale okazało się, że to seria AJ. Z tąd moje pytanie czy samochód przez nieodpowiednie wtryski nie jedzie jak powinien??

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 09 paź 2019, 22:09

jeżeli nie są dedykowane pod ten motor to jedna z przyczyn,
pokaż logo z bloków 08,11,

Demsi3003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 23 sie 2015, 12:31
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Demsi3003 » 10 paź 2019, 09:44

Jeśli chodzi o logi to mogę mieć dopiero w sobotę, ale egr został zaślepiony i dezaktywowany, przepływomierz pok azuje parametry żądany/obecny takie same, ciśnienie doładowania również. Klap nie ma.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 15 paź 2019, 08:30

Cześć,
czy taki nr 059130277AM podejdzie do silnika BMK ??

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 15 paź 2019, 12:20

<nie>. Jest o wtrysk od Q7 oraz Touarega.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 17 paź 2019, 19:27

Oj, szkoda, ;(

Niestety wczoraj przy demontażu zdemontowałem przelew z jednego wtrysku i się mi wydatek zrobił.

[ Dodano: 2019-10-17, 19:27 ]
cześć,
czy wtryski o nr 059130277Q mogą współpracować razem z końcowkami
059130277BD, 059130855AX ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 17 paź 2019, 19:47

Mogą, ale są to wtryski z początku produkcji, czyli najbardziej wadliwe.

sruba50
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 385
Rejestracja: 27 sty 2017, 11:44
Imię: marek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: ketrzyn

Post autor: sruba50 » 17 paź 2019, 19:54

heja u mnie sa takie parametry w grupach
072 -0.5
073 -1.0
074 25.0
075 19.0
076 17.0
077 28.0
czy cos jest nie tak ? nic sie nie dzieje z autkiem .wlalem 2 puszki 2666 wiadomej firmy na caly zbiornik , wyjade do rezerwy i jescze wleje jedna puszke . czy cos pomoze ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 17 paź 2019, 19:56

Są dość mocno zapieczone. Gdzie tankujesz?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga