[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 04 cze 2018, 08:32
- Imię: Waldek SILNIK ASB
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Panowie,
bazujecie na parametrach wtrysków z VCDS'a. A każdy mechanik powie, że to można między bajki włożyć. Dopiero na stole probierczym można stwierdzić, że coś jest nie tak. U mnie jest OK wg VCDS'a ale od jakiegoś tygodnia mam problem z odpaleniem po kilkunastogodzinnym postoju, jak już odpali to jest dużo dymu, co mam o tym sądzić? AKU nowy, temperatura za wysoka by był problem ze świecami bo samochód ma ciepło w garażu, ciśnienie na pompie jest OK, alternator ciągnie. Czy to wtryski?
bazujecie na parametrach wtrysków z VCDS'a. A każdy mechanik powie, że to można między bajki włożyć. Dopiero na stole probierczym można stwierdzić, że coś jest nie tak. U mnie jest OK wg VCDS'a ale od jakiegoś tygodnia mam problem z odpaleniem po kilkunastogodzinnym postoju, jak już odpali to jest dużo dymu, co mam o tym sądzić? AKU nowy, temperatura za wysoka by był problem ze świecami bo samochód ma ciepło w garażu, ciśnienie na pompie jest OK, alternator ciągnie. Czy to wtryski?
Pozdrawiam,
Waldek
Waldek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 04 cze 2018, 08:32
- Imię: Waldek SILNIK ASB
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Ktoś tam pisał, że mu rozwaliło silnik przez lejące wtryski a VCDS pokazywał w normie. Aktualnie mam problem z odpaleniem po dłuższym postoju i pierwsze co mówi mechanik, chce mieć wtryski na stole i VCDS go nie interesuje. Nie chcę się temu oczywiście poddać, idę w kierunku zapowietrzenia układu paliwowego i zobaczymy.
Pozdrawiam,
Waldek
Waldek
Witam. Borykam sie z problemem braku mocy w samochodzie oraz słabego dołu... bylem na hamowni, auto wypluło tylko 180 koni z 3.0 Tdi... wtryski poszły na stół i jest wszystko z nimi ok, prawie książkowe dawki... ale okazało się, że to seria AJ. Z tąd moje pytanie czy samochód przez nieodpowiednie wtryski nie jedzie jak powinien??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga